Ahti Antti Johannes Pekkala

on kuollut.
(Täällä oikea Osmium 76, eikä se typerä rääpäle, joka esiintyy, tai oikeammin pyrkii esiintymään minuna.)

Hän toimi kolmessa eri Hallituksessa valtionvarainministerinä. Hänen kykyjänsä ja ennen kaikkea haluansa toimia Isänmaan ja sen kansan eduksi oli suuria ja hyvin suuria epäilyksiä. Isänmaalliset voimat, Kokoomus ja Demarit epäilivät hänen toimivan kuten kepulaiset yleensä, siis yhteiskunnan rahoja itselle ja taustajoukoilleen rohmuten ja viis veisaavan maan ja kansan pitkän aikavälin eduista.

Mutta: Ahti Antti Johannes Pekkala toimi monissa asioissa täysin epäkepulaisesti. Hän perehtyi asioihin, vartioi Valtion kassaa, kuten Osuuspankin konttorin hoitaja omaansa, sivumennen sanoen, hän toimi joskus mainitussa virassa ja oli ahkera tutustuessaan Valtion talouteen ja ilmeisesti ymmärsi tosiasiat, ainakin johonkin mittaan asti.

Olisipa Keskustassa enemmän Ahti Antti Johanneksen kaltaisia ihmisiä.

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osmium76

Minä olen oikea osmium, sinä olet säälittävä feikkilurjus joka kaivetaan esiin puskasta. Laitoin aiemmin sinulle ratkaistavaksi yksinkertaisen kaavan jota et sitten pystynyt selvittämään. Minä olen oikea osmium ja rakastan vanhoja miehiä kuten kapia. Olen myös ns. Ikityötön ja olen valehdellut, että minulla on tyttöystävä.
      Kannan ylpeänä punikkiuteni vaikka alastomana jos joku pyytää. Kukaan ei pyydä.

• Laitappa uudellen se "kaavasi". Se oli aivan tyhjästä otettu, siis sinun omasta päästä.

Matematiikkaa, et edes aritmetiikkaa, ymmärrä edes vanhan kansakoulun oppimäärän vertaa, kemiasta ei sinulla ole mitään tietoa, miten olisi fysiikka?

Kaksi palloa, toinen osmiumia, tiheys 21,4 kg/l ja toinen hopeaa molempien tilavuus on 2,7 litraa, pudotetaan 50,3 metriä korkean majakan huipulta maahan, kumpi on tavoittaa maan ensin? ja paljonko on aikaero, ei tällä kertaa "kuutioissa" kuten sinä pässinpää viimeski kopsasit kun oli kysymys massasta, dimensio on kg. Tai voihan siellä Tolliskojen Yliopistossa Törnävän hullujen huoneessa laskea matkat litroissa tai sekunneissa.

• Äystön Mutka

Miksi Kepukemisti tai korkeasti koulutetut Törnävän kadetit eivät vastaa?

Onko parhaat kepuvalehtelijat jatkokurssilla Törnävän hullujen huoneessa?

• Oikea Osmium

Täälä höpisee taas pari tyhjäpäistä Vale-Osmiumia joten oikaistaan tämäkin aloitus.

Eli Wladimir Väyrynen on Maanpetturi.

Kekkonen unpikiero valehtelija ja kuvien väärentäjä.

Vanhanen on tekosairas seksiviettelijä.

TÄMÄ ON OIKEAN OSMIUMIN SANOMA!!!! ÄLKÄÄ USKOKO HUIPOTTAJIIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73