Ahti Antti Johannes Pekkala

on kuollut.
(Täällä oikea Osmium 76, eikä se typerä rääpäle, joka esiintyy, tai oikeammin pyrkii esiintymään minuna.)

Hän toimi kolmessa eri Hallituksessa valtionvarainministerinä. Hänen kykyjänsä ja ennen kaikkea haluansa toimia Isänmaan ja sen kansan eduksi oli suuria ja hyvin suuria epäilyksiä. Isänmaalliset voimat, Kokoomus ja Demarit epäilivät hänen toimivan kuten kepulaiset yleensä, siis yhteiskunnan rahoja itselle ja taustajoukoilleen rohmuten ja viis veisaavan maan ja kansan pitkän aikavälin eduista.

Mutta: Ahti Antti Johannes Pekkala toimi monissa asioissa täysin epäkepulaisesti. Hän perehtyi asioihin, vartioi Valtion kassaa, kuten Osuuspankin konttorin hoitaja omaansa, sivumennen sanoen, hän toimi joskus mainitussa virassa ja oli ahkera tutustuessaan Valtion talouteen ja ilmeisesti ymmärsi tosiasiat, ainakin johonkin mittaan asti.

Olisipa Keskustassa enemmän Ahti Antti Johanneksen kaltaisia ihmisiä.

4

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osmium76

Minä olen oikea osmium, sinä olet säälittävä feikkilurjus joka kaivetaan esiin puskasta. Laitoin aiemmin sinulle ratkaistavaksi yksinkertaisen kaavan jota et sitten pystynyt selvittämään. Minä olen oikea osmium ja rakastan vanhoja miehiä kuten kapia. Olen myös ns. Ikityötön ja olen valehdellut, että minulla on tyttöystävä.
      Kannan ylpeänä punikkiuteni vaikka alastomana jos joku pyytää. Kukaan ei pyydä.

• Laitappa uudellen se "kaavasi". Se oli aivan tyhjästä otettu, siis sinun omasta päästä.

Matematiikkaa, et edes aritmetiikkaa, ymmärrä edes vanhan kansakoulun oppimäärän vertaa, kemiasta ei sinulla ole mitään tietoa, miten olisi fysiikka?

Kaksi palloa, toinen osmiumia, tiheys 21,4 kg/l ja toinen hopeaa molempien tilavuus on 2,7 litraa, pudotetaan 50,3 metriä korkean majakan huipulta maahan, kumpi on tavoittaa maan ensin? ja paljonko on aikaero, ei tällä kertaa "kuutioissa" kuten sinä pässinpää viimeski kopsasit kun oli kysymys massasta, dimensio on kg. Tai voihan siellä Tolliskojen Yliopistossa Törnävän hullujen huoneessa laskea matkat litroissa tai sekunneissa.

• Äystön Mutka

Miksi Kepukemisti tai korkeasti koulutetut Törnävän kadetit eivät vastaa?

Onko parhaat kepuvalehtelijat jatkokurssilla Törnävän hullujen huoneessa?

• Oikea Osmium

Täälä höpisee taas pari tyhjäpäistä Vale-Osmiumia joten oikaistaan tämäkin aloitus.

Eli Wladimir Väyrynen on Maanpetturi.

Kekkonen unpikiero valehtelija ja kuvien väärentäjä.

Vanhanen on tekosairas seksiviettelijä.

TÄMÄ ON OIKEAN OSMIUMIN SANOMA!!!! ÄLKÄÄ USKOKO HUIPOTTAJIIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      93
      6840
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3712
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3239
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      226
      2347
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      44
      2073
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1968
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    9. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      21
      1758
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1733
    Aihe