Minä en tiedä miten punnitsen sonann päässäni

Se Avarakatseinen

Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!

37

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yttyytyt

u6jyujuju7

• ujjuyuiui

Ei se punnitse -se vain tukkii päänsä täyteen

• 7ki77kiki79

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on paska-aivojesi paino!

• ykykyiuiu

käsin kaivamalla

• :-)

pääkopassasi kiertää sontaruikkkuseos

• 76u8989898

y777667u67u67u6767

• Sinä olet saastainen

Sinä olet saastainen evakko!

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• 3321231

Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• Ylläpidon kannalta

Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!

• Erotus on pasha-aiv

Erotus on pasha-aivojesi paino!

• rewrewrwerwe

Liika valuu suustasi tänne!

• cxzvc

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on *****-aivojesi paino!

• gbbrr

gbrbjyjmkjkk,gbgbbrg

• afadfdsafdsadasf

afasfddssfdafsdfdsafdas

• Se Avarakatseinen

Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!

• sadö sajpiawjAPIJAPI

lerjöfrjewrpkjoperkjetjnräökbrnmeöpkmeäöke eräerjoerö ekjeroeoekeroörek

• fdsdsaffdaadsdafsdfa

dsaffdsadfsafdsfddfssaffaadsadsadfas

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?

• aaaret4r

sillä ei ole väliä

• 0321654848

3216516513165165131332

• 33333333333333

33333333333333333333333333333333

• zvcvczzvc

zvczvvczzvvvzcccvz

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stall

• Minä olen muuten Eva

Minä olen muuten EvakkoPoika ja muutuin Avaran kanssa homoksi yli 70 vuotiaina! ei tosin kikkeli ståndaa, mutta sormet pelaa evakolla vielä hyvin. Kok3eilkaa suomalaiset tekin!

• Anna EvakkoPojan lai

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on sonta-aivojesi paino!

• leipuri2

• FHGFTTR

Suomen kannattaisi ostaa Su 35 tai Mig 50, joilla on teoriassa hiekkalaatikkoleikeissä lyöty F35 jo kaikissa Natomaissa häpeillen Naton tappelijahävittäjä jää Migille lähes surkeasti suorituskyvyssä.
      Myös Kiinan J20 on Euro konetta suorituskykyisempi ja halpa. Annetaan Kiina tuoda niitä ”ystävälliseen sotaharjoitteluun” 500 kappaletta Kauhavalle, Rissalaan ja Rovaniemelle!

• vill00vili

Aha, ryssän trollikka!! Pää täynnä sokeritautisen ruunan kusta!! Voi, voi sentään!!!

• Sontaläjä

Olet pelkkää paskaa.

• moköokok

gffdölrenfrelnfremnefrvrge fgffdsgrfgdg

• SeAvara

olen peräsuoli

• Luonnollinen selitys?

Näille ureamiesten vieritysviesteille löytyy ihan luonnollinen selitys. Jäljet näyttävät johtavan nazi-Hitleriksi itseään luulevan ruzzi-Putlerin sylttytehtaaseen, joka sijaitsee Pietarissa. Onhan tämä asia ollut jo aiemminkin tiedossa, mutta hyvä oli kuitenkin saada asialle virallinen vahvistus.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1422595818991.html?pos=crosspromo

• Sievaktseinen

Prisman vaakassa?

• 3e4g

Kävitkö Prisman vaakassa?

• pplplpl

Lisää vain joka päivä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      269
      6737
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      80
      5341
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      105
      4285
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      269
      3741
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3499
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3199
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      242
      2815
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      275
      2141
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      45
      1663
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1545
    Aihe