kakkosluotsi palstalle?

ruoriin??

Olisko tarpeen saada palstalle toinenkin luotsi, kun foobar on jossain toisaalla?
jossain ketjussa kai ainakin nimimerkkiä jimmyogg ehdotettiin luotsaamaan ja taisi jotain kannatustakin jo saada jos vaan suostuu.

trollit näyttää villiintyneen luotsin poissaolon vanhaan menoon niinpä toinenkin luotsaaja vois olla hyvä pitämään järjestystä ja jakamaan kuormaa

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta ehdottomasti tarpeen. Ainakin yksi antivapari on jauhanut samaa asiaa jo lopetetulla kirkko kuulolla -palstalla, joten tuskin on lopettamassa.

      (Sen sijaan Karisman nahkatakista ei ole näkynyt aikoihin viestejä. Toinen sankari oli siis ilmeisesti lyhytaikaisempi tuttavuus.)

      • Rahahanat kiinni

        Et Jori sitten halunnut jatkaa keskustelua, jossa olimme löytämässä yhteisen sävelen suhteessa vaparien valtionapuun. Noinko kovasti kaverisi painostavat sinua? Kohta Uskontojen uhrit ry saa lisää asiakkaita vapareista.


      • Rahahanat kiinni kirjoitti:

        Et Jori sitten halunnut jatkaa keskustelua, jossa olimme löytämässä yhteisen sävelen suhteessa vaparien valtionapuun. Noinko kovasti kaverisi painostavat sinua? Kohta Uskontojen uhrit ry saa lisää asiakkaita vapareista.

        Sinullakin on aika monta kysymystä vastaamatta tuolla.

        Etkö voisi mennä jatkamaan tuota VA-valtionapukeskusteluasi asianmukaiselle palstalle ja siellä asianmukaiseen ketjuun? Ei se niin vaikeaa voi olla.


      • huuaarjuu?
        jimmyogg kirjoitti:

        Sinullakin on aika monta kysymystä vastaamatta tuolla.

        Etkö voisi mennä jatkamaan tuota VA-valtionapukeskusteluasi asianmukaiselle palstalle ja siellä asianmukaiseen ketjuun? Ei se niin vaikeaa voi olla.

        Oletko vapaa-ajattelija?


      • huuaarjuu? kirjoitti:

        Oletko vapaa-ajattelija?

        Olen mm. ateisti, humanisti ja vapaa-ajattelija. Vapaa-ajattelijain liiton toiminnassa en ole mukana.


      • huuaarjuu?
        jimmyogg kirjoitti:

        Olen mm. ateisti, humanisti ja vapaa-ajattelija. Vapaa-ajattelijain liiton toiminnassa en ole mukana.

        Pystytkö tasapuolisempaan toimintaan kuin foobar? Minusta sopii laittaa tiukka linja, JOS se on tiukka myös kirkonvastaisten ketjujen osalta. Suurin osa ketjuista joutaisi pois palstalta.


      • huuaarjuu? kirjoitti:

        Pystytkö tasapuolisempaan toimintaan kuin foobar? Minusta sopii laittaa tiukka linja, JOS se on tiukka myös kirkonvastaisten ketjujen osalta. Suurin osa ketjuista joutaisi pois palstalta.

        En pysty sanomaan foo_barin moderointilinjasta.

        En aio ainakaan nyt alkuun mitään tiukkaa linjaa alkaa vetämään, ellei siihen tule erityistä tarvetta. Asiallinen keskustelu puolesta ja vastaan on tervetullutta, kunhan avaukset ja keskustelu pysyvät edes suunnilleen palstan aihepiirissä

        Asiattomat viestit poistan mahdollisimman pian, olivatpa ne kirkon puolesta tai kirkko vastaan. Vapaa-ajatteloita koskevat avaukset poistan, tai siirrän ne Jorin harkittaviksi vapaa-ajattelupalstalle.

        Aikaa tähän hommaan minulla on käytössä hyvin rajallisesti, joten jatkuvasti en voi täälläkään olla väijymässä ja siivoamassa, mutta onneksi suurin osa keskustelijoista on ihan järkeviä ja ymmärtävät kuinka palstoilla käyttäydytään.


      • huuaarjuu?
        jimmyogg kirjoitti:

        En pysty sanomaan foo_barin moderointilinjasta.

        En aio ainakaan nyt alkuun mitään tiukkaa linjaa alkaa vetämään, ellei siihen tule erityistä tarvetta. Asiallinen keskustelu puolesta ja vastaan on tervetullutta, kunhan avaukset ja keskustelu pysyvät edes suunnilleen palstan aihepiirissä

        Asiattomat viestit poistan mahdollisimman pian, olivatpa ne kirkon puolesta tai kirkko vastaan. Vapaa-ajatteloita koskevat avaukset poistan, tai siirrän ne Jorin harkittaviksi vapaa-ajattelupalstalle.

        Aikaa tähän hommaan minulla on käytössä hyvin rajallisesti, joten jatkuvasti en voi täälläkään olla väijymässä ja siivoamassa, mutta onneksi suurin osa keskustelijoista on ihan järkeviä ja ymmärtävät kuinka palstoilla käyttäydytään.

        Iso raivaus olisi paikallaan. Ja poistoon nimenomaan. Ei tätä kuonaa kannata Jorille tai kellekään siirtää.


      • huuaarjuu? kirjoitti:

        Iso raivaus olisi paikallaan. Ja poistoon nimenomaan. Ei tätä kuonaa kannata Jorille tai kellekään siirtää.

        raivaus olisi varmasti paikallaan, jos vaan olisi aikaa siihen niin että tulee tehtyä ajatuksella.
        Jatkossa väärässä paikassa olevat tai muuten asiattomat aloitukset menevät poistoon jkunahn vain huomaan ja ehdin siivoamaan.

        Nyt siis kuitenkin tarkoitus seurata ja siivota käynnissä olevia keskusteluja ja uusia avauksia. Vanhojen ketjujen läpikäyntiä teen jos on aikaa ja innostusta moiseen.


      • Poistoon.
        jimmyogg kirjoitti:

        raivaus olisi varmasti paikallaan, jos vaan olisi aikaa siihen niin että tulee tehtyä ajatuksella.
        Jatkossa väärässä paikassa olevat tai muuten asiattomat aloitukset menevät poistoon jkunahn vain huomaan ja ehdin siivoamaan.

        Nyt siis kuitenkin tarkoitus seurata ja siivota käynnissä olevia keskusteluja ja uusia avauksia. Vanhojen ketjujen läpikäyntiä teen jos on aikaa ja innostusta moiseen.

        Tossa tuli just yks aloitus, joka kuuluu jonnekin kristinusko-palstalle jos sinnekään. Ei ainakaan tänne.


      • jimmyogg kirjoitti:

        raivaus olisi varmasti paikallaan, jos vaan olisi aikaa siihen niin että tulee tehtyä ajatuksella.
        Jatkossa väärässä paikassa olevat tai muuten asiattomat aloitukset menevät poistoon jkunahn vain huomaan ja ehdin siivoamaan.

        Nyt siis kuitenkin tarkoitus seurata ja siivota käynnissä olevia keskusteluja ja uusia avauksia. Vanhojen ketjujen läpikäyntiä teen jos on aikaa ja innostusta moiseen.

        Jees, on erittäin hyvä näin. Ei ole hyvä, että on yhden ihmisen varassa. Näyttöjesi perusteella tuskin tarvitsee keskustella moderointilinjasta.


      • foo_bar kirjoitti:

        Jees, on erittäin hyvä näin. Ei ole hyvä, että on yhden ihmisen varassa. Näyttöjesi perusteella tuskin tarvitsee keskustella moderointilinjasta.

        Kiitos.

        Helpottaa kyllä kun on kaksi luotsaamassa palstaa, ei käy kateeksi sitä aikaa mitä olet yksin tätä paimentanut. Mutta helppo onkin ollut valmiiksi hyvään suuntaan asetettua linjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe