onkohan mulla mersussa c230 98vm avain vai virtalukko rikki, avaimen laitto virtalukkoon ni ei tapahdu enää mitään meni ihan mykäksi,käytin avainta elektroniikka korjaajalla joka tarkisti avaimen ja epäili sen olevan ehjä onnistuuko tuo koodaus itse vai pitääkö viedä merkkihuoltoon?
Mercedes w202 avain vai virtalukko rikki?
6
1501
Vastaukset
Valitettavasti taitaa olla virtalukko rikki. Se on tyypillinen vika noissa Chryslerin pilaamissa mersuissa. Jos autossa on se muovinen avain niin virtalukko maksaa veholla 800 € työt. Mukavan edullista sanoisin :)
- pöö99
800 ?
Älä viitsi, 300 eurosra olen kuullut pöö99 kirjoitti:
800 ?
Älä viitsi, 300 eurosra olen kuullutKyllä se vaan maksaa. Avain maksaa tuon 300e tai jotain 270 e. Tutun C180 (vm.1999 sedan) mersuun vaihdettiin juuri avain virtalukko ja hintaa tuli kaikkinensa 1550e. Pelkät osat 1100e.
Hyvin on pojat hinnoitelleet nuo sähköosat.
- en osta ja omista
Ai ne setä samuli jengin keksimiä elektroniikka sontoo pii laaksosta, kalliita kilometrejä mursuilla rullataan.
- määäääää
mun yaris-99 maksoi 1300 euroa ja hyvin pelannut yli 3 vuotta
- Anonyymi
määäääää kirjoitti:
mun yaris-99 maksoi 1300 euroa ja hyvin pelannut yli 3 vuotta
Kuka
Ei
Kuka kysy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818