Ahti Antti Johannes Pekkala

on kuollut.
(Täällä oikea Osmium 76, eikä se typerä rääpäle, joka esiintyy, tai oikeammin pyrkii esiintymään minuna.)

Hän toimi kolmessa eri Hallituksessa valtionvarainministerinä. Hänen kykyjänsä ja ennen kaikkea haluansa toimia Isänmaan ja sen kansan eduksi oli suuria ja hyvin suuria epäilyksiä. Isänmaalliset voimat, Kokoomus ja Demarit epäilivät hänen toimivan kuten kepulaiset yleensä, siis yhteiskunnan rahoja itselle ja taustajoukoilleen rohmuten ja viis veisaavan maan ja kansan pitkän aikavälin eduista.

Mutta: Ahti Antti Johannes Pekkala toimi monissa asioissa täysin epäkepulaisesti. Hän perehtyi asioihin, vartioi Valtion kassaa, kuten Osuuspankin konttorin hoitaja omaansa, sivumennen sanoen, hän toimi joskus mainitussa virassa ja oli ahkera tutustuessaan Valtion talouteen ja ilmeisesti ymmärsi tosiasiat, ainakin johonkin mittaan asti.

Olisipa Keskustassa enemmän Ahti Antti Johanneksen kaltaisia ihmisiä.

4

198

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osmium76

Minä olen oikea osmium, sinä olet säälittävä feikkilurjus joka kaivetaan esiin puskasta. Laitoin aiemmin sinulle ratkaistavaksi yksinkertaisen kaavan jota et sitten pystynyt selvittämään. Minä olen oikea osmium ja rakastan vanhoja miehiä kuten kapia. Olen myös ns. Ikityötön ja olen valehdellut, että minulla on tyttöystävä.
      Kannan ylpeänä punikkiuteni vaikka alastomana jos joku pyytää. Kukaan ei pyydä.

• Laitappa uudellen se "kaavasi". Se oli aivan tyhjästä otettu, siis sinun omasta päästä.

Matematiikkaa, et edes aritmetiikkaa, ymmärrä edes vanhan kansakoulun oppimäärän vertaa, kemiasta ei sinulla ole mitään tietoa, miten olisi fysiikka?

Kaksi palloa, toinen osmiumia, tiheys 21,4 kg/l ja toinen hopeaa molempien tilavuus on 2,7 litraa, pudotetaan 50,3 metriä korkean majakan huipulta maahan, kumpi on tavoittaa maan ensin? ja paljonko on aikaero, ei tällä kertaa "kuutioissa" kuten sinä pässinpää viimeski kopsasit kun oli kysymys massasta, dimensio on kg. Tai voihan siellä Tolliskojen Yliopistossa Törnävän hullujen huoneessa laskea matkat litroissa tai sekunneissa.

• Äystön Mutka

Miksi Kepukemisti tai korkeasti koulutetut Törnävän kadetit eivät vastaa?

Onko parhaat kepuvalehtelijat jatkokurssilla Törnävän hullujen huoneessa?

• Oikea Osmium

Täälä höpisee taas pari tyhjäpäistä Vale-Osmiumia joten oikaistaan tämäkin aloitus.

Eli Wladimir Väyrynen on Maanpetturi.

Kekkonen unpikiero valehtelija ja kuvien väärentäjä.

Vanhanen on tekosairas seksiviettelijä.

TÄMÄ ON OIKEAN OSMIUMIN SANOMA!!!! ÄLKÄÄ USKOKO HUIPOTTAJIIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      811
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe