Haluaisin terveysvakuutuksen ja siinä kysytään terveystietoja. Virheekseni olin mennyt intissä puhumaan masennuksestani ja pelkään että se eväisi minulta vakuutuksen. Minulle ei ole tietäekseni kirjoitettu mitään diagnoosia, enkä ole käyttänyt mitään lääkkeitä koskaan ja suoritin palveluksen normaalisti loppuun. Ja muutenkin olen elänyt normaalisti. Siviilielämässä en ole puhunut asiasta kellekkään.
Onko mahdollista, että tästä on jäänyt ilmoitus potilastietoihin tai johonkin vastaavaan ja aiheuttaisi ongelmia vakuutuksen hankkimiseksi.
terveysvakuutus ja mahdollinen masennus
3
388
Vastaukset 3
- Vakuutuslutka
En usko että asia vaikuttaa mitenkään vakuutuksen saantiin. Vastaa rehellisesti terveysselvityksen kysymyksiin niin saat ratkaisun, myönnetäänkö vakuutusta sinulle.
Masennuksesta voi tulla mahdollisesti rajoitusehto, eli vakuutus ei kata mielenterveyden hoitokuluja. - Vak1.edustaja
Moi, älä missään tapauksessa ilmoita masennuksesta. Vakuutusta ei tulla myöntämään, jos ilmoitat. Ainoa yhtiö joka myöntää sairauskuluvakuutuksia masennuksesta kärsineille on pohjantähti.
- Anonyymi
Tarvitsetko lisätietoa terveysvakuutksen hankinnassa? https://kodinplaza.fi avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien hinnat ja palveluehdot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791269
- 751083
- 96947
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40683- 28635
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609