kristinuskon kehittäminen Islamiin, eli totuuteen... eli:

mhmd

Koraanin ihmeitä 1:

Hiehon Suurassa, Luoja sanoo, että "teimme teidät yhteisöksi ihmisten keskelle..."... tässä suurassa on 286 jaetta, kun selaa jakeeseen 143, joka on suuran puolivälissä, niin löytää jakeen jossa sanotaan "siten me olemme tehneet teidät välittäjäkansaksi". välittäjäkansa on suomennettu arabiasta väärin, mutta arabiankielinen sana on "wasat'an" eli keskellä. ja enganniksi, se on käännetty "middle nation"

siihen aikaan Koraania ei ollut kirjana, eikä todellakaan numeroituina jakeina. vaan se ilmoitettiin suullisesti, ja koottiin vasta myöhemmin profeetta Muhammedin saws ohjeistuksella, jonka hän välitti sahaballe, Uthman kokosi myöhemmin Koraanin palaset yhteen, ja hävitti ne mitkä eivät kuuluneet ulkoa opeteltuun Koraaniin.

ja tässä on yksi ihmeistä mitä Koraani, antaa meille, Jumala puhuu meille sitä kautta, koska Jumalan ääni on liian mahtava meille kestettäväksi, eikä meille anneta uutta profeettaa joka kuulisi Hänen ääntään, tai saisi viestejä enkeleiden kautta.

ja nyt aloitan.... MIKSI VALITA ISLAM, JOS USKOO JO KRISTUKSEEN, joka on muslimeille, vain yksi profeetoista, vaikkakin eroaa muihin profeettoihin nähden näin:

1. hän on Pyhästä Hengestä
2. Jumala loi hänet sanana luotaan, sanomalla vain "tapahdu" ja hän oli
3. 3:58: "Katso, Jeesus on Jumalan edessä samankaltainen kuin Aadam: Hän loi hänet (Aadamin) maan tomusta, sitten Hän sanoi hänelle: "Ole!" ja hän oli (elävä sielu).

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavaksi jokaiselle, kristitylle veljelle ja siskolle, sekä muille uskovaisille, ja vaikka ei uskovaisillekin. kehoitan, käykää itse lukemassa ja varmistamassa ne asiat. jos ette usko sanomaani, vannon etten valehtele Jumalan nimeen, enkä ole Saatana leivissä, ja etsin Jumalan Armeliaan, Armahtajan nimeen suojaa Saatanaa vastaa. näissä kirjoituksissani, sekä teille Jumalan Mahtavan suojista, sekä itselleni.

      eli olkaa rauhassa, älkääkä pelätkö että vien teitä helvettiin tai saatanan puolelle, teillä on Jumalan suoja. jos olisin joku paholaisista, muistakaa että Jeesustakin epäiltiin paholaiseksi, enkä ole myöskään mikään profeetta tai muu sen kaltainen.

      Jumalan armeliaan Armahtajan nimeen

      Roomalaisten Auringonpalvojien järjestämä hapate kristinuskoa vastaan. lukekaa loppuun, varsinkin jos kommentoitte, en tykkää toistaa itseäni.


      onko sattumaa, että Roomalaisten Suurassa;

      puhutaan siitä kuinka (katolinen kirkko,) roomassa, latinalaisessa euroopassa, hajaannutti Syyriassa/israelissa syntyneen uskonnon moniin lahkoihin, ja kirjeisiin (omat opit). lähinnä 5000 eri lahkoon, ja kaikki ajattelevat olevansa eniten oikeassa.

      mutta he eivät ottaneet profeetta Muhammedia, ja Islamia itselleen, vaikka puolustajahenki sen toi (eli Ahmed, eli Muhammed saws), jonka Isa alayhi salam lupasi seuraajilleen (muslimeille). ja tekivät uuden uskonnon itselleen, jossa idolina oli senaikainen tappomenetelmä kiduttamalla, eli paalutus "crux simplexis"=crusifics, eli ristiinnaulitseminen.
      Eliii k-risti-nusko... "pakanaoppi", jota harjoitti maallinen valta

      Roomalaisten Suura

      30: 29
      Ne, jotka tekevät syntiä, seuraavat vain omia halujaan, eikä heillä ole mitään tietoa. Kuka voi ohjata sellaista, jonka Jumala antaa eksyä? Heillä ei ole ketään auttajaa.
      30: 30
      Käännä siis kasvosi vilpittömästi oikeata uskoa kohti, jonka Jumala on ihmissukua varten perustanut. Jumalan tekoja ei voida muuttaa. Tämä on oikea uskonto, mutta useimmat ihmiset eivät sitä tiedä.
      30: 31
      Turvautukaa Häneen, täyttäen velvollisuutenne Häntä kohtaan. Palvelkaa Häntä, suorittakaa rukouksenne. älkää olko pakanoita,
      30: 32
      niitä, jotka ovat pirstoneet uskontonsa ja hajaantuneet moniin lahkoihin, ja kukin ryhmäkunta riemuitsee omasta opistaan.

      mun mielestä Antikristus on se, joka vihaa Jeesusta, ja väittää että hänet tapettiin ristille, sekä samalla väittää hänen olevan Jumala.

      ei se IKINÄ joka tuo totuuden esiin, vaikka maallinen kirkko on massauskovaisten silmät, suut, mielen, ja korvat sumentanutkin. eikä nämä massa-uskovaiset halua tulla kuplastaan ulos, ja katsoa asioita, heille luvatun puolustajan Muhammedin kautta, eikä edes heidän kautta. jotka ovat tutkineet eri uskontoja ja sen historioita. mutta mikäs siinä, uskoo ken uskoo. siksi kyseessä onkin uskonto.

      Jumala siunatkoon totuuden tavoittelijat, ja antakoon rauhan profeetta Jeesukselle, ja Muhammed saws, sekä aikaisemmille profeetoille myös. ameen

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Justus_Lipsius_Crux_Simplex_1629.jpg/320px-Justus_Lipsius_Crux_Simplex_1629.jpg

      • sana pakanoppi: se ei oo kirosanaksi kristinuskoa vastaan. vaan roomalaisten järjestämää hapatetta vastaan, jossa joitakin Roomalais-"jumalia" ja heidän oppejaan sekoitettiin Jeesuksen (as) puheisiin. hän on meidän rakas profeetta


      • mhmd kirjoitti:

        sana pakanoppi: se ei oo kirosanaksi kristinuskoa vastaan. vaan roomalaisten järjestämää hapatetta vastaan, jossa joitakin Roomalais-"jumalia" ja heidän oppejaan sekoitettiin Jeesuksen (as) puheisiin. hän on meidän rakas profeetta

        ja vielä Jeesuksen ristikuolemasta, ja ylösnousemuksesta:

        Bible (Raamattu); Joh 20-15:

        Jeesus sanoi hänelle (Marialle):

        -älä koske minuun sillä en ole vielä noussut (Rab=Isä=Herra) "isäni" luokse, mutta mene opetuslapsieni luokse ja sano heille: minä tulen korotetuksi "isäni" luokse, ja teidän "isänne" luokse, ja minun Luojani luokse, ja teidän Luojanne luokse

        eli tämä jo todistaa, ettei Jeesusta tapettu ristille, niinkuin juutalaiset ja roomalaiset väittivät, ja jota valheellisesti Katolisroomalainen kirkko alkoi levittämään, josta sitten kristinusko sai alkunsa. maallinen uskonto, sillä kristinuskoisten joukossa on niitä jotka seuraavat Jeesusta, muslimeina (Jumalalle alamaisina)

        Imranin (perheen) Suura

        51. Jumala on totisesti minun Herrani ja teidän Herranne, palvelkaa siis Häntä. Tämä on oikea tie.»

        52. Ja kun Jeesus havaitsi heissä epäuskoa, sanoi hän: »Ketkä haluavat olla minun seuraajiani Jumalan työssä?» Opetuslapset vastasivat: »Me olemme Jumalan seuraajia, me uskomme Jumalaan; todista, että olemme Hänen tahtoonsa ja johtoonsa alistuneet.

        53. Herramme, Me uskomme siihen, mitä olet ilmoittanut, ja me seuraamme Sinun profeettaasi; merkitse meidät siis tunnustajien joukkoon.»

        54. He (epäuskoiset juutalaiset) juonittelivat, mutta Jumalakin juonitteli (heitä vastaan); ja Jumala on todella taitavin Suunnittelija.

        55. Ja Jumala sanoi: »Jeesus, katso, Minä otan sinut, sitten olen ylentävä sinut luokseni ja vapauttava sinut niistä, jotka ovat uskottomia, sekä asettava ne, jotka sinua seuraavat, uskottomien yläpuolelle aina Ylösnousemuksen päivään saakka. Aikanaan on teidän kaikkien palattava minun luokseni, ja minä olen ratkaiseva sen, mistä te keskenänne kiistelitte.

        56. Mitä niihin tulee, jotka eivät uskoneet, olen kurittava heitä raskaalla rangaistuksella sekä tässä että tulevassa elämässä; eivätkä he löydä ketään auttajaa.»


      • mhmd kirjoitti:

        ja vielä Jeesuksen ristikuolemasta, ja ylösnousemuksesta:

        Bible (Raamattu); Joh 20-15:

        Jeesus sanoi hänelle (Marialle):

        -älä koske minuun sillä en ole vielä noussut (Rab=Isä=Herra) "isäni" luokse, mutta mene opetuslapsieni luokse ja sano heille: minä tulen korotetuksi "isäni" luokse, ja teidän "isänne" luokse, ja minun Luojani luokse, ja teidän Luojanne luokse

        eli tämä jo todistaa, ettei Jeesusta tapettu ristille, niinkuin juutalaiset ja roomalaiset väittivät, ja jota valheellisesti Katolisroomalainen kirkko alkoi levittämään, josta sitten kristinusko sai alkunsa. maallinen uskonto, sillä kristinuskoisten joukossa on niitä jotka seuraavat Jeesusta, muslimeina (Jumalalle alamaisina)

        Imranin (perheen) Suura

        51. Jumala on totisesti minun Herrani ja teidän Herranne, palvelkaa siis Häntä. Tämä on oikea tie.»

        52. Ja kun Jeesus havaitsi heissä epäuskoa, sanoi hän: »Ketkä haluavat olla minun seuraajiani Jumalan työssä?» Opetuslapset vastasivat: »Me olemme Jumalan seuraajia, me uskomme Jumalaan; todista, että olemme Hänen tahtoonsa ja johtoonsa alistuneet.

        53. Herramme, Me uskomme siihen, mitä olet ilmoittanut, ja me seuraamme Sinun profeettaasi; merkitse meidät siis tunnustajien joukkoon.»

        54. He (epäuskoiset juutalaiset) juonittelivat, mutta Jumalakin juonitteli (heitä vastaan); ja Jumala on todella taitavin Suunnittelija.

        55. Ja Jumala sanoi: »Jeesus, katso, Minä otan sinut, sitten olen ylentävä sinut luokseni ja vapauttava sinut niistä, jotka ovat uskottomia, sekä asettava ne, jotka sinua seuraavat, uskottomien yläpuolelle aina Ylösnousemuksen päivään saakka. Aikanaan on teidän kaikkien palattava minun luokseni, ja minä olen ratkaiseva sen, mistä te keskenänne kiistelitte.

        56. Mitä niihin tulee, jotka eivät uskoneet, olen kurittava heitä raskaalla rangaistuksella sekä tässä että tulevassa elämässä; eivätkä he löydä ketään auttajaa.»

        Ja katso, enkelit sanoivat: »Maria, Jumala ilmoittaa sinulle hyvän sanoman, että hänen Sanansa tulee sinulle. Hänen nimensä on oleva Messias, Jeesus, Marian poika, hän on kuuluisa tässä ja tulevassa elämässä, yksi niistä, jotka korotetaan Jumalan läheisyyteen.
        Koraani 3:45

        "eli hänet korotetaan"

        ja siksi, etteivät he uskoneet (Jeesukseen), vaan levittivät kauhistuttavaa parjausta Mariasta
        ja sanoivat: »Me olemme totisesti surmanneet Messiaan, Jeesuksen, Marian pojan, Jumalan lähettilään - mutta he eivät olleet surmanneet eivätkä ristiinnaulinneet häntä, vaan siltä vain näytti heistä , ja ne, jotka siitä kiistelevät, ovat itsekin epätietoisia: heillä ei ollut varmaa tietoa, vaan he kehittelivät ainoastaan olettamuksia. Todellisuudessa he eivät ole surmanneet häntä (lopullisesti),
        vaan Jumala on ottanut hänet luokseen, sillä Jumala on mahtava ja viisas.
        Eikä Pyhän kirjan omaavien joukossa ole ketään, jolla ei olisi oikeata uskoa häneen ennen kuolemaansa , (muuten) Ylösnousemuksen päivänä hän on todistava heitä vastaan.
        Koraani 4:156-159

        "puhuttiin lisää korottamisesta"

        »He sanovat: ”Jumala on valinnut itselleen lapsen.” Jumala varjelkoon meitä! Hänellehän kuuluu kaikki, mitä on taivaassa ja maassa, ja kaikki nöyrtyvät Hänen edessään.»
        Koraani 2:116

        "kyseessä oli Jumalan ykseys"

        »Hän on taivaan ja maan luoja. Kuinka Hänellä olisi lapsia, vaikka Hänellä ei ole puolisoa? Hän on luonut kaiken ja Hän on Kaikkitietävä.»
        Koraani 6:101

        "ei vaimoa, miten lapsia?"

        »Te, joilla on Kirja, älkää menkö liian pitkälle väitteissänne älkääkä puhuko Jumalasta muuta kuin totta. Messias, Jeesus, Marian poika oli Jumalan lähettiläs ja Hänen Sanansa, jonka Hän antoi Marialle, ja Henki Hänen luotansa. Uskokaa Jumalaan ja Hänen lähettiläisiinsä älkääkä sanoko: ”Heitä on kolme”, vaan lopettakaa, se on parasta teille. Jumala on yksi jumala. Jumala meitä varjelkoon! Hänelläkö olisi lapsia? Hänelle kuuluu kaikki, mitä on taivaassa ja maassa. Jumala on riittävä edusmies.»
        Koraani 4:171

        "kolminaisuus"

        tässä on kuva Joh: 20-15 kohdasta, joka on otettu Raamatusta

        http://elhaqyqa.blogspot.fi/2012_09_01_archive.html


    • MITÄ ON KÄSITE JUMALAN "POIKA"...: tarkastellaan sitä alkuperäisten kirjoitusten kautta, jossa kuitenkin sanoma on muuttunut käännösten vuoksi jonkin verran, vaikkakin sisältö on pysynyt hieman samana. niin jotkut sanat saattavat muuttua paljonkin kun ne kääntää:

      DAAVIDIN PSLAMIT TODISTAA RAAMATUN SANAA:

      " Ja he sanovat:
      Armahtaja on ottanut itselleen Pojan. Ylistetty olkoon Herra! Ei, He, joita kutsutaan Herransa Pojikseen, ovat alati kunnioitettuja palvelijoita."(Suura profeetat:26)

      Psalmit vahvistaa Jumalan Poika käsitteen merkityksen: Jumalan pojat ovat Jumalalle alamaisia pyhimyksiä ja enkeleitä:

      Psalmit 29:1
      "Daavidin virsi. Antakaa Herralle, te Jumalan pojat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.

      Psalmit 89:7-6
      "Sillä kuka pilvissä on Herran vertainen, kuka Jumalan poikain joukossa on niinkuin Herra? Hän on Jumala, ylen hirmuinen pyhien kokouksessa, peljättävämpi kaikkia, jotka hänen ympärillänsä ovat.

      Jumalan Poika käsite on siis yhdenmukainen Raamatussa ja Koraanissa: Jumalan Pojat ovat Jumalalle alamaisia enkeleitä ja pyhimyksiä. -

      vai kiellättekö Israelin profeetan sanat, Pslamit ja valaisevan kirjoituksen? ja koska tämä on todistettu, niin ei pitäisi olla epäilystäkään Allahin Jumaluudesta ja Koraanin, sekä profeetta Muhammedin (puolustajan) todellisuudesta.

      • tarkkailija.

        Muhammed perui osan julistamistaan säkeitä ja väitti niiden äänien tulleen Saatanalta, eikä Gabrielilta. Kysymys nyt kuuluu, että mitkä muut Koraanin säkeet ovat voineet tulla Saatanalta?

        Äänien kuuleminen ei tiettävästi ole mitään kivaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe