Olen tässä kelannu asioita joita varten halusinki tuoda esille toiveeni että miksei äitini etsisi uutta miestä ja et minä saisin uuden isän. En tiiä onko tuossa lauseessa mitään tolkkua, mutta olishan se mukava kun äitilläni olisi uusi mies ja hän olisi minulle isänä. MInusta itsestäni tuntuisi mukavalta jos äitillä olisi uusi mies.
Haluan Äidilleni uuden miehen
4
156
Vastaukset
- Ei ole tolkkua
Mistä laitoksesta kirjoitat?
Olet ollut nuori noin 30 vuotta sitten ja toiseksi ketä kiinnostaa sinun haluamisesi?- -EräsNuori-
Mitä sä sillä laitostiedolla teet ja mitä sä laitoksesta haluut tietää? Sä taidat olla joku pimahtanu idiootti, joka haluu syödä toiselta viimeisenki pisaran. Missä Vitun laitoksessa mie olisin? Aika naurettavaa porukkaa sanon mie.
- Ei ole tolkku
-EräsNuori- kirjoitti:
Mitä sä sillä laitostiedolla teet ja mitä sä laitoksesta haluut tietää? Sä taidat olla joku pimahtanu idiootti, joka haluu syödä toiselta viimeisenki pisaran. Missä Vitun laitoksessa mie olisin? Aika naurettavaa porukkaa sanon mie.
Ei täysijärkinen kirjoita noin himmeetä tekstiä. Olet palstan vakio provo
- eteenpäin!
Äitisi etsii kyllä miehen jos sitä kaipaa. Toki lapsi voi haluta äidille kaveria mutta eiköhän se äiti itse osaa päättää sen asian.Keskity oman ikäistesi juttuihin ja koulunkäyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659