Elikkäs selitetäänpäs tähän alkuun jotain akvasta:
Ja heti alkuun joutuu nolostumaan kun ei ole niitä uusia vesiarvojen mittaus hommia tullu ostettua.. mutta akvaarion ph on ihme kyllä vielä muistissa ja se on 6,5 ja muut arvot ovat ns. ok, muuta en muista :(
Mutta siihen kalastoon joka on tällähetkellä:
2x ruostekirjoahven (pariskunta)
2x partamonni (molemmat naaraita)
1x banjomonni
6x piikkisilmä
7x marmoritapparakala
Niin tuossa kun akvaa katselin tuli mieleen, että jos kasvattaisi piikkareiden ja marmoreiden parvia? olisiko mitenkään mahdoton idea? ja jos ei niin mitä mieltä sinä olet kuinka monella yksilöllä noita parvia kannattaisi "kasvattaa"?
Sitten noista marmoritapparoista, kun niidenhän "kuuluisi" hyppiä aika paljon ja tähän olin tietty varautunut verkoin yms viritysten kera, mutta kuinkas nyt sitten kävikään 4 kuukauden sisällä olen ollut todistamassa ainoastaan yhtä hyppyä ja sekin tapahtui ensimäisen vedenvaihdon yhteydessä kun tapparat tulivat muuten eivät ole hyppineet ollenkaan, joka minua vähän askarruttaa, mutta muuten ovat eläneet ihan "normaalisti" eikä mitään tautejakaan ole ollut.
(tästä olisi mukava keskustella muidenkin akvaristien kanssa joilla on tapparakaloja :D)
Kalastopohdintaa 200L
haksa
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185