Onko kukaan lastuttanut 330d:tä. Kokemuksia?
lastu 330d:hen
8
11852
Vastaukset
- BURAN
Kysy Asiasta Demecin Ilmo Saarelalta Hän vastailee mielellään. www.demec.fi . Tehoja saadaan irti parhaimillaan (ettei luotettavuus vielä kärsi) noin 270hp ja yli 550Nm vääntö vakio M3 on jo helisemässä ton kanssa
- Ari1,8T
..varsinaista lastutusta, vaan he välittävät ja ottavat hillot välistä.
Vein autoni sinne viime keväänä (otsikon mukainen auto) ja auto seisoi myöhemmin Karalan pihassa laitettavana. (230 hv/515 Nm).
- 330d ja hajis
teki lastun Jyväskylässä. Se on aika mieto, että ei tulisi ongelmia kuten VW:n kanssa tuli. Mutta silti peli liikkuu ihan iloisesti. Arvot mitattiin 475nm ja 220hv. Savutus ei mielestäni lisääntynyt kuin ihan ehkä siellä kierrosluvun loppupuolella ja muutenkin kaikki toimii oivasti. Ei esim. vauhtipyörä ääntele isommilla vaihteilla kihdytellessä matalilta kierroksilta.
Kulutus on mun ajossa ollut n. 6.5L ja se ei oikeastaan muuttunut, ehkä kovemmassa motariajossa vie hieman enemmän, mutta kyllä herääkin kivasti kaasua painettaessa. SUOSITTELEN! - Nettipepe
Itsellä vakiokuntoinen 330D ja olenkin harkinnut lastua.
Onko esiintynyt ongelmia?
Olen kuullut, että joillakin olisi ruvennut vetoakseli ääntämään...
Tietysti riippuu ajotavasta miten pelit kestää.
Mille kierrosalueelle tulee lastulla lisää potkua?
Millainen lastu pitäisi hankkia... mielipiteitä?- 330d ja hajis
olen nyt lastutuksen jälkeen ajanut ja koko autolla on ajettu 145tkm, eikä ongelmia ole ollut. Ei siellä vetoakselit ymmärtääkseni ala ääntelemään, vaan kaksoismassavauhtipyörä. Sekin alkaa elämöidä vasta, kun vääntöä kasvatetaan "liikaa" ja sitten sitä käytetään isoilla vaihteilla matalilta vedättäen. Mene Karalalle, se tietää millanen kannattaa laittaa! Se tekee sen penkissä, joten ei pitäisi tulla ylilyöntejä!
Ja kaiken saa rikki, jos oikein yrittää..... - jki
330d ja hajis kirjoitti:
olen nyt lastutuksen jälkeen ajanut ja koko autolla on ajettu 145tkm, eikä ongelmia ole ollut. Ei siellä vetoakselit ymmärtääkseni ala ääntelemään, vaan kaksoismassavauhtipyörä. Sekin alkaa elämöidä vasta, kun vääntöä kasvatetaan "liikaa" ja sitten sitä käytetään isoilla vaihteilla matalilta vedättäen. Mene Karalalle, se tietää millanen kannattaa laittaa! Se tekee sen penkissä, joten ei pitäisi tulla ylilyöntejä!
Ja kaiken saa rikki, jos oikein yrittää.....Kiitos tiedoista! Missä tämä Karala on? Missä hintaluokassa tuollainen hillitty lastutus liikkuu? Entä onko asennus "kiinteä"?
- bemmi330d
kannattaa ekaksi poistaa imusarjasta läpät pois,että ei säry moottori!! Ennen kuin laitat mitään lastua. btcf löytyy ohjeet ja itse olen poistanut myös läpät. eikä vaikutusta tyhjäkäyntiin eikä mihinkään muuhunkaan. Vaan vaarana että ne menee moottoriin ja sitte särkyy kaikki.. kokomuksia olen kuullut useita... ja just imusarjan läpistä johtuivat. joten laita lastu vain:)
- en lastuttais
Tuossa pari tapausta joissa on tullut ihan mukava lasku pikku lastutuksesta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8916297
Ja jos on hiukkassuodatin autossa, niin sen ikähän lyhenee varmaan puoleen, mutta jos on vara ostella niitä suodattimia niin mikä ettei. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007