Törmäsin narskuun,mutta luikki pakoon kiirellä,kun näki minut. Vaikka antaa ymmärtää muille,että hänellä on kaikki hyvin.Uusi perhe ja pieni vauvakin tullut. Jos hänellä on kaikki hyvin miksi juosta pakoon! Ei taida uusi suhde olla sellaista mitä antaa ymmärtää sillä hän ei reagoisi minuun mitenkään. Ja keskistyisi uuteen perheseen ja pienen lapseensa. Ja vaikka on aikaa kulunnut suhteestamme. Ja kun on vauvakin niin mies istuu "baarissa" muiten nuorten naisystävien kanssa,joita pitää ystävinä. Vuosia sitten facebookin laittannut ala ikäiselle tytölle alastomia kuvia ja perverssi viestiä. Ja juoo päivittääin,vaikka työ välineenä on autot ja tuskin alkoholi katoaa veretä muutama tunnin päästä ajoon lähtöä. Eikä työnantaja tajuu asiasta mitään,kun antaa itsetään niin ahkeran kuvan. En nähnyt hänellä koskaan vanhoja ystäviä ja vähän edes sukuaan,kun on pilannut ne ihan itse! uusi nainen nähtävästi näkee,että mies on kova tuloinen,joka elättää hänet ja lapsen. (Koska naisen tulot ei ole kummoiset).
Nainen on niin rakastunut mieheen,että heti suostui lapsen tekoon vaikka on edellisestä aviosta lapset isoja naisellakin. Nainen on niin miehen "pauloissa",että ei näe muuta. Ja samaa juonitelua käytti ex-miesten kanssa.Eli kaksi narskua yhdessä.
Hiljainen narsisti osa2
8
281
Vastaukset
- illuusiako
Kumman saappaissa noista kahdesta olisit itse halunnut olla? Vai oikein kaksi narskua. Kateus paistaa kilometrien päähän ja voi olla, ettei tässä draamassa ole yhtään narskua koskaan ollutkaan. Minäkin juoksisin pakoon, jos joku selvästi vaanisi taustalla. Joskus se vain on oltava ja annettava ymmärtää, jotta pääsee tietynlaisista ihmisistä eroon. Pahoittelut vaan sinulle, mutta joskus sitä ex tulee kaivaneeksi verta omasta nenästään, kun ei ymmärrä lopettaa roikkumistaan.
- yksi vain
En ole kummankaan saappaissa,joten minulla on ihan omat saappaat. Ja kenestä paistaa kateus? Siksipä ihmittenkin hänen käytöksiä,vaikka on uusi elämä. Silloin ihminen luikkii pakoon kun ei ole puhtaat "jauhot". Itselläni on ainakin oma elämä jota elän eli en tarvitse toisten saappaita kun on ihan omat. Ja miksi olla katellinen,kun näkee miten miehestä näkee näyttelyn halu. Ja tiettää,että hänen aikaisemmat suhteetkin ovat olleet samaa peliä,joten ei ainakaan mulle kateus iske sitä "helv...tiä".Ja valheet aina kyllä paljastuvat ennen pitkään,vaikka muut olisi hiljaa.
- Parsu palstalle!
Joo, ei ole mitään narsismiin liittyvää. Hohhoi aloittaja... lue
Nykyään ei erota liian helposti, vaan liian huonosti
http://www.hs.fi/elama/a1409016742558
Ja sitten parisuhdepalstalle tämän sijaan
- elävästä elämästä
"Silloin ihminen luikkii pakoon kun ei ole puhtaat "jauhot"."
Totta "yksi vain!". Saman huomasin narsistista, kun hän seläntakaista paskanpuhumista harrastaessa säikähti minua niin yhteenottojemme jälkeen, että luikki suorastaan seiniä pitkin paskat housussa karkuun aina tullessani paikalle samaan tilaan missä narsisti oli. Tuo oli oikeastaan aika huvittavaa. Esimerkki siitä, että narsisti voi olla aikamoinen pelkuri - niin puheissaan kuin teoissaan - ja tämän vahvistaa se, ettei hän todellisuudessa pysty vastaamaan mistään puheista tai teioista, siksipä hän tekeekin sitä selkäsi takana, ja aina seinää vasten laitettuna syyttäen muita teioistaan ja puheistaan. Ns. vastuun vierittäminen toisten hartioille.
Hän saattoi olla ylimielisen röyhkeä aina ollessaan tukijoukkojensa seurassa, mutta yksin ollessaan luikki pakoon.
"Ja valheet aina kyllä paljastuvat ennen pitkään,vaikka muut olisi hiljaa."
Tuo itseasiassa on niin totta vain kuin olla ja voi! Valheella on lyhyet jäljet. Aikansa muita ja itseään voi vielä yrittää kusettaa, mutta ei se loputtomiin onnistu. Hänen hovissaan oli jäseniä, jotka tukivat häntä ja olivat mukana "juonessa". Kuitenkin varmasti olivat tietoisia valehtelusta, mutta eivät välittäneet siitä, olivathan samaa "porukkaa".
Kerran kuitenkin eräs hänen hoviinsa kuuluva kysyi minulta, että miksi sen (narsistin) pitää aina valehdella? Vastaen nauraen, etten tiedä - kysy häneltä itseltään. Itse en siis kuulunut hänen hoviinsa, vaan olin se mustamaalauksen kohde.- 19+7
Olisit samalla kysynnyt tältä "hoviin" kuuluvalta,että miksi sinä kuuntelet hänen(narskun) juttuja? :-))
- samanlaisia olivat
19+7 kirjoitti:
Olisit samalla kysynnyt tältä "hoviin" kuuluvalta,että miksi sinä kuuntelet hänen(narskun) juttuja? :-))
Samanlainen epeli se oli sekin.
- 3+16
samanlaisia olivat kirjoitti:
Samanlainen epeli se oli sekin.
Siksipä juuri.Eivätkä käsitä miksi kysyit......olisit nähnyt hänen ilmeensä. Olisi vain ihmetellyt.....
- 15+1
Narsku pelkkää jäädä aina kiinni!Siksi tarttee "hovia" aina......jotka suojelee narskua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159