Minä en tiedä miten punnitsen sonann päässäni

Se Avarakatseinen

Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!

37

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yttyytyt

u6jyujuju7

• ujjuyuiui

Ei se punnitse -se vain tukkii päänsä täyteen

• 7ki77kiki79

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on paska-aivojesi paino!

• ykykyiuiu

käsin kaivamalla

• :-)

pääkopassasi kiertää sontaruikkkuseos

• 76u8989898

y777667u67u67u6767

• Sinä olet saastainen

Sinä olet saastainen evakko!

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• 3321231

Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• Ylläpidon kannalta

Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!

• Erotus on pasha-aiv

Erotus on pasha-aivojesi paino!

• rewrewrwerwe

Liika valuu suustasi tänne!

• cxzvc

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on *****-aivojesi paino!

• gbbrr

gbrbjyjmkjkk,gbgbbrg

• afadfdsafdsadasf

afasfddssfdafsdfdsafdas

• Se Avarakatseinen

Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!

• sadö sajpiawjAPIJAPI

lerjöfrjewrpkjoperkjetjnräökbrnmeöpkmeäöke eräerjoerö ekjeroeoekeroörek

• fdsdsaffdaadsdafsdfa

dsaffdsadfsafdsfddfssaffaadsadsadfas

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?

• aaaret4r

sillä ei ole väliä

• 0321654848

3216516513165165131332

• 33333333333333

33333333333333333333333333333333

• zvcvczzvc

zvczvvczzvvvzcccvz

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stall

• Minä olen muuten Eva

Minä olen muuten EvakkoPoika ja muutuin Avaran kanssa homoksi yli 70 vuotiaina! ei tosin kikkeli ståndaa, mutta sormet pelaa evakolla vielä hyvin. Kok3eilkaa suomalaiset tekin!

• Anna EvakkoPojan lai

Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on sonta-aivojesi paino!

• leipuri2

• FHGFTTR

Suomen kannattaisi ostaa Su 35 tai Mig 50, joilla on teoriassa hiekkalaatikkoleikeissä lyöty F35 jo kaikissa Natomaissa häpeillen Naton tappelijahävittäjä jää Migille lähes surkeasti suorituskyvyssä.
      Myös Kiinan J20 on Euro konetta suorituskykyisempi ja halpa. Annetaan Kiina tuoda niitä ”ystävälliseen sotaharjoitteluun” 500 kappaletta Kauhavalle, Rissalaan ja Rovaniemelle!

• vill00vili

Aha, ryssän trollikka!! Pää täynnä sokeritautisen ruunan kusta!! Voi, voi sentään!!!

• Sontaläjä

Olet pelkkää paskaa.

• moköokok

gffdölrenfrelnfremnefrvrge fgffdsgrfgdg

• SeAvara

olen peräsuoli

• Luonnollinen selitys?

Näille ureamiesten vieritysviesteille löytyy ihan luonnollinen selitys. Jäljet näyttävät johtavan nazi-Hitleriksi itseään luulevan ruzzi-Putlerin sylttytehtaaseen, joka sijaitsee Pietarissa. Onhan tämä asia ollut jo aiemminkin tiedossa, mutta hyvä oli kuitenkin saada asialle virallinen vahvistus.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1422595818991.html?pos=crosspromo

• Sievaktseinen

Prisman vaakassa?

• 3e4g

Kävitkö Prisman vaakassa?

• pplplpl

Lisää vain joka päivä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7334
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4712
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4654
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1789
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1776
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1637
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1537
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1297
    Aihe