Tekeekö tollasella imukupilla varustetulla dildolla mitään? Eikös se ole aika hankala käyttääkin? Kestääkö imukuppi hyvin paikallaan.
Saa mainostaa jos on kokemusta hyvästä :)
Imukuppidildo
5
2714
Vastaukset
- harmi
No hyvän otteen siitä imukupista saa mutta ei se kyllä pysy millään pinnalla kiinni. Liikkeen tulis kohdistua niin suoraan dildoa kohden. Pienikin "vääntö" irrottaa imun. Harmi sinällään sillä olin ajatellut tehdä vähän kivampaa reisijumppaa ;) Dildo tuoliin kiinni esim...sepäs vaan tuleekin mukaan eikä pysy kiinni tuolissa. Tai sitten pitäis olla löysempi :D
- kuppimies
Imukuppi pitää kostuttaa jos kosteutta löytyy jostakin niin pysyy kiinni paremmin ja pinta johon kiinnitetään on sileä. Laminaatti, laatta, peili, lakattu pinta.
- Istumatyö
Kyllä se irtoaa turhan helposti. Itse olen kyllä tyytyväinen kun teen kannettavalla etätöitä kotona. Silloin se on kätevä.
- klyyssi
Imukuppi pysyy sileässä pinnassa hyvin! Itse pistän peiliin kiinni ja saan visuaalisen nautinnon myös. Suurta vääntöa se ei kestä irtoamatta, mutta melkoista menoa se kestää!
- assfucker
Riippuu ihan dildosta. Yksi käyttämäni ei kestänyt missään, mutta nykyinen ei irtoa juuri koskaan. Nykyinen on muistaakseni basix-merkkinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509