Mietityttää!

Arvausaseman asiakas

Ja ärsyttää! :D
Itse sairastuin reumaan viime marraskuussa, ja oon joka reumalääkäri tapaamisella yrittänyt tiedustella että missä vaiheessa niitä hitsin ärsyttäviä kortisoni pistoksia pitäis mennä ottamaan? Aina lääkärin vastaus on ollut sama: mene herkästi. Vaikka kuinka jankutan niin aina saan saman vastauksen!

Tälläkin hetkellä muutaman sormen nivelet turvoksissa ja kipeät mutta kyllä tässä vielä niitten kanssa pärjää :D ne pistot on niin kamalia!
Mutta onko siitä jotain haittaa jos ei mee niitä hakemaan?

Ärsyttää kun luulis lääkäreiden osaavan sanoa, mutta ei niistä tunnu olevan mihinkään apua!

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vaan

Potilaan pitää nykyään tietää itse mitä haluaa..:D No miksi et menisi ottamaan kortisonipistoksia jos sormet on nakit ja kipeät? Ihmettäkö odotat? Oletko saanut esim.sytostaattitiputusta ärhäkän reuman pysäyttämiseen? Veljeni sai pahaan reumaan ja tauti asettui heti .Nyt pärjää trexanilla ja parasetamolia silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      195
      11778
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6196
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5126
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      42
      4891
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4470
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4373
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3855
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81