Mistähän saisi kohtuuhintaan auton sisälle asennettavan nauhoittavan valvontakameran, jolla voi valvoa autoa ETÄNÄ pysäköintipaikalla. Syynä tähän tarpeeseen on se, että autoani naarmutettiin aivan tahallisesti pihan pysäköintipaikalla todella pahasti. Koko auto on maalattava uudelleen, ja kustannus sen mukainen. Syyllinen on kyllä selvillä, mutta ei ole näyttöä. Haluaisin, että jatkossa voin todistaa tekijän henkilöllisyyden, ja saada hänet vastuuseen. Siis kamera, joka käynnistyisi, kun joku/jotkut koskettavat autoa. Löytyyköhän tällaista
VALVONTAKAMERA AUTOON
14
5319
Vastaukset
- et joo ja moi
Niin, miten kuvata niin että koko auton ympäristö näkyy, siis 360 astetta täytyy kuvakulman olla. No, kolmella kameralla onnistuu, tai kameran tarvii pyörähtää kuvattaessa. Mutta jos olet varma syyllisestä, ota kaveriin yhteyttä ja sano ettet hyväksy hänen menettelyään autosi kanssa. Samalla voit sanoa että sinulla on kavereita Bandidos porukoissa.
- Muista laki
Kameravalvonnasta pitää sitten olla varoituskyltit ja perustaa rekisteri yms. Taloyhtiön parkkiksella tarvitaan tietty myös taloyhtiön lupa jne.
Oikeuteen ei kannata kiikuttaa laittomasti hankittuja todisteita ne ova mitättömiä ja saat vielä niistä itse tuomion.
Tietysti jos haluat vaan saada tekijästä varmuuden omatoimisen oikeuden toteuttamisen vuoksi, niin se on sitten toinen juttu.- HuuHaaHoo
Älä paskoja latele!
- sitä saa mitä tilaa
Kannattaa kysy itseltään miksi juuri minun autoa on naarmutettu. Olenko käyttäytynyt provosoivasti ja hätyytellyt nuorisoa tai vastaavaa, luulen näin käyneen ja kosto on ollut ansaittua.
- ja taas ilkivaltaa
Toisen omaisuutta ei vahingoiteta, oli provosoitu tai ei! Mieti omalle kohdallesi!
- 15v
EIKÄ OLE ANSAITTU EIKÄ PENTUJEN JA LAPSEN KENKIIKIIN JÄÄNEIDEN TARVITSE HYPPIÄ SILMULLE EIKÄ PITÄÄ LAKIA KULMILLAAN
- ehkä syy...
Naarmutettiinko muiden kuin sinun autoa?
- ehkä syy
ei pitänyt tulla näin vaan vastaukseksi alkuperäiseen ...
ei ollu tarkotettu "sitä saa mitä tilaa" -kaverille
- HUOMIO-HOMOT
EIKS TE OSA LUKEA ETTÄ MITÄ KYSYTTIIN - SIIS VALVONTAKAMERA AUTOON
- Anonyymi
Niin, eiks kukaan osa vastata kysymystä?
- Anonyymi
Minäkän ei osa vastata kun olen kans eestiläinen.🤪
- Anonyymi
Kerro että sulla on kavereita Bambidos 🦌
kerhossa. - Anonyymi
Niin eikö kukaan osa kirjoittaa.
- Anonyymi
Bambidos🦌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742