Minä en tiedä miten punnitsen sonann päässäni

Se Avarakatseinen

Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!

37

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yttyytyt

u6jyujuju7

• ujjuyuiui

Ei se punnitse -se vain tukkii päänsä täyteen

• 7ki77kiki79

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on paska-aivojesi paino!

• ykykyiuiu

käsin kaivamalla

• :-)

pääkopassasi kiertää sontaruikkkuseos

• 76u8989898

y777667u67u67u6767

• Sinä olet saastainen

Sinä olet saastainen evakko!

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• 3321231

Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• Ylläpidon kannalta

Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!

• Erotus on pasha-aiv

Erotus on pasha-aivojesi paino!

• rewrewrwerwe

Liika valuu suustasi tänne!

• cxzvc

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on *****-aivojesi paino!

• gbbrr

gbrbjyjmkjkk,gbgbbrg

• afadfdsafdsadasf

afasfddssfdafsdfdsafdas

• Se Avarakatseinen

Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!

• sadö sajpiawjAPIJAPI

lerjöfrjewrpkjoperkjetjnräökbrnmeöpkmeäöke eräerjoerö ekjeroeoekeroörek

• fdsdsaffdaadsdafsdfa

dsaffdsadfsafdsfddfssaffaadsadsadfas

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?

• aaaret4r

sillä ei ole väliä

• 0321654848

3216516513165165131332

• 33333333333333

33333333333333333333333333333333

• zvcvczzvc

zvczvvczzvvvzcccvz

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stall

• Minä olen muuten Eva

Minä olen muuten EvakkoPoika ja muutuin Avaran kanssa homoksi yli 70 vuotiaina! ei tosin kikkeli ståndaa, mutta sormet pelaa evakolla vielä hyvin. Kok3eilkaa suomalaiset tekin!

• Anna EvakkoPojan lai

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on sonta-aivojesi paino!

• leipuri2

• FHGFTTR

Suomen kannattaisi ostaa Su 35 tai Mig 50, joilla on teoriassa hiekkalaatikkoleikeissä lyöty F35 jo kaikissa Natomaissa häpeillen Naton tappelijahävittäjä jää Migille lähes surkeasti suorituskyvyssä.
      Myös Kiinan J20 on Euro konetta suorituskykyisempi ja halpa. Annetaan Kiina tuoda niitä ”ystävälliseen sotaharjoitteluun” 500 kappaletta Kauhavalle, Rissalaan ja Rovaniemelle!

• vill00vili

Aha, ryssän trollikka!! Pää täynnä sokeritautisen ruunan kusta!! Voi, voi sentään!!!

• Sontaläjä

Olet pelkkää paskaa.

• moköokok

gffdölrenfrelnfremnefrvrge fgffdsgrfgdg

• SeAvara

olen peräsuoli

• Luonnollinen selitys?

Näille ureamiesten vieritysviesteille löytyy ihan luonnollinen selitys. Jäljet näyttävät johtavan nazi-Hitleriksi itseään luulevan ruzzi-Putlerin sylttytehtaaseen, joka sijaitsee Pietarissa. Onhan tämä asia ollut jo aiemminkin tiedossa, mutta hyvä oli kuitenkin saada asialle virallinen vahvistus.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1422595818991.html?pos=crosspromo

• Sievaktseinen

Prisman vaakassa?

• 3e4g

Kävitkö Prisman vaakassa?

• pplplpl

Lisää vain joka päivä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe