Listatkaa kiltit kaikki keinot, miten voin unohtaa miehen, johon olen hullun lailla ihastunut. Näen hänet melkein päivittäin.
Keinoja unohtaa??
8
1600
Vastaukset
- donna
Melko mahdottomuus,sillä mies jota en ole nähnyt pitkään aikaan,ei ole unohtunut vieläkään vaan päivin öin häntä ajattelen!!
- N35
... ei unohdu millään!!! Mulla sama juttu kuin Donnalla, vaikka en ole kuukausiin nähnyt miestä, niin joka ikinen päivä ajattelen häntä ja öisin näen unta... huokaus. :)
- Neiti 84
N35 kirjoitti:
... ei unohdu millään!!! Mulla sama juttu kuin Donnalla, vaikka en ole kuukausiin nähnyt miestä, niin joka ikinen päivä ajattelen häntä ja öisin näen unta... huokaus. :)
Pitkän kesälomankin jälkeen mies yhä edelleen päässä pyörii. Nyt viikonloma, ja jo on ikävä. Jopa viikonloppuisin odottaa vain maanantaita kuin kuuta nousevaa.
Ajattelin, että jos löytyisi joku muu mies, johon ihastua, niin niinhän sitä unohtaisi. Mutta ongelmana on, ettei sitä katsokkaan muita! - mä ;(
N35 kirjoitti:
juttu, jos se unohtaminen on noin vaikeeta. Mä oon ite henkisest ihan loppu (saatan yhtäkkii käydä vaa itkee), kun oon niin ihastunu yhtee henkilöö. Mä sain sen loppukesäst tunnustaa, että sil on tunteit, mut nyt se ei haluu enää nähä. Mä luulen, että se pelkää jotaa minus, mut en tiiä mitä. Tunnustin sille eilen tekstaris, että mulla on vielä tunteita ja kysyin, että olenko ite moannu tän meijen jutun? se sitte vastas siihen, että et sä oo moannu mitää.
Tekis vaa mieli unohtaa ja luovuttaa, mut en pysty, vaa elättelen viel toivet siihen suuntaa.
Tää on oikeesti ihan älyttömän raastavaa.
- kokeile
Laita vetävä deitti -ilmoitus. Kun mies vastaa, niin eiköhän se ihastuminen vähitellen lakkaa...
- väsy nyt
Miten se juuri minun ilmoitukseeeni voisi vastata?
- asia
väsy nyt kirjoitti:
Miten se juuri minun ilmoitukseeeni voisi vastata?
Nettinörtit vastaavat melkein kaikkiin ilmoituksiin.
- ne miehet, ne miehet
asia kirjoitti:
Nettinörtit vastaavat melkein kaikkiin ilmoituksiin.
nukuttaa hyvin, kun saa nauraa vähän ennen nukkumaan menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750