Mulle on tullu melkee joka paikkaan kutisevia punaisia näppylöitä. Niitä on mahassa, selässä, kaulassa, rintakehässä, vähän jaloissa ja käsissä. Nää on ollu nyt n. reilu viikon. Mulle määrättiin kyytabletteja, mut ei niistä oo kauheesti ollu mitään apua..
Osaatteko sanoa mitä nämä on? Alla on linkki.
http://aijaa.com/ISslYt
Näppyjä
4
133
Vastaukset
- Krissos
Mulla aiheutti vähän samaa kun pesin vaatteeni liian voimakkaalla pesuaineella ja liian lyhyellä pesuohjelmalla. Kaverille tuli aurinkoihottumaa koko vartaloon, vaikka hän käytti aurinkovoidetta ja oli jo ruskettunut. Jotkut aurinkovoiteetkin voivat aiheuttaa ihottumaa. Myös jotkut keinokuituvaatteet aiheuttavat ihottumaa.
Tässä vain pari mahdollisuutta. Syitä voi olla muitakin. Tutki mitä olet muuttanut viime aikoina. - mn111
kiitos vastauksesta!
edelleen on näppyjä, mut ne alkaa olee enemmänki pieniä länttejä. nyt niitä on myös päässä. ennen tätä mulla oli reilu 2 viikon flunssa ja siinä välissä oli vähäsen kuumettakin.
leukaluut on ollu muutamisen päivää aika arat. :/ oon nyt kokeillu vaikka mitä kortisoneja ja ei mitään apua! terkkarikaan ei osanu sanoa mitä nämä on.
onneks eilen terkkari laitto lähetteen lääkärille..
kuva mahasta. kuva on noin alle viikon vanha.
http://aijaa.com/zdXyMh- Kkiinnostaaa
Saitko lääkäriltä selvitystä näpyille?
- ei normaalia
mene heti lääkäriin,paha juttu koska levinnyt.Ihotaitien osastolle jo lähete
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055