Olen 14 -vuotias tyttö. Olemme seurustelleet nykyisen poikaystäväni kanssa vähän päälle vuoden. Noin pari kuukautta sitten aloimme lukea kondomin käytöstä, keskustella yhdyntään liittyvistä asioista jne. kun molemmat tunsivat olonsa valmiiksi, teimme sen, ja molemmat pitivät siitä. Olimme yhdynnässä monia kertoja, mutta eräänä päivänä epäilin kondomin menneen rikki. Poikaystä kävi hakemassa minulle ehkäisypillerin ja otettuani sen, kuukautiseni alkoivat noin kaksi viikkoa sen jälkeen, eli paljon aikaisemmin kuin niiden olisi pitänyt. Nyt kuukautiseni pitäisi alkaa jälleen, mutta niitä ei ole muutamaan päivään kuulunut. Viime lauantaina myöa kärsin kovista vatsakivuista, jotka viittasivat umpisuolen tulehdukseen. Olemme olleet yhdynnässä myös viikko sitten, ja sitä ennemmin kerran. Onko minulla siis syytä huolestua?
Jäliehkäisypilleri ja menkat myöhässä...
Hädissään
1
172
Vastaukset
- 184753
Kannattaa varmuuden vuoksi tehdä raskaustesti mutta on ihan normaalia että on tuossa iässä epäsäännölliset kuukautiset. Kipinkapin apteekkii ja teet heti testin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104