onko kuopiossa kesyrottien myyjää ? oisin halukas ostamaan 2 kesyrottaa ? enkä haluais mistään eläinliikkeestä ostaa ku siitä oon kuullu vaikka mitä :/ nii laittakaa tähä jos tiiätte myykö kukaan kasvattaja tai joku kuopiossa mah. halvalla :3 kiittijos vastaatte !
kuopio!
1
139
Vastaukset
- Sedä
Suomen kesyrottayhdistyksen facebook-sivuilla (ja myös heidän kotisivuillaan) on lista virallisista ja epävirallisista kasvattajista. Kukaan ei näyttänyt olevan Kuopiosta, mutta kannattaa ihmeessä silti laittaa jollekin heistä viestiä, koska kasvattajat saa tosi usein poikasia kulkemaan muiden reissujen yhteydessä vaikka miten kauas :) Ja jos joku kasvattaakin Kuopiossa, muut kasvattajat osaavat neuvoa hänestä!
Halpuus on tosi huono valintakriteeri. Rotan hinta on kuitenkin todella minimaalinen suhteessa vaikka häkin, tai kuivikkeiden, ruuan ja lääkärikäyntien hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966