Suositelkaas jotain kivoja virtuaalitalleja, jotka majoittaa yksityisiä! (: Vuokranmaksu mielellään 1krt / kk, ja mielellään kuitattavissa myös muuten kuin tarinalla. Tietysti kirjoittelen tallille, mutta joskus omat kiireet rajoittaa tätäkin. Toivon että paikka hyväksyy piirroshevosen asukkaisiinsa, mutta itse tallin ei tarvitse olla piirretty.
Ja suositelkaa mielellään myös muita kuin omia tallejanne, ehdotelkaa vaikka useampaa yhteen viestiin.
Kivoja yksityistalleja! (:
Apua tarvitseva :>
4
164
Vastaukset 4
- LänttiPoni
Mäkin etsin tallia joka majoittaisi yksityisiä mutta jotenkin tuntuu ettei niitä ole kauheesti.
- Pikkuponi
Minulla on uusi talli mutta kuvallinen. Tallillemme voi majoittaa yksäreitä. Talliimme voi majoittaa myös kuvallisia www.vhtsy.suntuubi.com
- Vrt Tulikukka
Heippa! Minulla olisi piirrostalli, joka majoittaa yksäreitä (piirrettyjä) Tallin sivuja päivitän parhaillaan mutta ne ovat koko ajan toiminnassa :) Sivuni ovat www.vrttulikukka.suntuubi.com :)
- Nallentila
Vrt Nallentila on valmistumassa yksityistalliksi. Tervetulloo vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4131711Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311422 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86965Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28936- 55858
- 40809
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75797- 60790
- 62773
- 65756