Hevosille hoitajaa Kouvola

Kaksi hevosta olisi vailla hoitajaa Kouvolan Anjalassa. Tarvetta olisi mielellään yli 15v reippaalle hoitajalle, joka siivoaisi karsinoita ja hoitaisi hevosia pari-kolme kertaa viikossa. Palkaksi saa ratsastaa n. kerta viikkoon omien taitojen mukaan. Hoitajalta vaaditaan luotettavuutta ja jo useamman vuoden hevos/ratsastuskokemusta, säänkestävyyttä ja maalaisjärkeä.
Vastaa tähän kertomalla itsestäsi ja laita sähköpostiosoite, niin otan yhteyttä.

2

129

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

Tyypillistä maajussien ja muiden rikkaiden touhua. Ratsastushinnat pilvissä ja työtkin teettävät ilmaiseksi. Eikös tuosta ollut vähän aikaa sitten lehdissäkin juttua, että (lähes) ilmaisen työn teettämiseen ratsutalleilla pitää puuttua. Typeriä tyttöjä tietysti riittää jotak teke ilmaiseksikin, mutta voisitte nostaa sen läskipers.een tuolista ja hoitaa hommat itse.

• aloittaja1

Öööö, anteeksi mitä? Itse ainakin nuorena erittäin mielelläni kävin hoitelemassa toisten hevosia enkä useinkaan saanut palkaksi ratsastaa. Ja myöskin nyt teen joka ikinen päivä nämä tallihommat, aamulla ennen töihin lähtöä ja joka ilta kun töistä palaan. Oletan että lähistöllä asuu nuoria ja innokkaita ratsastajia jotka mielellään ilmaisiksi ratsastelisivat, kun ratsastustuntien hinnat on melko korkeita nykyään. Kommentoija tuskin itse on hevosihmisiä kun noin reagoi.. Edelleen on kuitenkin hoitajan paikka auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2940
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1061
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      883
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      836
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      799
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      684
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      79
      655
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    9. 50
      625
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      614
    Aihe