Keinoja unohtaa??

väsy nyt

Listatkaa kiltit kaikki keinot, miten voin unohtaa miehen, johon olen hullun lailla ihastunut. Näen hänet melkein päivittäin.

8

1600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donna

Melko mahdottomuus,sillä mies jota en ole nähnyt pitkään aikaan,ei ole unohtunut vieläkään vaan päivin öin häntä ajattelen!!

• N35

... ei unohdu millään!!! Mulla sama juttu kuin Donnalla, vaikka en ole kuukausiin nähnyt miestä, niin joka ikinen päivä ajattelen häntä ja öisin näen unta... huokaus. :)

• Neiti 84
        N35 kirjoitti:

... ei unohdu millään!!! Mulla sama juttu kuin Donnalla, vaikka en ole kuukausiin nähnyt miestä, niin joka ikinen päivä ajattelen häntä ja öisin näen unta... huokaus. :)

Pitkän kesälomankin jälkeen mies yhä edelleen päässä pyörii. Nyt viikonloma, ja jo on ikävä. Jopa viikonloppuisin odottaa vain maanantaita kuin kuuta nousevaa.
        Ajattelin, että jos löytyisi joku muu mies, johon ihastua, niin niinhän sitä unohtaisi. Mutta ongelmana on, ettei sitä katsokkaan muita!

• mä ;(
        N35 kirjoitti:

juttu, jos se unohtaminen on noin vaikeeta. Mä oon ite henkisest ihan loppu (saatan yhtäkkii käydä vaa itkee), kun oon niin ihastunu yhtee henkilöö. Mä sain sen loppukesäst tunnustaa, että sil on tunteit, mut nyt se ei haluu enää nähä. Mä luulen, että se pelkää jotaa minus, mut en tiiä mitä. Tunnustin sille eilen tekstaris, että mulla on vielä tunteita ja kysyin, että olenko ite moannu tän meijen jutun? se sitte vastas siihen, että et sä oo moannu mitää.
        Tekis vaa mieli unohtaa ja luovuttaa, mut en pysty, vaa elättelen viel toivet siihen suuntaa.
        Tää on oikeesti ihan älyttömän raastavaa.

• kokeile

Laita vetävä deitti -ilmoitus. Kun mies vastaa, niin eiköhän se ihastuminen vähitellen lakkaa...

• väsy nyt

Miten se juuri minun ilmoitukseeeni voisi vastata?

• asia
        väsy nyt kirjoitti:

Miten se juuri minun ilmoitukseeeni voisi vastata?

Nettinörtit vastaavat melkein kaikkiin ilmoituksiin.

• ne miehet, ne miehet
        asia kirjoitti:

Nettinörtit vastaavat melkein kaikkiin ilmoituksiin.

nukuttaa hyvin, kun saa nauraa vähän ennen nukkumaan menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe