Voiko ihminen tappaa karhun paljain käsin?
Itse olen aika varma että pystyisin siihen. Paras keino olisi varmaan juosta puuta ympäri niin kauan että karhu väsyy, ja sen jälkeen tökkiä sitä silmään kun se ei jaksa tapella enää, ja kun se on sokea niin ottaa se kuristusotteeseen ja kuristaa se hengiltä. Tai sitten vääntäisin niskat nurin.
Mutta kaikenkaikkiaan luulen että minulla olisi hyvät mahdollisuudet voittaa karhu, ja mielestäni karhut ovat yliarvostettuja ja niitä pelätään turhaan. Ne ovat isoja, kömpeliä ja hitaita otuksia jotka ihminen viekkaudellaan ja älykkyydellään helposti voittaa.
karhu
9
361
Vastaukset
- Metsästyssen
Kyllä sain hyvä naurut !
- kujfyghfhtgfhgfhgh
Mene yrittämään..niin se evoluutio karsii tyhmät ja heikot..
- Anonyymi00003
Viimeksi karhu tappoi ihmisen vuonna 1998. Joka viikko ihminen ( useimmiten ihmismies) tappaa n. 1,5 ihmistä Suomessa.
Mies on arvaamaton peto, eikä suinkaan mesikämmen. - Anonyymi00029
Jätä karhu rauhaan.
Metsä on sen koti. - Anonyymi00037
Voit tappaa karhun, jos sinulla on oranssi vyö karatessa.
- Anonyymi00038
Joo tai ainakin katsonut videoita sen tason taisteluista. Olen huomannut että ”siviili karhunkaataja” on karateharjoituaten” aikaan.
- Anonyymi00039
tuskin törmään karhuun
- Anonyymi00040
törmäät
- Anonyymi00042
en muista mitä sillä oli kun oottelin kun istu kivellä
ja joi 3 kaljaa loppuun
sano vaan että oota juon nämä saan pullot
olinko koulussa vielä en oo varma
mutta ostinko karkkia vai jotai
en muista oliko ollut kuitenkin olvia tai jotai
90luvulla
oota kun hän huitasee nämä naamariinsa
mutta kiitti pulloista kuitenki
että
oliko seppälä ai oliko spari
seppälä varmaan ollu
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430