Ongelmana on, että en pääse chatissa eteenpäin alkua pidemmälle. Pääsen huoneeseen sisään, mutta jää sellaiseen "Lataa...." -moodiin. Jos painan "Poistu", näen, että minut on siellä nähty.
On päivitetty flashit ja javat. Alkuun toimi hyvin, mutta jostain syystä, jonkun latauksen jälkeen, lakkasin pääsemästä chattailemaan. Osaisiko joku auttaa? :)
Kiitos!
WIN8 ja Suomi24 chat
10
148
Vastaukset
- FarterHarderScooter
S24 chat ei minun nähdäkseni käytä javaa eikä flashia. Kokeilin äsken piipahtaa chatissa ja hyvin toimi, Win 8.1 ja selaimena eräs Firefoxin johdannainen.
Kuulostaa selaimen ongelmalta, mitä käytät? Onko siinä lisäosia asennettuna (esim adblock tjms)? - Tiuttuli
Ei minun mielestäni ole lisäpalikoita asennettu. En ainakaan itse ole palikkaa laittanut. Olen kokeillut Firefoxilla, Chromella ja Explorerilla. Ei toimi.
Käytätkö F-securea?
- F-Sucker
Jooh, F-secure taitaa aiheuttaa tuollaista ongelmaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12068103- Tiuttuli
No voihan hanuri! Onhan mulla f-secure.
Mutta eikös tuohon ole idioottimaista laittaa tuota "Ota F-secure auki, Computer security -> asetukset -> palomuuri -> klikkaa pois kohta "älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja" "
Mielestäni tuo sitten kumoaa koko F-securen tarpeellisuuden :D
Blondi on hukassa.
Ja kiitos jo etukäteen avusta. Onpas typerä juttu! :)
F-secure on muutenkin hieman tarpeeton sillä siitä on turha maksaa kun ilmaisella virustorjuntaohjelmalla pärjää yhtähyvin.
- Tiuttuli
Totta vapunen. Olenkin ajatellut vaihtavani seuraavaksi johonkin toiseen.
Jos vaan saan jonkun laittamaan sen. Itse olen hieman käsi näissä asioissa.
Kiitokset avusta kaikille :) ! Sen asennus on varsin helppo. Pitää vain osata poistaa entinen ensin.
- Tiuttuli
Mitä ohjelmaa suosittelet? Siis virustorjuntaan.
Panda Cloud free. Se on kevyt ja yksinkertainen. http://www.cloudantivirus.com/en/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959