Tulee olemaan parempi ajaa kuin Bmw 3-sarjalainen. Esitellään syyskuussa Lontoossa. Mitäs siihen sanotte? Pellin alle kun vielä mekaanisesti ahdettu V6 niin samassa kokoluokassa ei saa parempaa autoa. Toki miedompiakin vaihtoehtoja löytyy.
Jaguar XE voittaa Bemarin
68
563
Vastaukset
- Mutu ei ole fakta
Tuota nyt tiedä vielä muut, kuin Jaguarin oma väki. Sinä vähiten.
Eihän autoa ole edes vielä markkinoilla.
XF ei pärjää 5-sarjalle, mutta saas nähdä millainen XE on.- BmwHävisi
Tiesin ilmeisesti melkoisen paljon enemmän kuin sinä skeptisessä, Bmw-logoilla kyllästetyssä mielessäsi olisitkaan voinut edes kuvitella
- kddkdk
Bemari aina häviää
- vee uus
Mut kuka hää siihen koneen on värkänny, onks psa vai kuka mitä hä.
- se on
ford
- lintta bmw
se on kirjoitti:
ford
Jagge pesee Bemunruoskat mennen tullen
- Intialainen
pappa-auto. Eipä moni kelpuuta liisariksi ja omaksi ostaminen on jo sitten ihan kamikazehommaa, vaihdossa huutaa kauppias ohhohhia.
- pappamaisuus kaukana
Leasing-autojen tarjontapolitiikka riippuu yhtiöstä ja valitettavasti eri vaihtoehtojen määrää supistettu. Jaguarin maahantuojan täytyisi ottaa työsuhdeautoilijat nyt tosissaan pohjoismaissakin kuten saksalaiset ovat tehneet. XE on kyllä mielenkiintoinen tuote varmasti.
- h___6
Mikä politiikka?
- Ei lennä
Näyttää liikaa uudelta Mondeolta.
- fflfrpofrorl
Hanki silmälasit!
- afsdfasd
Voisin kyllä kuvitella ajavani tuolla Jaguarilla. Hieno auto ja varmasti hyvä. Nykyisin ajan 330D, eikä siinäkään mitään vikaa ole. Harmittaako kun ei mennyt tunteisiin? :D
- Marginaaliin jää
Ei kiehdo mitään segmenttiä.
- XE sport premium
Oi voi, Bemarin päätökset syöksevät merkin vielä tulevaisuudessa alamäkeen. MInua ei haittaa kyllä yhtään, olen kiinnostunut paljon enemmän brittiautoista.
PS. Taitaa muuten Jaguar olla jo ensivuonna ainoa Eurooppalainen perheautojen valmistaja jolta saa vain takavetoisia tai nelivetoisia malleja. Mihin katosi BMW:n perusperiaatteet ja autosuunnittelun ydin?
Voiko joku väittää tätä huonoksi tuotteeksi näiden speksien perusteella???
http://www.autoexpress.co.uk/jaguar/xe/85784/new-2015-jaguar-xe-revealed-technology-specs-price-and-full-details - hhklssshj2
Jaguar fanin kannattaa olla ihan hiljaa. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä mieltä olet, koska oot vain fani. Tää on BMW omistajien palsta, jotka omistavat todellisen auton.Muut jotka tänne kirjoittaa on kateellisia trolleja lähinnä Tojo Teroja, jotka ei ole ikinä edes olleet oikean auton siis BMW:n kyydissä saati ajaneet sillä.
- XE sport premium
Voi kun kolahti. Ajele vaan tulevaisuudessa sillä etuveto-Bmw rimpulalla!!!
- Muistin virkistykses
katsopas tuo Bemarin ylpeyden 335i tuplaturbo vs Lexus perheauto Gs 450 h. Kuinka kävikään "todelliselle sporttiautolle". Taisi perhemallin Lexus kyykyttää Bemaria pahemman kerran. Tätä ei kannata unohtaa, oli se niin nolo tapaus Bemarin kannalta että seuraavaan malliin on laitettava kolme turboa vastapainoksi kuskina olevalle urbolle.
- Minulla on 335i mm.
Muistin virkistykses kirjoitti:
katsopas tuo Bemarin ylpeyden 335i tuplaturbo vs Lexus perheauto Gs 450 h. Kuinka kävikään "todelliselle sporttiautolle". Taisi perhemallin Lexus kyykyttää Bemaria pahemman kerran. Tätä ei kannata unohtaa, oli se niin nolo tapaus Bemarin kannalta että seuraavaan malliin on laitettava kolme turboa vastapainoksi kuskina olevalle urbolle.
Sinulla varmaan on GS450h? Tai Lexuksen osakkeita?
Tuskin...
- fordilla
Tulee säästöä kun ostaa mondeon jaggen tilalle, kansan kusetusta parhaimmillaan.
- Jagge fani
Onhan Jaguar AUTO Bemarin rimpuloihin nähden.
- Beatles6
jagge e-type oli jo legenda kun bemari vasta viritteli pikku pörinäpannuja linttoihinsa., jotka ei olleet lähellekään jaggen laatua ja suorituskykyä tai ajo-ominaisuuksia
- AutoHistoriaa
Olihan E-type toki kaunis auto, ainakain aikanaan,
Se sai myös kyseenlaista kunniaa olla yksi aikakautensa epäluotettavimmista tekeleistä.
- rammstein7
BMW on silti ylivoimainen!
- pösökuljettaja
BMW=paskaaa.... Miekummi 25v vanha jaguari Xj KU uus bemska räiskäle
- Esa-Pekka
Pidän molemmista merkeistä, sekä Jaggesta että Bemarista. En ole Jaggea vaan vielä ehtinyt omistamaan, mutta Bemareita useita. Oli kyllä maukasta kyytiä kun Jaguarin koeajokiertueella päästelin menemään XF kompressoriahdetulla 3.0 mallilla.
- surkea bmw
taitaa Bimmer baijerinpaholainen toiseksi tuolle Jaggelle ajo-ominaisuuksissa ja tyylissä ja sitten bimmerpartyissa tulee itku
- Kuulemma Skodan osia
Itämaa rulaa.
- baijerinräiskäle
niin bemarissa vai? en ihmettele, Prahasta Muncheniin on vain muutama sata kilometria
- london city
Siinä on ratti väärällä puolella, brittiläisten unelmassa!
- F30
No ei paljon vaadita että auto mukavampi ajaa matkustaa kuin 3-sarjalainen.
Brändiasia ja fanittamien on sitten eri asia.- Vielä BMW
Asiaan, pari Jaguaria omistaneena, sekä useita BMW autoja on kyllä mielipide olemassa. BMW huomattavasti laadukkaampi viimeistelyssä nappulat sun muut ei rämise. BMW talviautona merkittävästi vakaampi ja parempi ajaa. Jaguar käy kyllä kesällä ja muotoilukin näyttävä. Neliveto pitäisi äkkiä saada markkinoille ja edullisesti, jos mielii BMW:N kanssa kisata.
Jaguar kestää kyllä hyvin, onhan tekniikka Mondeosta ja takuutakin vuosi BMW:tä enemmän. Jotain siitä vain puuttuu kun vertaa nykyiseen F 10 versiooni.
BMW istuu käteen kuin nahkahansikas ja tottelee nöyrästi, ei sudi eikä temppuile. Jaguar saattaa olla hyvä valinta ja voi saada paremman kaupan ainakin yhden kerran.
- mustalaiset
Paska merkki ei ole duunarin osto listalla ensimmäisenä!
- Diesillä mennään
Ei taida kumpikaan merkki olla tavalliselle duunarille tarkoitettukkaan. Mosset ja Ladat ovat sitten erikseen ja neliveto niissäkin kaikista ovista.
Aika sitte näyttää käykö kauppa Jaguarin uusilla malleilla. Kuvissa näyttää hyvältä ja varmasti laatukin paranee, nykyisinhän Ooppelikin hakkaa laadussa Jaguarin.
Ehkä Jaguaria ei voi verrata BMW autoihin on sen verran eroa valmistusmäärissäkin. BMW:N etumatka on murskaava lähes kaikkiin autoihin ja brändi vakuuttava. Uutta F 11 autoa tässä nelivedolla odotetaan, kunhan vuosi vaihtuu. Täytyy sanoa ettei viiden BMW:n jälkeen paljon muut merkit mielessä käyneet. Tyytyväisyys vanhaankin F 10 autoon täydellinen.
- Toyotamaan
Moni kakku päältä kaunis, Jaguar on juuri tällainen. Ei kukaan täysjärkinen pidä käyttöautona Jaguaria. Kallis huoltaa, vikaherkkä auto joka ei edes tarjoa rahalle vastinetta. Samalla rahalla saa huomattavasti parempia, oikeita ominaisuuksia tarjoavia autoja.
- Bmw 530i
jaguarilla voi kyykyttää sun toyotan miten haluaa ja jättää mutkaradalla. Siinä meneekin tojotero kateudesta mutkalle ja jatkaa mussutustaan
- 14+3
Bmw 530i kirjoitti:
jaguarilla voi kyykyttää sun toyotan miten haluaa ja jättää mutkaradalla. Siinä meneekin tojotero kateudesta mutkalle ja jatkaa mussutustaan
Jonkinverran jaggen hyvä laatu mulkunwenyttimen paskaan laatuun verrattuna on aiheuttanut tässä ketjussa mussutusta bemaristien keskuudessa.
- BMW 530 D
14+3 kirjoitti:
Jonkinverran jaggen hyvä laatu mulkunwenyttimen paskaan laatuun verrattuna on aiheuttanut tässä ketjussa mussutusta bemaristien keskuudessa.
Jaguarin laatu ei tunnetusti ole ollut takavuosina hyvä mitenkään. Normaalisti merkkaa reviirinsä öljyläiskin.
Se on kuitenkin parantunut Intialais omistuksessa hyvinkin paljon. Ei kuitenkaan pärjää vieläkään viimeistelyllään lähellekkään BMW autojen kanssa.
Saksalainen osaa kyllä autonrakentamisen laadun, on tunnettua ympäri maailman, jopa Intiassa.
Talviautona Jaguar on varsin surkea, niin ajoltaan kuin muiltakin talviominaisuuksiltaan. Korea ulkonäköäkin ei välttämättä tee talviautoa.
Kyllä Jaguarista vielä hyväkin auto voi tulla, kunhan aikaa kuluu ja kehitystyötä jatketaan.
Toistaiseksi ajan vielä kuitenkin BMW:n nelivedolla. - 13213
BMW 530 D kirjoitti:
Jaguarin laatu ei tunnetusti ole ollut takavuosina hyvä mitenkään. Normaalisti merkkaa reviirinsä öljyläiskin.
Se on kuitenkin parantunut Intialais omistuksessa hyvinkin paljon. Ei kuitenkaan pärjää vieläkään viimeistelyllään lähellekkään BMW autojen kanssa.
Saksalainen osaa kyllä autonrakentamisen laadun, on tunnettua ympäri maailman, jopa Intiassa.
Talviautona Jaguar on varsin surkea, niin ajoltaan kuin muiltakin talviominaisuuksiltaan. Korea ulkonäköäkin ei välttämättä tee talviautoa.
Kyllä Jaguarista vielä hyväkin auto voi tulla, kunhan aikaa kuluu ja kehitystyötä jatketaan.
Toistaiseksi ajan vielä kuitenkin BMW:n nelivedolla.Jagge on ainakin yksilöllinen valinta jos sillä on jotain merkitystä itselle. Saksan premiumeissa enää ole mitään yksilöllisyyttä. Niitä tulee vastaa joka kulman takaa.
Vähän kuin Tojo tai Volsu. - Ei Jaggea
13213 kirjoitti:
Jagge on ainakin yksilöllinen valinta jos sillä on jotain merkitystä itselle. Saksan premiumeissa enää ole mitään yksilöllisyyttä. Niitä tulee vastaa joka kulman takaa.
Vähän kuin Tojo tai Volsu.Onhan se yksilöllinen, jos haluaa erottua massasta, mutta ei se autosta silti hyvää tee. Paremmin vielä erottuisit Teslalla.
Voi olla että Jagge miestä seuraa myös säätivät katseet ja talonmies kehottaa parkeeraamaan kadulla, jotta rappukäytäviin ei leviä öljyä. - Toyotamaan (heh)
Bmw 530i kirjoitti:
jaguarilla voi kyykyttää sun toyotan miten haluaa ja jättää mutkaradalla. Siinä meneekin tojotero kateudesta mutkalle ja jatkaa mussutustaan
Älä anna nimimerkin hämätä, bemarilla ajan itsekkin. Testasin vaan miten äkkiä bemarikuskit hyökkää haukkumaan toyotaa.
Mennäänkö radalle? Ei tälle m5 bemarille meinaa löytyä tasapäistä vastusta... - F32
13213 kirjoitti:
Jagge on ainakin yksilöllinen valinta jos sillä on jotain merkitystä itselle. Saksan premiumeissa enää ole mitään yksilöllisyyttä. Niitä tulee vastaa joka kulman takaa.
Vähän kuin Tojo tai Volsu.En ole vielä kovinkaan montaa 435i xDrivea nähnyt muuta kuin omassa pihassani. Ja ovi on mukava sulkea kun ei rämise kuin Jaggessa.
- ei skoda kansa
Jee jee jerry cotton, ajaa punasella jaguaarilla!
- Kissaman
Tuo kappale on julkaistu vuonna 1978, kyseinen Jaguar lienee paalattu jo 20 vuotta sitten.
- Eetu automyyjä
Hyvä se vaan on että on kilpailua ja pitäähän muilla esikuvia olla. Ennen se oli Mersu, joka on nykyisin mustalaisten ja taksimiesten auto. Joku vanhempi herra tietysti vielä isolla Mersulla päästelee ja sutenööri.
Bemari on nuorekkaalle ja sporttiselle oiva peli. Heti kun istuukin sisälle niin nuortuu ainakin 10 vuotta.
Toyotahan on aina ollut hyvä kansanauto, kestävä ja pieni kulutuksinen, ehkä naisten autokin.
Huonot autot ovat nykyisin vähissä, koska niitä ei kertakaikkiaan saa myytyä.
Jaguar on piristävä poikkeus, joka kehittyy nopeasti, Intialaisomistus ei suinkaan ole ollut haitaksi.
Intialaiset eivät varmaankaan kauheasti talvea ajattele, joten talvi ominaisuudet ovat jääneet Jaguarin huonoksi puoleksi. Esimerkiksi webaston asentaminen hyvinkin työlästä, eikä saa tehtaalta. Nelivedot hinnoiteltu järkyttävän kalleiksi, luokkaan jossa yritysautokauppakaan ei käy.
Tietääkseni nelivetoja tehdään pienemmälläkin koneella, mutta homma kiikastaa maahantuojasta, eiköhän pian ala tapahtua sielläkin.
BMW:n kimppuun on lähivuosina tomerasti käyneet monetkin valmistajat, ehkä viimeksi Citroen uudella merkillään DS. Lexus ja Infiniti myös Euroopassa jo pitkään, ei kuitenkaan suurempaa menestystä.
BMW on aika kova luu ja sekin vain paranee ja syksyinen neliveto kampanja myi hyvin.
Kilpailua tosiaan on premium luokassakin, mikä on kuluttajan etu. Siitä vaan Jaguar kilpailuun mukaan.- Marel 528i
Onhan täällä sentään joku joka ymmärtää oikiasti autojen päälle.
- d= 2p-4r
Jaguar tulee olemaan samanlainen menestys kuin pikkumersu 190E mallin lanseeraus 1980-luvun alussa, sopivasti noin 30 vuotta sitten
- LONDONIUM
Karautan takavetoisella Jagge S-typellä pikku Bemaripuppelin ritsan ohi tyylikkäästi V8 kone muristen
- BMW omistaja
LONDONIUM kirjoitti:
Karautan takavetoisella Jagge S-typellä pikku Bemaripuppelin ritsan ohi tyylikkäästi V8 kone muristen
Ja bensaa palaa rutkasti.
- Jaguar aikuisille
Jaguarissa on sentään tyyliä ja kauneutta, verrattuna johonkin Bemarin rumaan linttaan jota ohjastaa psykopaattinen lippismyyrä
- Automyyjä Eetu
Jaguarissa on kyllä muotoilun tyyliä, mutta se ei välttämättä riitä. Jaguarin Englantilainen öljyvuotomaine voi pelottaa iäkkäämpiä ostajia, mutta uusi XE onkin suunnattu nuoremille.
Reviirin merkkauksesta tunnettiin Englantilaisen auton käynti takavuosina yleisesti, kun oli Vaivaa ja Marinaa. Vikoja kyllä riitti Land Rovereille ja Jaguareilekin.
BMW on kyllä aika kova haastettava, sen verran suosittuja ovat varakkaaman väen autoina nykyisin.
Hinnoittelu tulee olemaan myös erittäin tärkeää, esim. Jaguarin nelivetoa ei käytännössä myydä lainkaan, kun hinta on liian kova.
Suomessa nelivetoautojen myynti on kasvanut merkittävästi: löytyy quatroa, X-drivea ja nelimaticia edullisilla tarjouksilla.
Jaguar joutuu kovaan kilpaan, jos yleensä koetaan edes Skodan kilpailijaksi. Aika ja taantuma näyttää miten käy. - vee kasi tai suora 6
Onneton rimpula vee kutosen koneella, jos on vielä foordin keksimä!
- Projektipäällikkö_1
Ei ole todellakaan mikään Fordin kone. Jaguar & Land Roverin tuotekehityksen tulosta ja kehitystyö tehty Britanniassa. Uudet Ingenium-moottorit valmistetaan Wolverhamptonissa ja auton kokoonpano tapahtuu Solihullin tehtaalla Britanniassa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XE
PS. Bemarit kasataan kokoon Venäjällä ja Itäeuroopassa, ainoastaan pieni osa Munchenissa - Aston Martinin
moottorit valmistaa Ford, tosin ne viimeistellään Aston Martinilla. Ei ihan onnetonta laatua sittenkään.
- mulkut_bemareillaan
XE alkaen 39 900 euroa Suomessa.
Koeajoarviossa parempi hankinta kuin BMW 3 series- Bemaristi
Taitaa olla koeajajasta kiinni ja myös olosuhteista. Ainakin talviautona BMW hakkaa Jaguarin mennen tullen. Intialaiset omistajat eivät talvista piittaa.
X driven saa bemariin nykyisin lähes lahjoituksena ja muutakin edullista bisnes pakettia. Tervetuloa vaan haastamaan Jaguarilla Bemaria, voi olla kova pala.
Bemarin haastamisesta voisi mielummin aloittaa vaikka Kiasta, takuu ja hinnoittelu samalle tasolle. Saataisi kauppa käydä, mutta remonttia varmaan enemmän. - anti_bemupuppelit
joopa joo kokovartalomulkku siinä teiniritsassasi. Land Roverit ja Range Roverit hakkaa Bemarit talviajossa ja maastoajossa (ovat nimittäin samaa yhtiötä Jaguarin kanssa, jos et tiennyt uuno)
- historianhavinaa
Yli seitsemän vuotta ovat jäljessä BMW:tä moottoriteknogiassa.
" 20d 180 hv/430 Nm"
BMW teki tuon jo 2008 ja pienemmällä kulutuksella.- bemaristaeivastusta
saattoi olla, mutta e90 Bemari on ruma kuin sonnin pers e
- Hifk_football
Muutaman Bemarin jälkeen taitaa tulla merkin vaihto eteen. Jaguar on seuraavan autoni merkki
- BMWXDrive
Käyppä ensin koeajamassa se Intian ihme Jaguar. Varsinkin nelos diesel käy kuin traktori, verrattuna BMW dieseliin.
BMW :llä myös hyviä 490 € neliveto tarjouksia, jota olen itse hyödyntänyt.
Itsellä ollut aikaisemmin kaksi Jaguaria molemmat kuutosdieseleitä, toinen 2,7 ja toinen 3,0. Nämä olivat kyllä hiljaisia ja kauniskäyntisiä. Molemmat vietiin kerran hinurilla, mutta korjaamopalvelut toimivat erinomaisesti.
Talviautona Jaguarit olivat jotenkin liukkaita, tuollaisia takaveto Transit tyyppisiä, ei voi suositella. XF versiossa oli järkyttävän täristävä alusta. S-type oli letkeää vanhaa Jaguar meininkiä.
BMW diesel lämpiää merkittävästi nopeammin talvella ja molempia autoja omistaneena, olen sitä mieltä että BMW on laadukkaampi oikea premium.
Nykyinen uusi BMW 520 D käy kauniisti neloskoneeksi ja sisälle ei kuulu juuri mitään, XF 2,0 D oli järkytys kovaäänisyytensä vuoksi, ei ollut laadun leimaa.
Auto jonka haluaisin olisi tietysti 530 D, mutta siihen ei varat riitä.
- Mandolinis
Jaguar on sentään upea kaunokainen ja oikea Premium, Bemari on bratwurst neljällä pyörällä
- heh_
Bemaripuppelien bratwurst kasvaa lippiksellä ja tuunauksella
- aloittaja555
En ollut ihan väärässä...
- CoventryUKvsBaijeri
Kyllä Bemari jäi nyt kakkoseksi tässä luokassa ajo-ominaisuuksien osalta
- BaijerinPökäle
Prööt prööt huutaa 4 cyl Petterin Bemarin biltema-vaimennin, oli ikää 8v tai 35 v niin samanlaisia pellejä kaikki nämä bemupetterit
- Vanhakäpy
Tämä on aika iäkäs ketju, mutta kuitenkin... Kaunein omistamani auto on ollut avo BMW Z3, ajoin 100tkm, olin tyytyväinen, toimi, oli nautinto ajaa. Nyt Jaguar AWD X-Type 2,4l Aut. on nyt ajettuna n. 180tkm. Ei Mainittavia vikoja, hyvä alusta, mutta kova ajotyylini (hidasteet Hgissä) on syönyt taka-akselin tukivarsia. On aivan oman tyylisensä auto, pidän kevyestä ohjauksesta. Jag on toiseksi kaunein autoni ja seuraava oli Amazon 221SS eli kahdella alaimukaasuttimella. Jag oli 2004 kallis tilata (Racing Green), mutta mitäpä väliä loppuarvolla on? Jos haluat säästää, ostat Toyotan tai Hondan. Parhaiten säästät kun olet ilman.
- Audi.Bemupoikien.hommoo
Haiseeko pilisi paskalta? Oletko survonut itsesi taas Bmw-kerholla vanhojen romujen keskellä muiden poikasten perärööriin? Se on sitä bemupoikien hommiin, Bemarilogo otsassa näyttävät tyhmältä kuin kamelit luistinradalla. Sama toki pätee Audimulkeroihin. Audilla ajavat spermaperseet ovat ehkä vielä halukkaampia perärööriaktiviteetteihin kuin Bemupetterit. Niin ne ajat muuttuu. Liikennepelleilyyn kuitenkin molemmat alakulttuurit merkkien "fanitus" paskalogot takissa ja kehon latva homeinen kusitynnyri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595