Surkea palvelu, kominkertaiset hinnat!!

SaunanOviSulkeutuu

Ei voi muuta kuin todeta, että tämä operaattori on mennyt niin syvällä, että liittymät menivät vaihtoon.

Laajakaistaliittymästä veloitettiin KOLME kertaa suurempi maksu kuin kilpailijoilla.
Yritin pyytää tarjousta/päivitystä laajakaistaan ja muihinkin liittymiin, mutta KUKAAN EI PALVELE. Käyttäjille on olemassa ns. oma.saunalahti.fi jonne nimenomaan on aikanaan pyydetty heittämään monenlaiseenkin aiheeseen liittyvää viestiä.

Viestiä asiakaspalveluun jättäessä lukee teksti "saattaa kestää viisi päivää", no itselläni en saanut mitään vastausta 10 päivään ja sitten päätin soittaa puhelimella, venata sen sikapitkän ajan ja lopulta pääsin irtisanomaan täysin ylihinnoitellun liittymäni.

Ei mitään uutta enää tuosta "putiikista". Firma on vajonnut niin alas televisiomainoksienkin myötä, että asiakkaat tulevat kyllä lähtevät.

SAUNALAHDEN JOHDOLLE VIESTIKSI: KOROTTAKAA SITÄ ASIAKASPALVELUNNE TASOA! EI TÄMÄN PÄIVÄN ASIAKAS ENÄÄ KÄYTÄ TUOLLAISIA OPERAATTOREITA.

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi SaunanOviSulkeutuu,

on valitettavasti hieman vaikea kommentoida tilannetta, kun en näe asiakastietojasi. Jos voisit kirjautua Saunalahden Palstalle, http://palsta.saunalahti.fi ja lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, voin katsoa tilannetta tarkemmin.

Pahoittelen puhelinpalvelumme ajoittaista ruuhkaisuutta, sekä viestien vastausaikojen pidentymistä.

Jarkko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• ertvwe

Jaa, vai niin, ite olen ollut 10v sauniksen netissä ja puhelinliittymissä, enkä koskaan ole tarvinnut mitään palveluja sieltä. Miksi sua tarvis jatkuvasti palvella ja palvoa? Kyllä itsekkin voi asioita hoitaa, ilman palvelijoita.

• maksava kuluttaja

Olen TÄYSIN SAMAA MIELTÄ kanssasi. ÄLKÄÄ OTTAKO Saunalahden liittymää. Myyvät yhteyksiä joita ei ole.
      Ensin myyjä katsoi kartasta "kuuluvuus" ja "toimivuus" alueen osoitteen perusteella" Joo kyllä toimii. Ei toiminut . No korjaus asiaan. Ostakaa signaalin vahvistinantenni. No ei toimi antennilla Nyt sivuilla esitetään että hommaa ulos pistettävä antenni. Soopaa. Tänäänkin pätkinyt yhteys ainakin 20 kertaa. Yhteys on, ei, on, ei ,on, ei jne
      Syyksi on esitetty milloin talon ikkunoita, laitteita, liiallista käyttöä. Saunalanden asiakaspalvelu olematonta ja vaikeasti tavoitettavaa. Jonota vaan ja maksa tilanne ei muuksi muutu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2786
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1441
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1335
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1200
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1098
    10. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    Aihe