Ei reitillä

Kävellen, kun ohi

Meille kun tulee viimeinen bussi kaupungista tossa alkuillasta, niin kääntöpaikalla näyttöön ilmestyy teksti "ei reitillä" ja bussilla ei pääsekkään enää kaupunkiin. Sama on aamulla, bussi tulee kaupungista samalla tekstillä. Mistä tämmönen älyttömyys johtuu..?

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisteriäo163

      Mieti sitä ääliö !

    • bussikuski

      jos se johtuu siitä,että kuskilla alkaa ruokatauko tai siirtyminen jollekkin toiselle linjalle...tai kuskin työpäivä loppuu

    • syy on

      yksin kertaisesti siinä,että
      kun se viimeinen bussi illalla siihen kääntöpaikalle saapuu ja em. kilpiteksti ilmestyy, niin silloin bussi on lähdössä varikolle ja siirtyminen ilmaistaan juuri niin, että kilvissä ei ole linjanumeroa. Vastaavasti aamulla bussi tulee varikolta aloittamaan vuoroa ja silloinkaan kilvissä ei ole linjanumeroa.

    • Gorilla King Kong

      Jos näytöllä on teksti "ei reitillä" niin silloin bussi on eksynyt reitiltä eikä ota matkustajia.

      • Ari Kähärä

        sä gorilla king kong olet yksi osa niitä, joiden takia ala ei saa sitä arvostusta jota se ansaitsee. Valitettavaa on, että olet alalla, johon et osaa orientoitua tai saa sitä työstä saatavaa tyydytystä , jota yleensä saadaan siitä ammatista johon on hakeutunut, johon on sitoutunut ja tuntee omakseen. Arvaan että taas tulee erinomaisia vastalauseita kommenttini takia, mutta en voi kun sääliä teitä joitakin ja ihan vilpittömästi toivon, että löydätte se oikean alan johon kuulutte, jos ylipäätään kuulutte tai edes haluatte kuulua.


      • Gorilla King Kong
        Ari Kähärä kirjoitti:

        sä gorilla king kong olet yksi osa niitä, joiden takia ala ei saa sitä arvostusta jota se ansaitsee. Valitettavaa on, että olet alalla, johon et osaa orientoitua tai saa sitä työstä saatavaa tyydytystä , jota yleensä saadaan siitä ammatista johon on hakeutunut, johon on sitoutunut ja tuntee omakseen. Arvaan että taas tulee erinomaisia vastalauseita kommenttini takia, mutta en voi kun sääliä teitä joitakin ja ihan vilpittömästi toivon, että löydätte se oikean alan johon kuulutte, jos ylipäätään kuulutte tai edes haluatte kuulua.

        Arvostan kyllä busseja ja niiden kuskeja, itse olen vain matkustaja ja ihan kokonaan toisella alalla. Erityisesti arvostan sellaisia busseja jotka eivät eksy reitiltä, niin on käynyt noin äkkiä muistellessa ainakin 3 kertaa. Joka kerta joku matkustaja on huomauttanut asiasta äänekkäästi ja bussi on saatu takaisin oikealla reitille ilman vahinkoja. Tuo osoittaa sen että bussikuskit ovat ihmisiä ja tuolla perusteella epäilen vahvasti että he myös syö ja paskhantaa. Olen jopa joskus nähnyt bussikuskien syövän ja ruokakaupan jonossakin heitä olen nähnyt ja kerran jopa vessajonossa, en kuitenkaan kysynyt kushettaako vai paskhattaa.


    • apina aivo

      Olet apina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe