doritos sipsit

WantWantWant ♥️

En oikein tiedä mihin keskustelu-palstaan voisin tämän tunkea mutta tungen sen sitten tähän! Eli, saako Rovaniemen Prismoista doritos-sipsejä? :O

17

3346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisipa Tampereeltakin, niin kokeilisin het''i !!

    • dlkasjlöjfad
    • tiikeri vai doritos?
      • dorite

        doritos


    • ihan hyviä olivat

      prismoissa pitäisi olla näitä doritoseja... ainakin oman paikkakunnan prismassa niitä oli. ne ei ole sipsihyllyllä vaan siellä mistä saa texmex yms taco jutut

    • Janne394

      Rovaniemen citymarketista löytyy osastolt jossa ne taco jututkin

    • NamiNami

      Ainaki niitä oli K-Citymarketin sipsihyllyllä :)

    • MainostenUhritRy

      Ettet vain olisi jenkkien mainostajien uhri? Jos pussin sisältö on tehty USA:ssa niin itse kyllä välttäisin sitä, tavara on silloin todennäköisesti maailman turhinta epäterveellistä moskaa ja takuulla geneettisesti muunellusta maissista tehty. Meillä euroopassa on vielä jotain sääntöjä estämässä nämä ylilyönnit ja vielä paikoittan puhdasta ruokaa. Miksi joku haluaa syödä jenkkien ravinneköyhää sotkua ja rikastuttaa jo ennestään rikkaita jenkkejä? Suosittelen googlaamaan hieman mitä jenkkien maissin terveellisyydestä sanotaan. Tai lukemaan Fast food nation. Aika järkyttävää luettavaa.

      • Maizisipsi

        Oletkohan sinä kukkahattutätien uhri? Jos hyviltä maistuvat niin mikäs siinä.


    • 3242342

      Se määrä mikä noissa on aromivahventeita on sairasta. Kuka tollasta paskaa oikeesti haluu edes syödä? Kotimaisia vaihtoehtoja on paljon, ja ovat maukkaampiakin!

    • doritos

      Ne on hyviä.

    • HALUUNNIIT

      saako jostain turusta doritos sipsejä?

      • doooorrriiittoos

        kyllähä tost länkkärin prismast ja cittarist pitäis saada


    • saammeliiii

      Saako muuten suomesta froot loopseja?

    • kemimies12

      kemistä ainakin saa taco osastolta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe