Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!
Minä en tiedä miten punnitsen sonann päässäni
37
111
Vastaukset
- yttyytyt
u6jyujuju7
- ujjuyuiui
Ei se punnitse -se vain tukkii päänsä täyteen
- 7ki77kiki79
Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on paska-aivojesi paino!
- ykykyiuiu
käsin kaivamalla
- :-)
pääkopassasi kiertää sontaruikkkuseos
- 76u8989898
y777667u67u67u6767
- Sinä olet saastainen
Sinä olet saastainen evakko!
- Minä olen Se Avaraka
Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.
- 3321231
Miten sinä Avara punnitset pääkopassasi kiertävän sontaruikkkuseoksesi? Täytyyhän sun sitä jotenkin päästää poiskin, vaikkapa kurkkuusi. Muutenhan sinä pullistus ja tukehdut sontaiseen kusiliemeesi!
- Minä olen Se Avaraka
Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.
- Ylläpidon kannalta
Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!
- Erotus on pasha-aiv
Erotus on pasha-aivojesi paino!
- rewrewrwerwe
Liika valuu suustasi tänne!
- cxzvc
Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on *****-aivojesi paino!
- gbbrr
gbrbjyjmkjkk,gbgbbrg
- afadfdsafdsadasf
afasfddssfdafsdfdsafdas
- Se Avarakatseinen
Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!
- sadö sajpiawjAPIJAPI
lerjöfrjewrpkjoperkjetjnräökbrnmeöpkmeäöke eräerjoerö ekjeroeoekeroörek
- fdsdsaffdaadsdafsdfa
dsaffdsadfsafdsfddfssaffaadsadsadfas
- Eikö olekaan stallar
Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?
- aaaret4r
sillä ei ole väliä
- 0321654848
3216516513165165131332
- 33333333333333
33333333333333333333333333333333
- zvcvczzvc
zvczvvczzvvvzcccvz
- Eikö olekaan stallar
Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stall
- Minä olen muuten Eva
Minä olen muuten EvakkoPoika ja muutuin Avaran kanssa homoksi yli 70 vuotiaina! ei tosin kikkeli ståndaa, mutta sormet pelaa evakolla vielä hyvin. Kok3eilkaa suomalaiset tekin!
- Anna EvakkoPojan lai
Anna EvakkoPojan laittaa koko lasti suuhunsa. Se menee sitten vaakalle. Puhaltaa suunsa tyhjäksi sun päähäsi ja taas punnitsee. Erotus on sonta-aivojesi paino!
- FHGFTTR
Suomen kannattaisi ostaa Su 35 tai Mig 50, joilla on teoriassa hiekkalaatikkoleikeissä lyöty F35 jo kaikissa Natomaissa häpeillen Naton tappelijahävittäjä jää Migille lähes surkeasti suorituskyvyssä.
Myös Kiinan J20 on Euro konetta suorituskykyisempi ja halpa. Annetaan Kiina tuoda niitä ”ystävälliseen sotaharjoitteluun” 500 kappaletta Kauhavalle, Rissalaan ja Rovaniemelle! - vill00vili
Aha, ryssän trollikka!! Pää täynnä sokeritautisen ruunan kusta!! Voi, voi sentään!!!
- Sontaläjä
Olet pelkkää paskaa.
- moköokok
gffdölrenfrelnfremnefrvrge fgffdsgrfgdg
- SeAvara
olen peräsuoli
Luonnollinen selitys?
Näille ureamiesten vieritysviesteille löytyy ihan luonnollinen selitys. Jäljet näyttävät johtavan nazi-Hitleriksi itseään luulevan ruzzi-Putlerin sylttytehtaaseen, joka sijaitsee Pietarissa. Onhan tämä asia ollut jo aiemminkin tiedossa, mutta hyvä oli kuitenkin saada asialle virallinen vahvistus.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1422595818991.html?pos=crosspromo
- Sievaktseinen
Prisman vaakassa?
- 3e4g
Kävitkö Prisman vaakassa?
- pplplpl
Lisää vain joka päivä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973