Taukoa puoli vuotta

???

Mieheni ei tee koskaan aloitetta. Kyllä yleensä harrastamme jos minä teen aloitteen. Ei mitään uutta eikä jännää. Olen puhunut asiasta mutta hän sanoo ettei osaa.Mies 50.v.Yritän joskus näyttää mistä pidän.
Puoli vuotta sitten taas kerroin että mieli tekee ja kovasti. Mies sanoi ettei pysty. Yritin kiihottaa häntä. Hän vain otti kädestäni kiinni ja sanoi ettei halua. Näin tapahtui ensi kerran. Minä vähän suutuin ja loukkaannuin kun muutenkin kyllästyttää kun toinen ei koskaan näytä että haluaa minua. Mutta viime viikonloppuna olimme juhlissa ja sieltä tulimme kotiin sanoin miehelle ja koskettelin häntä että nyt haluan häntä. Meillä oli aika kiihkeää mutta emme päässeet kumpikaan loppuun, väsähdimme molemmat. Ajattelin ettei toi ole mun mies. Oli niin ihana. Aamulla ajattelin että voisimme ottaa uusiksi mutta mies taas kylmä kuin kivi. Minulla jotenkin hyväksi käytetyn olo ja miksi en osaa puhua tapahtuneesta eikä puhu myöskään mies. Ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Olen ihan pihalla mitä minun pitää tehdä tai sanoa?

6

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain 3 krt/v

      Se voi olla todella raskasta. Meillä vaimo ei tee milloinkaan aloitetta ja poikkeuksetta aina kun yritän niin ei. On vähemmän paha olla kun ei edes yritä. Monesti olen miettinyt mikä minussa on vikana kun en kelpaa. Olemme kuitenkin alle 40 molemmat. Eikös silloin vielä seksinkin kuuluisi sujua.

    • mek

      VAihda naista niin helpottaa ja tuossa iässä pitää naida 3 kerttaa viikossa tai päivässä.

    • asiankokenut

      Jos seksin määrä ei tyydytä kumpaakin osapuolta ainakin jollain tavalla,niin asiat pitää puhua halki tai yrittää ammattiapua....ainakin jos kuukausitokulla jatkuu.
      Jos asiat ei muutu,niin kannattaa erota ajoissa,koska jompikumpi kuitenkin jossain vaiheessa alkaa toimia toisen selän takana....tai ehkä toimii jo ja siksi ei kotona kiinnosta...

    • mikävikana

      No meillä on vuosien saatossa päädytty kanssa tuohon tilanteeseen, että minä olen se naisena joka tekee aloitteet. (minä 34v. mies 39v.)Seksiä kyllä on ollut aina, kun aloitteen olen tehnyt, mutta toivoisi joskus toisenkin tekevän asialle jotakin.Olen asiasta myös sanonut ääneen, mutta en oikein saanut syytä irti. Itselläkin on seksihalut vähentyneet todella paljon, vuorotyö,stressi ja ehkäisymuotokin varmaan vaikuttaa asiaan. Mutta ennen oli olo, että oli kaunis ja haluttava. Nyt ei perusta sen kummempaa omasta ulkonäöstään. Aina olen kyllä huoliteltu, mutta en ajattele mitään kummoista siitä miltä näytän. Mies kyllä sanoo minun näyttävän hyvältä aina joskus, mutta ei sekään paljoa tunnu missään kun ei toinen sitten tee sitä aloitetta koskaan ihan oikeasti. Jossain vaiheessa tulin torjutuksi tarpeeksi monta kertaa, niin eipä sitä sitten enää oikein osaa vihjailuja ymmärtää kun pelkää, että toinen ei vaikka oikeasti haluakkaan....en tiedä...:(

    • mek

      SEuraavan kerran kun käyt lääkärissä niin pyydäppä erektiolääkkeest' tresepti ja käyt halemassa apteeksita ja annat ne miehelle ja otappa tosta niin rupeaa vehkeet toimimaan jos miestä edes vähän kiinostaa niin hyvä tulee.

      • purista edes tissist

        Mitäpä jos ongelma on mentaalinkin puolella eikä pelkästään fyysinen. Auttaako ne pillerit siihenkin?
        Naisena olen tullut torjutuksi aviopuolison puolelta jo niin monta kertaa että hyvä että jaksaa enää edes itkeä....loukkaa se silti ja halut hyrrää.....
        Mies ei tee koskaan aloitetta eikä osoita minkäänlaista intohimoa minua tai edes seksiä kohtaan. Ilmeisesti nyrkki kyllikki on riittävä tai minä tyhmä.
        Pitääkö tyytyä (omasta mielestäni) seksittömään liittoon, koska toisen osapuolen mielestä siinä ei ole mitään kummallista niin tuskin ammattiauttajalle puhuminenkaan saa toisen halut heräämään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe