Onkohan toi Tonin menneisyys ja kasvutarina ihan totta? Jotenkin toi Tonin isän kuolema ja äidin puutalostärbäily askarrutti mua jo 90-luvulla. Ihanku Toni olis edes ainut lapsi. Mä en usko sitäkään. Se miksi tälläistä syötetään kielii siitä, että halutaan peittää jotain isompaa. Meidän mielestä hän on laulaja- kitaristi, mutta mitä oikeasti?
Toni
Mullaonnälkä
2
164
Vastaukset
- lord faggot
Lääkkeet
- niin kuin ennenkin
TEMONEN TULEE TAKAS BÄNDIIN JES JES JES JES JES!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=WbsJurhJxQw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638