Martina vuokra-asunto näytöllä.

Silminnäkijä

Tänään sunnuntaina näin Martinan Kontulassa, jossa hän oli Metroaseman lähellä katsomassa erästä vuokra-asuntoa muiden toivokkeiden hakijoiden joukossa.

Ps. Toivottavasti asunnon omistaja tarkistaa kaikkien hakijoiden luottokelpoisuuden ennen kuin tekee päätöstä siitä kenelle asunnon antaa vuokralle.

21

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sossutädit maksaa

Ei taida olla varattomilla varaa asua edes Itä-Helsingissä.
      Toisaalta jos saa kaupungin vuokra-asunnon niin ehkä sitten...

• hinyvaa

Minä olen tullut siihen tulokseen että pitää olla rikas että voi asua vuokralla. On sen verran kallista toi vuokra nykypäivänä

• oliko kiva ilta

Noin aikasin ei sunnuntaisin niitä asuntonäyttöjä ole. Nyt oot tainnu nähdä unta :-D

• #splach

On niitä. Jätemäellä.

• sovi näyttö

Tottakai on heti aamusta lähtien.

• .....

Juujuu...hevonperseessä oon aamukahdeksalta näytöt.

• julkkis saa kaiken

Rikas ja menestyvä nainen saa näytöt asunnoille milloin haluaa.

Kaikki tahtovat Maran ja Mara on kansainvälinen laulaja, malli, juontaja, muotiguru, uimapelastaja, viihdetaiteilija ja koulutusta vailla oleva ydinfyysikko.

• Tukholman maraton

Lisäksi sisustussuunnittelijana tuunaa asunnon fantastiseksi.

• .......

Aloittajahan kertoi että M oli muiden hakijoiden joukossa!!!
        Sitä ei tosin kertonut oliko itse asunnon haussa vai telepatiaako vain..

• poliisi paikalle

Jos vuokrananataja haluaa häirikön, jonka takia alueelle tulee levottomuutta
      ja lehdeistöä ja 7- lehden toimittajia ja muita urkkijoita. Martina juuri oikea
      vuokralainen. Jos on liian rauhallista, niin Martina järjestää vipinää. Eikä
      häntä saa pois kulumallakaan. Vaikka jättäisi vuokrat rästiin. Martinan muisti
      omaan menneisyyteen on 1 viikon mittainen. Jos edelliset vuokrarästit mak-
      samatta normaali vuokrana antaja ei edes uskalla otaa asumaan sellaista
      joka ei ole maksanut vuokriaaan.

• Ymmärrystä

Jos vuokra on pari kuukautta myöhässä niin "ne oli niitä nuoruuden hairahduksia, sen jälkeen olen kasvanut ihmisenä".

• #väärävalinta#nuori
        Ymmärrystä kirjoitti:

Jos vuokra on pari kuukautta myöhässä niin "ne oli niitä nuoruuden hairahduksia, sen jälkeen olen kasvanut ihmisenä".

Kaikki tekevät virheitä nuorina...

• ei nuori

Niin nuorina, mutta 32v on aikuinen.

• Mara on UO

Kyllä mä vuokraisin asunnon rikkaalle naiselle, jonka tulot ovat Lady Gagan luokkaa.

• mikä se nyt olikaan

Vesala, vain Vesalan slummi on riittävän tasokas asuinalue tälle, mikä se nyt olikaan.
      Sieltä sossu voi luovuttaa sille 42 neliön kaksion, koska eihän se itse pysty mitään vuokraa maksamaan. Siellä muuten asuu juoppoja ja narkkareita ennestään, niin tämä, mikä se nyt olikaan, sopeutuu joukkoon mainiosti.
      Toivottavasti tämä, mikä se nyt olikaan, seisoo pas-katuulettimen edessä pitkään.

• SuperAmmattinimike

Mikä se nyt olikaan: Rattijuoppo, ikuinen salarakas, ikääntynyt nakumalli.

• Vaihtelu virkistää

Martina kesällä 2013.

http://blogbook.fi/martinaaitolehti/syntynyt-suureen-kaupunkiin/
      "Syntynyt suureen kaupunkiin..

Helsinki on ehdottomasti yksi kaunein kaupunki kesällä ja olenkin onnellinen että olen syntynyt ja saanut aina asua keskustassa. Tunnen täällä jokaisen paikan ja lähes kaikki ihmiset. Tämä on kotini ja ylpeä siitä."

Kun keskusta on jo noin tuttu, voi olla ihan virkistävääkin asua välillä jossain muualla. Voi tutustua taas uusiin ihmisiin.

• Hellou Hakunila

Hahhaa... Asui jossain Huopalahdessa ja Eskon kanssa Ruoholahdessa...

Kohta odottaa uusi"keskusta"..

• näin se vaan menee

Voi ehkä rassukka saada jonkun yksiön, jos juorulehti maksaa vuokrat vuoden ennakkoon.

• siitäpuhemistäpuute

Eikö hän itse sanonut että suomessa eletään liikaa sossun ja Kelan tuilla. Tiesi näköjään mistä puhui. Muutama keikka vuodessa ei tuo leipää pöytään, asumistuet on paikallaan, sekä työttömyyskorvaus.

• okrgg

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe