Hur,reille loppu....RKP on rasistinen....Vieraanmaan poitrukit ...etc. ????
Solvauspalsta nykyään ?
7
67
Vastaukset
- pl908
Suomi 24 on vastuussa mutta aina voi ilmottaa nettipoliisille.
- rikollista
Tämähän on jo kiihoitus kansanryhmä vastaan.
- Onko oikein ryhmitty
rikollista kirjoitti:
Tämähän on jo kiihoitus kansanryhmä vastaan.
Mikä on kansanryhmä ?
Onko se hurriloiset vai mikä on semmoinen ryhmittymä täällä maassamme?
- Pistäkääs polliisii
Sitä se on kun RKP:n politrukit on vallassa täällä maassamme.
Eikö tuo rasistinen ruotsalaistenpuolue RKP saa mitään kuria ja poliiseja palstoja vahtimaan on se niin kuritonta kun hurreja joku parjaa?- .........
............
- pakolla pelkkää pask
......... kirjoitti:
............
En IKINÄ, KOSKAAN suostu pikkukielipaha-.pakkoruotsin sanaa puhumaan, saatikka lukemaan!!! TODELLA vtutti mokomaa pakkolukea joka asteella, MITÄÄN HYÖTYÄ ei turhakkeesta ole ollut, eikä ole suurimmalle osalle siomalaisia. Ei missään muussa maassa 5 mijard. väestö joudu pakottamalla lukemaan jotain tarpeetonta 3-4 % käyttämää pikkukielta. Olen läheiseni avioliiton kautta todennut, ettei rannikkoruotsalaisten puhuma kieli ole edes kunnon kirjakieltä.
- Pitäiskö suuttua jo
Ryhmittymä ruotsalaisia on erikoisasemmassa täällä maassamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 827999
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816060
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344531- 363194
- 483186
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412675- 352652
- 402610
- 251903