risteytyvät. Jälkeläinen on yleensä lisääntymiskyvytön. Niin pitkälle on evoluutiolajiutuminen kerennyt. Mutta sentään niin pitkälle se ei ole kerennyt etteikö joskus myös tuo jälkeläinen, muuli, olisi lisääntymiskykyinen.
Metso ja teeri risteytyvät, jälkeläistä sanovat korpimetsoksi.
Olmi on kehittynyt periytyvästi näkökyvyttömäksi, mutta silmälliseksi, sillä on silmä edelleen. Aikanaan tarpeeton silmäkin häviää.
Kampelan kehitysfossiililöydökset sisältävät välivaiheita, kuinka toinen silmä on sirrtynyt toisen kanssa samalle kyljelle kalaa, kun se pohjaa vasten elelee.
Anders Enqvistin kirja "Tiede ja Uskonto" sisältää luvun, jossa käsitellään kymmeniä tapauksia jehovantodistajalahkon luonnonopin kirjasta "elämä maan päällä - kehityksen vai luomisen tulos", joissa lahko harhaanjohtaa, yksinkertaistaa suorastaan valehtelee todistellakseen mitä todistelee. Esim. kun Darwin kirjoittaa silmän kehityksestä, niin lahkon opus kirjoittaa, että Darwin ei itse uskonut silmän evoluutioon ! Käy kirjastossasi vertaamassa, molemmat kirjat tapaavat olla siellä, ja lahkokirjasta kohta löytyy jo sisällysluettelon puolesta, kuten Darwininkin, jota paitsi lahkokirjassa pitäisi olla sivunumeroviitekin. Semmosiella valheella lahko uskoo omaan johtoonsa, ja uskonsa vakuuttamiseksi ei tarkista saamiaan väitteitä.
Hevonen ja aasi
Äly & tarkistus
3
58
Vastaukset
Tähän sopiikin esittää vanha tuttu kysymys, joka perustuu siihen että jälkeläinen on aina samaa lajia vanhempiensa kanssa. Onko koiran ja kojootin lisääntymiskykyinen jälkeläinen koira vai kojootti?
- uso pois
Tuhkimo-sadun ja evoluutioteorian mukaan se on hämähäkki.
- varmaan
Riippuu mistä koirarodusta puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu125812Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35776- 54681
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143674Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus46636Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186629Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42616Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e24606Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21604