Vaimoilla kokemusta mustasta miehestä

Utelias6464

Kiinnostaisi tietää nykyään valkoisen miehen kanssa naimisissa olevilta naisilta, millaisia kokemuksia on ollut tummien miesten kanssa? Tietääkö miehenne, että olette joskus olleet tummaihoisen kanssa. Millaista oli ja mitä teitte? Paljaana vai kortsulla.

Kertokaa...

44

11542

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellevis

Yhden tiernapojan kanssa kerran olin. Murjaani taisi olla nimeltään.

• Katja Vantaalta

Suomi miehille on esitettävä ettei ole kiinnostunut mustista miehistä. Kerran joku mies sitä jankkasi niin kun kerroin miten mahtavaa se iso musta on verrattuna perus suomi pippeliin loppui ystävyytemme ja mies alkoi jotenkin halveksimaan. Siitä opin että on pakko valehdella. :)

• Utelias6464

Seurustelitko tummaihoisen kanssa vai onko sulla ollut useampia? Minkämaalainen?

• Utelias6464

Ootko siis naimisissa nyt?

• Ei saa kiusata pieni

Suomalaiselle miehelle mulkunkoko on niin tärkeä asia, että he kokevat uhkana sutjakassa kropassa isolle näyttävän 17cm mustan kullin.
        Siitä tulee itku ja mittanauha alkaa haista vielä enemmän kakalle.
        Naiset eivät mustan miehen kanssakulkijoideni mulkun koon takia ole.

• Ei saa kiusata pieni kirjoitti:

Suomalaiselle miehelle mulkunkoko on niin tärkeä asia, että he kokevat uhkana sutjakassa kropassa isolle näyttävän 17cm mustan kullin.
        Siitä tulee itku ja mittanauha alkaa haista vielä enemmän kakalle.
        Naiset eivät mustan miehen kanssakulkijoideni mulkun koon takia ole.

"Naiset eivät mustan miehen kanssakulkijoideni mulkun koon takia ole."
        Suomenatko?

Sutjakkaassa kropassa 17-senttinen näyttää mukavan isolle vaaleammassakin.

Mustilla miehillä on pieniä ja isoja, vähän kuin valkoisillakin...

• Ei saa kiusata pieni
        h-x kirjoitti:

Suomenatko?

En suomenna.

• Ei saa kiusata pieni kirjoitti:

En suomenna.

Tuskin paljoa lukijat menettivät tälläkään kertaa, mutta ole tarkempi sen tekstisyöttäjäsi kanssa.

• Anonyymi
        h-x kirjoitti:

Suomenatko?

Älyllisen keskutelu taidon vuoksi sitten? Tai sitten nainen on vain luotaan työntävän näköinen ettei muuta saa..

• Mustakin on pieni

Oman vaimon kanssa tuli kerran vahingossa puhetta mustista miehistä ja kulleista. Kertoi nuorena olleensa mustan kanssa ja oli todennut että sillä oli ihan pieni ruikku. Eli kyllä mustallakin voi olla pienen pieni...

• Mustaa saa(n)ut.

Naidessa pilluun, 20cm mustaan kulliin tulee sellainen valkoinen kalkkiviiva siihen 12 - 15cm kohdalle.

• Riitta 32

Kerran laivalla olin duunin reissulla
      mustan kanssa ja hällä nyt sattui
      olemaan aikamoinen kalu,
      mut ei varmaan kaikilla,niinkuin ei valkoisillakaan.
      En todellakaan ole ilman kortsua vieraa kanssa.
      Kerroin toki miehelleni ja hän kiihottui
      ihan tajuttomasti,kun kerroin miten oltiin ja
      monta kertaa yön aikana, huh -huh.....,
      kaipa häntäkin kiihotti aito vaalea nainen.

• big black

olen ollut mustan iso aseisen miehen kanssa sängyssä, huikeeta oli. Olen mies.

• mariodolore

Olen ollut tummien miesten kanssa laidasta laitaan.Afrikkalaisen,hispaanon ja venäläisen aron pojan kanssa.
      Tähän vielä lisäksi muutama muu kansallisuus.
      Täytyy kyllä sanoa että etelän miehet osaavat nuo seksihommat paljon paremmin kuin skandinaaviset kaverit.
      Koko ja kestävyys ovat asteen edellä sekä taito ottaa nainen sekä antaa riittävä nautinto.
      Elämänkumppaniksi valitsin kuitenkin Suomalaisen miehen koska seksi ei ole kuitenkaan se juttu.
      Parisuhteessa suomalainen on kokonaisuudessaan parempi vaihtoehto.
      Hiukan vaikean on kuitenkin mieheni kestää menneisyyttäni mutta sen kanssa on vaan elettävä jos aikoo suhteessa olla.

• Jaettikyrpae

Olet huora, lortto ja siiderivalas. Sanoinko jo, että olet huora?

• Mirpsu

Aina puhutaan että etelän pojilla on enemmän kestävyyttä, mutta mitä tämä tarkalleen ottaen tarkoittaa? Kestävätkö he pitemmän aikaa laukeamatta seksin aikana kuin valkoiset miehet vai kykenevätkö rakastelemaan useammankin kuin vain kerran ?

• Mirpsu kirjoitti:

Aina puhutaan että etelän pojilla on enemmän kestävyyttä, mutta mitä tämä tarkalleen ottaen tarkoittaa? Kestävätkö he pitemmän aikaa laukeamatta seksin aikana kuin valkoiset miehet vai kykenevätkö rakastelemaan useammankin kuin vain kerran ?

Väittäisin näiden etelän miesten olevan niitä komeistuksia joille kaunis valkea nainen ei ole mikään oudon uusi asia. Tottuneet naimaan satoja kaunottaria vuodessa niin eivät ole niin herkässä laukemaan kuin perus suomalainen jannu, joka saa kerran kuukaudessa hyvällä tuurilla jonkun tasoista pillua.

• Anonyymi

Kai kerroit miehellesi ennen suhteenne alkua tämän?

• Anonyymi

Haista sinä nainen pitkä paska!

• Anonyymi

Angel in hell..?

• Anonyymi
        Mirpsu kirjoitti:

Omasta kokemuksesta yli 30 mustan miehen kanssa olleena voin yhtyä edelliseenkin puhujaan. Muuutamaa lukuunottamatta kaikilla on ollut kalu jota voi sanoa isoksi eli yli 18cm paksuhko ja kymmenellä on ollut tosi iso eli 20-25cm ja tosi paksu. Seksitaidot melkein kaikilla hyvää tasoa, kyllähän siinä kehittyy kun on kysyntää.
        Kestävyydessä on ollut välillä vähän ongelmia paitsi näillä jättikullin omaavilla jotka ei millään lauenneet, minun ilokseni. Mutta ei mene kauaa kun ovat jo valmiina toiseen ja kolmanteenkin kertaan, joku sanoi kerran että mustilla miehillä on korkeammat testosteronitasot ja se johtuu siitä kuten että spermaa heillä tulee paljon enemmän kuin valkoisilla.
        Ainahan on mahdollista että afrikasta lähtee tänne enimmäkseen isoja ja kyvykkäitä miehiä mikä vääristää kuvaa mutta otan sen ilolla vastaan.

• Anonyymi

No vieläkö olette suhteessa? Olen näitä kommentteja lukenut ja uskon että parisuhteet ovat jo päättyneet näiltä kavereilta.

• Anonyymi

Paska muija!

• Anonyymi

Oletkohan enää suhteessa suomalaisen kanssa? Epäilen suuresti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta kokemuksesta yli 30 mustan miehen kanssa olleena voin yhtyä edelliseenkin puhujaan. Muuutamaa lukuunottamatta kaikilla on ollut kalu jota voi sanoa isoksi eli yli 18cm paksuhko ja kymmenellä on ollut tosi iso eli 20-25cm ja tosi paksu. Seksitaidot melkein kaikilla hyvää tasoa, kyllähän siinä kehittyy kun on kysyntää.
        Kestävyydessä on ollut välillä vähän ongelmia paitsi näillä jättikullin omaavilla jotka ei millään lauenneet, minun ilokseni. Mutta ei mene kauaa kun ovat jo valmiina toiseen ja kolmanteenkin kertaan, joku sanoi kerran että mustilla miehillä on korkeammat testosteronitasot ja se johtuu siitä kuten että spermaa heillä tulee paljon enemmän kuin valkoisilla.
        Ainahan on mahdollista että afrikasta lähtee tänne enimmäkseen isoja ja kyvykkäitä miehiä mikä vääristää kuvaa mutta otan sen ilolla vastaan.

Siinä oikein suominaisen irvikuva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie olen vanhemmalla iällä 55 alkanut tykkäämään mustista pojista oli just Ruotsin risteilyllä olen vaalea isotissinen tapasin hänet baarissa heti matkan alussa vähän oli jo ma
        isteltu paukkuja ja eikun hyttiin poika kun otti housut pois olin sellaisessa kiimassa en muista vastaavaa ja se rakastelu nainti niin mahtavaa hänellä oli isoin ja paksuin kalu mitä olen koskaan nähnyt ja nyt sain sisään monta kertaa matkan aikana ja nimen omaa halusin paljaalla kaikki spermat sisään ja kyllä sitä tuli paljon en ole koskaan niellyt ja pilluun saanu sellaista määrää olin ja olen niin onnellinen kaikesta pojalle ja lupasi tulla hoitelemaan mua kotia soitan vaa mie en enää halua muuta kun mustaa isoa kullia ai ihanaa Airi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie otan myös ilolla vastaan ja olen 10 v antanut mustien naida mua niin täällä kun aina etelän matkoilla ainakin mun kohdalle on osunut iso kullisia ja kestäviä spermaa paljon kaikki paljaalla sisään olen vaalea isorintainen etelän kohteeseen kun saavun ei mene kauan kun jo musta poika tulee auttamaan matkalaukun vetämisessä siitä se yleensä alkaa jo ennen hotelliin pääsyä ja yleensä naivat mua koko viikon ja ei haittaa päin vastoin tykkään isosta kullista Raija 50

• karttu

Hyi helvetti

• Anonyymi

Vitun paska ei kertonut. Sain selville vuosia myöhemmin, nyt olen menettänyt kaiken luottamuksen. Naiset on paskoja!

• Anonyymi

H­­­ei! Oma stream. Sisää­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://99366.com/H/K6wmY 👈

• Anonyymi

Ei me ikävä kyllä pärjätä vertailussa näihin isoihin mustiin miehiin, ne tulee ja tyydyttää meidän naiset, me joudumme vain vemputtamaan pieniä kullejamme ja haaveilemaan naisista,

• Kokemusta on mustista. Tosin vain hauskan pidon kannalta.
      Mieheni tietää muttei yksityiskohtia.
      -
      On eri miehet joiden kanssa pidetään hauskaa.
      Ja eri miehet joiden kanssa tehdään lapsia.

• Anonyymi

Näinhän se menee naistenkin kanssa.

• Anonyymi

Påksuin näkemäsi lepokulli,missä,ympärysmtta.

• Anonyymi

Naisen hyvä muistaa,kun lähtee mustan kainaloon? Musta ei käytä koskaan kortsua ja laskee rojut aina ränniin. Painaa lopuksi kakkoseen ja imettää munan puhtaaksi!

• Anonyymi

Yhdellä etelän reissulla kerran, vaimo sai kolmea mustaa miestä kerralla. Kaikilla oli suht isot vehkeet. Kortsuilla alottivat, mut jossain kohtaa huomasin, et panivat paljaalla. Vaimo ei vastustellut paljasta mikä ihmetytti minua. Panivat paljaalla myös anneliin ja se oli minulle järkytys. Minulle ei vaimo ole ikinä antanut kakkosta. Nämä mustat pojat polkivat paljaalla kakkoseen aika rajusti eikä vaimo hanttiin laittanut.

• Anonyymi

Mustissa viehättää se heidän välittömyys ja ronskius jossa nainen tuntee tulleensa todellakin otetuksi.
      Rva.48

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ja ne mustat niitä on useampi kenen kanssa olen nainnut kaikilla on ollu huomattavasti isommat kullitja heillä on sitä kuntoa naida ja sperman määrä ja haluan heiltä aina paljasta kullia ja kaikki sisään tuntuu aina yhtä ihanalta. Rouva 63 v

• Anonyymi

Olen just samaa mieltä ja mie annan mustalle aina ja saa panna paljaalla ovat jo 15 v naineet mua aina paljaalla siitä mie tykkään Rva 51

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen just samaa mieltä ja mie annan mustalle aina ja saa panna paljaalla ovat jo 15 v naineet mua aina paljaalla siitä mie tykkään Rva 51

Narttu! Sait kyrvän kovaksi ja runkattava

• Anonyymi

Vaimoni on aika pienikokonen ja viikkositten olimme kolman kimpassa mustan äijän kanssa jolla oli järkkypaksu ja pitkäkin kalu. Vaimo kuiskin pystyi ottaa sen kokonaan sissään ja nautti suunnattomasti, olin kyllä hämmillään miten onnistui. Omaa munaa kun työnsi sisään nii oli kuin patonki porttikongis.

• Anonyymi

Ihania kokemuksia ja myytti on totta, isoaseisia ja kestäviä on mustat miehet olleet. Enää en kerro suomalaisille poikaystäville olleeni mustien miesten kanssa koska he eivät pysty käsittelemään asiaa vaan heidän itsetuntonsa romahtaa heti kun kerron kuinka isoa olen heiltä saanut.
      Eikä se haitta vaan petän poikaystäviäni edelleen mustien miesten kanssa kun haluan kunnon panot. Parempi jättää kertomatta totuus joka satuttaa.

• Anonyymi00068

Silloinen tyttöystäväni (nykyinen vaimoni) ilmoitti jo jo seurusteluaikanamme, että käy kerran vuodessa Karibialla lomamatkalla ystävättärensä kanssa ja siitä hän ei halua luopua. En silloin ymmärtänyt mistä on kyse. Ajattelin että on ok. Vuodet ovat kuluneeet ja hän, minä aviomiehenä ja ystävätär sekä hänen aviomies käymme yhdessä k.o saarilla.
        Vasta perillä tajusin mistä on kyse. Vaimot lähti yöhön keskenään ja me miehet jäimme hotelliin pelaamaan korttia yms.
        Aamuyöstä tulivat takaisin, väsyneenä mutta hymyt kasvoilla.
        No, en ole mustasukkainen ja onhan se parasta kun vaimo on onnellinen ja hyväntuulinen.
        Ainoa mikä harmittaa on kun minä joudun maksamaan nämä matkat. Life is life.

• Anonyymi00067

Tervehdys kuka oletkin. Täällä 62v ukkomies joka kertoo 2024 vuoden afrikan maan matkaltamme. Rantaloma ja tosi mukava matka olikin. Siisti hotelli ja eurooppalaiset olikin löytäneet paikan kansallisuuksista päätellen. Kuitenkin afrikan lumo oli säilynyt. Koska ei olla mitään kovin kokeneita matkailijoita olinkin tehnyt monena päivänä kuukausien ajan kyseisen alueen chatteihin vierailuja. Kummasti sitä kun vaan istuu koneella tunteja alkaa löytää apuja moneen. Englantini on heikkoa mutta google kääntäjällä loput mitä jäi epäselväksi. Niin ja atk taidot myös kehnot. Löytyi ystävällisiä hyvin tavallisen oloisia ihmisiä paljon. Etsin siis tummaa miestä jolla olisi oikeasti suuri kalu. Onhan meillä jokunen kerta pika kimppa kokemusta juurikin lomamatkoilta niiltä muutamilta että hotelliin tai varataan joku huone hetkeksi lisäksi seksipuuhiin. Yli 50v oli ikää kun ensimmäinen vieras oli mukana. Vaimo 64v ei ollut ennen suostunut. Noh nykyään ei ole ongelma enää vaan olan kohautus lähinnä kun kerron mitä saattaa olla tulossa. Tuleepa tästä nyt pitkä juttu huh. Saavuttiin hotelliin ja vuorokausi toipumista on pakko olla vanhuksilla. Sähköpostiteltiin miehen kanssa lyhyesti että perillä ollaan. Kuvia oli mies jo lähettänyt itsestään ihan semmoisia tavallisia kuvia. Jep musta oli mies. Vaimoa ehkä nyt vähän jännitti kun on ensimmäinen musta mies jota koskettaa jäi mieleen. Eli seuraavan vuorokauden ilta oli sovittu klo ja tuumin kun ei ihan kellonajat aina pidä. Mies asteli paikalle ja tervehti iloisesti kuin tuttavaa. Hyvä mielikuva jäi heti miehestä. Muistan vaimon ilmeet vieläkin,jotenkin epäuskoinen mitä tulee tapahtumaan hetken kuluttua mutta posket hehkui muutenkin kuin lämmöstä. Hissillä ylös huonetta kohden. Vaimolla oli liukuvoide pullo matkatavaroista pöydällä. Eipä siinä muutakuin nostin vaimolta ohuen pitkän hameen pois ja alasti ei rintaliivejä ei pikkuhousuja jolloin lähti hommat käyntiin. Mies oli varustautunut omilla kondomeilla sillä vaimon ehdoton vaatimus on kondomi. Hyväilin vaimoa joka paikasta ja sanoin samalla miehelle vaatteet pois rallienglannilla. Rauhallisesti n40v musta mies riisuutui ja ei ollut lupaukset tyhjiä. Seksivideoiden monsteri kalu heilahti huoneessamme. Alaviistossa mutta koholla oli heti. Vaimo hiukan säpsähti ja sanoikin ettei taida onnistuakaan. Mies hymyili ja astui myös hyväilemään rintoja ja vartaloa. Pian komensinkin vaimon vuoteen reunalle johon vaimo asettautuikin tottuneesti. Liukuvoidetta joka reikään ja aloin itse panna vaimoa. Mies odotti kiltisti ja rullaili kondomia päälle huolellisesti. Vaimo piti kivaa ääntä ja ylinäytteli hieman tietysti mikä on mukavaa. Sitten mustamies kongosta ilmeisesti kotoisin. Onneksi on erikokoisia dildoja kotioloissa ja vaimon epäilyille että sattuu tai kertakaikkiaan stoppaa heti ei ollut aihetta. Mies oli hyvin varovainen vaimon onneksi. Oikeastaan yllätyin miten nopeaa vaimoon selvästi valkoisrksi kiristynyt pillun reuna nahka alkoi antaa periksi kun mies piti painetta terskallaan. Juuri oikeaan kireyteen osasi pysäyttää työnnön ja olipa hienoa nähtävää kun vaimo uikutti ja mies pysäyksissä ja lumpsis terska muljahti pilluun vaimon huuii äänen säestämänä. Sisässä ja videoituna koko tapahtuma vaimollekkin. Ihan vaimon suosikki clippi tuli siitä. Mies painoi heti syvemmällä ja alkoi hitaan edestakasin liikkeen. Vaimo vinkui kovaa. Sai elämänsä suurinta kalua jota en uskonut ikinä edes tapahtuvan. Vähän asennon ja miehen vaihtoa ja puoli tuntia reipas meni siinä. Yllättävänkin kauan kun pika juttu vain piti olla. Vaimon ratsastus monsteri kongolla vei pitkiä minuutteja kun rouva nautti paljon ja saipa orgasmin siinä. Ei vaimo suostunut ottamaan minua samalla ratsastuksella anaaliin.Ei halunnut ottaa mitään riskejä.
      Hyvin meni se reissu ja oli kyllä uusinta kun jos samaan paikkaan vielä mennään ja ehkä mennäänkin kun sopii vaimolle oikein hyvin sattuneesta syystä. Itse kohdekin on oikein siisti ja rauhallinen sopien näin aikuisellekkin väelle. Ketjuhan on vanha mutta niin on ihmisten keskenään paneminenkin vanha juttu joten eipä nämä asiat vanhene ollenkaan. Ei tauteja ja ruoka oli hyvää eikä pakki mennyt sekaisin reissussa. Ja kyllä, miehen lähdettyä rouvan anaaliin laskin annoksen mutta olipa punainen ja hyvin turvonnut huulet esillä heheh. Että silleen iloitkaa ihmiset elämästä ja tehkää haaveenne nyt eikä odotuttaa sitten kun aikaa. On huomattu että vanhuus on tullut jo itsellekin ja teillekkin yllättäen. Se yllättää miten salakavalasti ikää kertyy. Onneksi seksi sujuu ja on aina sujunut hyvin. Tehkää unelmanne nyt on neuvo sillä huomista ei tiedä. Voi vaikka itä naapuri piakkoin murskata elämänne.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      34
      5167
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      281
      5017
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      56
      4471
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2425
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1868
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1804
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      21
      1774
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      15
      1621
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1486
    Aihe