kummisetä toi sodankylän litlistä kaksi paksia kalijaa, juuvaan sitä nyt ja katellaan kuvija susukeista.se on hyvä auto. litlin kalija on maailmanparasta
susuki lauvantai
9
517
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Asialinja
Ossss
- Anonyymi
Työmiestä ahistaa. Eikö sulla varaa autoonkaan. Taiat olla siellä sossun elättinä . Kaikki fiksut muuttaneet muualle sieltä luojan hylkäämästä hylkiö pitäjistä
- Anonyymi
Samalla linjalla, Sodankylän Lidlistä ruokaa, (ei kaljaa) ja kotia turvallisesti ja varmasti Suzukilla. Tämä on oikea meininki!
- Anonyymi
ennenvanahaan laavantaen ohjelmassa olj aatonäättelyissä käänti, paksu pinkka esitteitä mukkaan ja niihin lueskelua kottiin piästyä, illemmalla saana ja uutisten kahtelu telekkarista. Sitten nukkumaan ja uneksimmaan uuvesta aatosta.
- Anonyymi
Tunnoton keskialue ja tahmea.
- Anonyymi
Mä ajelen sussukilla kylillä. Tunnoton ohjaus ei haittaa mua.
- Anonyymi
jossain on vikaa jos ohjaus lyö tuntuvasti näpeille...
- Anonyymi
Kalja on hyvvee lauvantai ehtoolla saunan jälkee ja Suzuki on hyvä auto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389