Miten paljon kirppareilla varastetaan

puuuuu

Òsa kirppareista ei myy hälyttimiä lainkaan eli siitä sitten vaan voi viedä tavaraa, varastaa... onko teiltä viety tavaraa, entä onko hälyttimistä ollut apua?

5

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppisfanittaja

Harvoin katoaa mitään,yleensä se on kulkeutunut väärään pöytään vain.Ei ole hälyttimiä meilläpäin,ihmiset on sen verran rehellisiä vielä.

• RIITUÄITI

Olen kirppistellyt varmaan toista kymmentä vuotta.
      Olen pitänyt monessa paikassa viikon kirppispöytää aina silloin tällöin ja KOSKAAN ei ole mitään varastettu. Ja tämä tarina on tosi.

• rma06

Lintukotoja on siis olemassa! Pääkaupunkiseudulla varastetaan kyllä kaikilla kirppiksillä sen kun ehditään, mutta se on asia, joka on hyväksyttävä, jos haluaa myydä ylijäämätavaroitaan itsepalvelukirppiksillä. Ilman hälyttimiä kaikki hyvin kaupaksikäyvä tavara kyllä häipyy nopeasti kulkematta kassan kautta. Parhaassa tapauksessa löytää hyllystään siististi irrotetun hintalapun, piruillakseen sen varmasti sinne jättävät. Kaikkea varastetaan, mutta erityisen hyvin näyttää moraalivajakeille kelpaavan dvd- ja cd-levyt, korut, meikit ja kotimainen lasi ja posliini.

• Tienisti

Itse käyn varastelemassa kirpputorilla.

• 151934

Kokemukseni: Mulla oli kirppispöytä 2vko:a. Myin lähinnä ylimääräistä rojua max 7€ kpl hintaan sillä periaatteella, että ei myydyt menee lahjoitukseen/roskikseen. En todellakaan ajatellut mennä rikastumaan, mutta "voittoa" tuli n 140€ 2 vko:n aikana. Kaksi asiaa varastettiin / katosi. Ulkomailta katumyyjältä ostettu tummunut "hopea" ketju ja SCART-johto. Näiden arvo on mitätön, joten en jaksanut siitä sen suurempaa numeroa tehdä. Pitäkööt nilkki johtonsa ja ketjunsa ;) Mielestäni ihmiset monesti pyytävät perus "pöytäkirppisromuista" aivan älytöntä hintaa ja tämä saattaa houkuttaa tietämättömiä varkaita pelkän hinnankin perusteella. Jos kuitenkin haluaa arvokkaita esinettä myydä, niin ehdottomasti kannataa hälytin tai vitriinipaikka ostaa. Myyntionnea! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe