kummisetä toi sodankylän litlistä kaksi paksia kalijaa, juuvaan sitä nyt ja katellaan kuvija susukeista.se on hyvä auto. litlin kalija on maailmanparasta
susuki lauvantai
9
562
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Asialinja
Ossss
- Anonyymi
Työmiestä ahistaa. Eikö sulla varaa autoonkaan. Taiat olla siellä sossun elättinä . Kaikki fiksut muuttaneet muualle sieltä luojan hylkäämästä hylkiö pitäjistä
- Anonyymi
Samalla linjalla, Sodankylän Lidlistä ruokaa, (ei kaljaa) ja kotia turvallisesti ja varmasti Suzukilla. Tämä on oikea meininki!
- Anonyymi
ennenvanahaan laavantaen ohjelmassa olj aatonäättelyissä käänti, paksu pinkka esitteitä mukkaan ja niihin lueskelua kottiin piästyä, illemmalla saana ja uutisten kahtelu telekkarista. Sitten nukkumaan ja uneksimmaan uuvesta aatosta.
- Anonyymi
Tunnoton keskialue ja tahmea.
- Anonyymi
Mä ajelen sussukilla kylillä. Tunnoton ohjaus ei haittaa mua.
- Anonyymi
jossain on vikaa jos ohjaus lyö tuntuvasti näpeille...
- Anonyymi
Kalja on hyvvee lauvantai ehtoolla saunan jälkee ja Suzuki on hyvä auto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701