Acer on muutaman päivän ajan käyttäytynyt aivan ihmeellisesti. Kun käynnistää koneen ja avaa OpenOfficen, fonttilistassa näkyvät vain Windowsin omat fontit ja kaikki muilla fonteilla kirjoitettu näkyy vääränlaisena. Windowsin Fonts-kansiossa kaikki 1176 ovat kyllä tallella. Ongelma ratkeaa kopioimalla fonttien varmuusvarasto Windowsin Fonts-kansioon, se kestää minuutin verran eikä haittaa suurestikaan, mutta katoamistempun syy olisi hauska tietää, jos joku sen ottaisi ja selvittäisi. Onkohan vika W7:ssa vai onko OO sekoamassa?
Fontit hukassa
3
125
Vastaukset
- gdgdfgdfsgdfgfgdfgdf
olisikohan liikaa fontteja....?
Tuskin. Koko hoito on toiminut lähes vuoden kuten sen pitääkin, ongelma loikkasi esiin vasta nyt.
Vasta nyt tulin vilkaisseeksi komentorivillä miltä C:\Windows\Fonts näyttää ja perkeIe. Olen olettanut että varahakemistosta kopioidut fontit kopioituvat entisten päälle, mutta ne tallentuvatkin uusina versioina! Niinpä siellä on Nimi.ttf:n (kuviteltu esimerkki) lisäksi Nimi_1.ttf, Nimi_2.ttf jne.
Niitä ei saa poistetuksi!!! "Poistaminen" poistaa ne vain kansionäkymästä, tosiasiassa kaikki jää jäljelle! DEL-käsky komentoriviltä ei auta, vanha Norton ei auta. Mitäs vaavelia nyt tehdään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128976Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741- 54731
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665