Outo vika V50 ecoD vm 2011 eilen

V50outovika

Moi! Onko käynyt tällaista:
Eilen motarilla 120km/h moottori sammui ja tuli vikateksti: '' jarruvika, pysähdy varovasti''. Ehkä myös abs-herja. Pysähdyin ja yritin käynnistää. Ei mitään.
Parin minuutin kuluttua käynnistyi. Vika uusiutui 10 km ajon jälkeen. Ja kolmannen ja neljännen kerran 40km matkalla. Aina piti odottaa pari minsaa että käynnistyi.
Tosi vaarallista että moottori sammuu eikä käynnisty heti.
Takaisin toimi normaalisti. Jos nyt mietin niin ehkä joka kerta oli kurvia oikealle ja keskipakoisvoimma vauhdin vuoksi.
Ajettu 71000km. Huollettu ok. Mitä tulee mieleen?

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V50outovika700eur

Pari relettä oli mennyt.
      Osat n. 30e ja työt reilut 600e. Vähän alle 700e oli lasku.
      Nyt toimii ja luottamus meni aika syvälle toimintaan kun laskun mukana ei mitään selostusta käytetystä ajasta.

• pitäskö tarkistaa

Meillä on myös sammunut moottori 80 km/h nopeudessa, onneksi oli suora tie että vaimo sai pidettyä tiellä.

ajokilometrejä oli silloin kai noin 50 000 km, nyt 65 tkm, ei ole tullut vikaa toista kertaa.

• n.60 000 km nyt

samoin, kaksi kertaa on sammunut, maantieajossa ja ratti oikealle käännettynä valtateiden liittymässä.

ei oikeein enää muistakaan, kun on jo vuosi hyvää ajoa.

• Gorry

Olisko vika DRIVe moottorissa :) Halvin malli! Kaikki kakaroiden viat tollasessa PIRKKAMOOTTORISSA. Seuraavassa huollossa saat laittaa kättä taskuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      88
      3488
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2982
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2823
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2667
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2391
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe