Mistään pankista ei saa riittävän hyvää korkoa joka kattaisi talletuksen aiheuttamat kulut. Viittaan pääoma veroon ja muihin mahdollisiin palvelumaksujen kuluihin.
Lainsäädäntöä pitäisi muuttaa siten että yksityinen kansalainen saisi vähentää tappiot verotuksessaan.
Toinen vaihtoehto voisi olla että talletuksen verottamisesta luovuttaisiin kokonaan koska sille ei ole mitään perusteita olemassa. Eikö verotus pitäisi kohdentaa sellaiseen tuloon joka on myös tuloa verovuoden päättyessä.
Myöskin rahanarvon heikkeneminen vaikuttaa mitä jää käteen eli miten paljon reaalitulo on miinusmerkkinen.
Mitä tulee parhaaseen korkoon ei sellaista ole olemassa koska sana harhauttaa asian ytimestä.
Talletuskorko.
8
376
Vastaukset
- Pan kiiri
Nordax on se pankki.
- Pani ikkiako
Suuremman koron saa Nordeastakin mikäli haluaa makuuttaa rahojaan huonolla tuotolla.
- åupi
Pani ikkiako kirjoitti:
Suuremman koron saa Nordeastakin mikäli haluaa makuuttaa rahojaan huonolla tuotolla.
Kuinka suuren koron olet Nordeasta saanut, tämän vuoden puolella?
Tuon
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/index.jsp?selected=talletuskorot
mukaan 10k talletukselle 24 kk määräaikaisellekaan ei saa Nordeassa kuin 0,85 %.
- no, "asiakkaidensa omistama" s-pankki laittaa vielä "paremmaksi" ja tarjoaa 0,54 %. Mutta mistä tuo sadasosan lasku verrattuna 12 kk talletukseen? Pelätäänkö s-pankissa korkojen laskevan vielä lattiastakin läpi? - Pani ikkiako
åupi kirjoitti:
Kuinka suuren koron olet Nordeasta saanut, tämän vuoden puolella?
Tuon
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/index.jsp?selected=talletuskorot
mukaan 10k talletukselle 24 kk määräaikaisellekaan ei saa Nordeassa kuin 0,85 %.
- no, "asiakkaidensa omistama" s-pankki laittaa vielä "paremmaksi" ja tarjoaa 0,54 %. Mutta mistä tuo sadasosan lasku verrattuna 12 kk talletukseen? Pelätäänkö s-pankissa korkojen laskevan vielä lattiastakin läpi?Korkohan sovitaan pankin ja asiakkaan kesken.
Ei kuppalehden välityksellä eikä sen kertomalla koron määrällä.
Korko Nordeassa oli pari viikkoa sitten 1,87%.
Huono, niinpä sijoitin Venäjälle.
Siellä korko oli 15%.
Huono tuokin. Parhaina vuosina yli 20%. - Kiitos-ja-Kumarrus
Pani ikkiako kirjoitti:
Korkohan sovitaan pankin ja asiakkaan kesken.
Ei kuppalehden välityksellä eikä sen kertomalla koron määrällä.
Korko Nordeassa oli pari viikkoa sitten 1,87%.
Huono, niinpä sijoitin Venäjälle.
Siellä korko oli 15%.
Huono tuokin. Parhaina vuosina yli 20%."Korkohan sovitaan pankin ja asiakkaan kesken.
Ei kuppalehden välityksellä eikä sen kertomalla koron määrällä.
Korko Nordeassa oli pari viikkoa sitten 1,87%."
JOS joku Nordeassa antaisi tuon koron, hän olisi siirretty toisiin tehtäviin heti ja seuraavissa YT neuvotteluissa ulos. Kohentuuko omatunto kirjoitamalla p.....
"""""Huono, niinpä sijoitin Venäjälle.
Siellä korko oli 15%.""""
Joopa joo, ihanko Venäjälle, hyvä että joku vielä luottaa, kaikki myyvät Venäjän sijoituksia, ostitkohan minun sijoitukseni, suuri kiitos.
- Rahat taskuun
Jos pankkitalletus tuottaa tappiota, ratkaisu on nostaa rahat pois tililtä. Muitakin sijoituskohteita on. Eikä käteisen säilyttäminen maksa mitään, mutta onhan siinä riskinsäkin.
- twainffs
1% aktia tuntuu aina unohtuvan... Rahaa voi siirrellä edes takaisin niin paljon ku huvittaa
- sinne minä
metsäliito maksaa 5 % korkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683