Ahti Antti Johannes Pekkala

on kuollut.
(Täällä oikea Osmium 76, eikä se typerä rääpäle, joka esiintyy, tai oikeammin pyrkii esiintymään minuna.)

Hän toimi kolmessa eri Hallituksessa valtionvarainministerinä. Hänen kykyjänsä ja ennen kaikkea haluansa toimia Isänmaan ja sen kansan eduksi oli suuria ja hyvin suuria epäilyksiä. Isänmaalliset voimat, Kokoomus ja Demarit epäilivät hänen toimivan kuten kepulaiset yleensä, siis yhteiskunnan rahoja itselle ja taustajoukoilleen rohmuten ja viis veisaavan maan ja kansan pitkän aikavälin eduista.

Mutta: Ahti Antti Johannes Pekkala toimi monissa asioissa täysin epäkepulaisesti. Hän perehtyi asioihin, vartioi Valtion kassaa, kuten Osuuspankin konttorin hoitaja omaansa, sivumennen sanoen, hän toimi joskus mainitussa virassa ja oli ahkera tutustuessaan Valtion talouteen ja ilmeisesti ymmärsi tosiasiat, ainakin johonkin mittaan asti.

Olisipa Keskustassa enemmän Ahti Antti Johanneksen kaltaisia ihmisiä.

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osmium76

      Minä olen oikea osmium, sinä olet säälittävä feikkilurjus joka kaivetaan esiin puskasta. Laitoin aiemmin sinulle ratkaistavaksi yksinkertaisen kaavan jota et sitten pystynyt selvittämään. Minä olen oikea osmium ja rakastan vanhoja miehiä kuten kapia. Olen myös ns. Ikityötön ja olen valehdellut, että minulla on tyttöystävä.
      Kannan ylpeänä punikkiuteni vaikka alastomana jos joku pyytää. Kukaan ei pyydä.

    • Laitappa uudellen se "kaavasi". Se oli aivan tyhjästä otettu, siis sinun omasta päästä.

      Matematiikkaa, et edes aritmetiikkaa, ymmärrä edes vanhan kansakoulun oppimäärän vertaa, kemiasta ei sinulla ole mitään tietoa, miten olisi fysiikka?

      Kaksi palloa, toinen osmiumia, tiheys 21,4 kg/l ja toinen hopeaa molempien tilavuus on 2,7 litraa, pudotetaan 50,3 metriä korkean majakan huipulta maahan, kumpi on tavoittaa maan ensin? ja paljonko on aikaero, ei tällä kertaa "kuutioissa" kuten sinä pässinpää viimeski kopsasit kun oli kysymys massasta, dimensio on kg. Tai voihan siellä Tolliskojen Yliopistossa Törnävän hullujen huoneessa laskea matkat litroissa tai sekunneissa.

      • Äystön Mutka

        Miksi Kepukemisti tai korkeasti koulutetut Törnävän kadetit eivät vastaa?

        Onko parhaat kepuvalehtelijat jatkokurssilla Törnävän hullujen huoneessa?


    • Oikea Osmium

      Täälä höpisee taas pari tyhjäpäistä Vale-Osmiumia joten oikaistaan tämäkin aloitus.

      Eli Wladimir Väyrynen on Maanpetturi.

      Kekkonen unpikiero valehtelija ja kuvien väärentäjä.

      Vanhanen on tekosairas seksiviettelijä.

      TÄMÄ ON OIKEAN OSMIUMIN SANOMA!!!! ÄLKÄÄ USKOKO HUIPOTTAJIIN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2320
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1955
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1950
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1848
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1188
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1124
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      984
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      943
    Aihe