Juomise iloako?

Juomari-Ukko

Juon alkkohoolia harvoin nykyään. Juon vettä paljon koska janottaa ja minun on oettava lääkkeitä. Ne saa kätevästi vedellä alas. Juomke vaimoni kanssa myös paljon kaffia. Merkki vaihtuu usein. Pissin paljon juomise takia. Yleensä talon nurkille. Jos olen kaupoilla ja yllättää pissihätä, etsin piilopaikan vaikka kaupan takaa ja pissin sinne. Maitoa juon harvemmin, koska maito suomessa on epäterveellsempää, Valio parasta. Eivät käytä geenimuunneltua rehua sopimustilojensa lehmillä. Juon iltaisin teetä. Teelehdistä eristetään myös l-teaniinia, aminohappoa jonka on todettu rauhoittavan hermoja. Joskus juon muutakin. Tohtori tutki minut kun pissin paljon, mutta vikaa ei löytynyt. Hyvä asia.

2

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurseno Larppa

      Joo. Juominen on välttämätöntä. Juoppoporukassa e kannata juoda muiden juomia koska voi saada turpaan. Bensaa ei kannata juoda koska voipi kuolla. Jos juo liikaa vettä voipi tulla kouristus. Hajuvesiä ei kannata juoda koska niissä on myrkkyä. Omaa kuolaakin voi nieleskellä jos ei ole muuta juomaa. Venäjällä juodaan partavettä koska vodka on siellä kallista. Partavedessä on nimittäin paljon alkoholia. Mutta se on pahaa. Kannattaa laimentaa hurjasti limskalla. Vanhaa maitoa jos juo voipi tulla kuratauti. Yleinen vesijohtovesi voipi olla täynnä aineita, ainakin fluoria joka on hermomyrkky. Ne sanoo et se on hyvä hampailke mutta ei ne sen takia lisää sitä. Monet uskoo fluoriin oikeasti, esim. hammaslääkärit. Ne on huijattu siihen. Myös monet lääkkeet on nestemäisiä ja ei kannata juoda niitä koska voipi silloinkin kuolla. Annostele tarkoin ohjeen mukaan. Muovia voi sulattaa litkuksi ja juoda mutta se on tosi kuumaa ja se jähmettyy jäähtyessään sisuksiin kun on ensin polttanut kaiken esim. kurkussa. Lemmenjuomiakin kuulemma on . En tiedä itse niistä. Aspartaamijuomat on tosiaan kauheita. Joku laihdutti vuoden kevyt kokiksella ja sai aivokasvaimen. Ei naurata.

      • Asko Saparo

        Niinpä. Jotkut hullut juo vertakin. Ja kuukautisnesteitä sekä naisen siemensyöksyä. Naisetkin voi ruikata saadessaan orkun. Ne hullut luulee et siitä on jotain hyötyä juoda noita juttuja. Voihan sitä tosiaan kaikkea nestemäistä juoda mutta jos ei kuolla halua on parempi katsoa mitä juo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe