Hei. Ajattelin kysyä jos joku täällä osaisi tulkita kummallista untani. Elikkä viimeyönä näin sellaista unta että hiukseni muuttuivat yhtäkkiä vaaleanpunaisen värisiksi ja vähän kuiviksi (minulla on pitkät hiukset). Kaikki ihmiset ympärillä katsoivat minua pelästyneenä ja ihankuin olisivat vieroksuneet pinkin hiusvärin takia. Minulla oli sellainen tunne että olen noita ja että vihdoinkin sain tämän kyvyn että hiukseni tulevat pinkeiksi :D pinkki väri lähti pois ja tuli välillä takaisin.. :D. Unessa oli myös äiti,veljiä ja olisiko ollut isäkin.. hekin katsoivat minua oudosti pinkin värin ilmestyttyä muttei yhtä oudosti kuin muut ihmiset. En muista missä olimme, ihankuin olisimme olleet ulkona mutta en ole varma. Että tällänen :D unessa mulla oli tosi hyvä olo siinä kohtaa kun pinkit hiukset tulivat. Ja vielä kun heräsin olisin halunnut jatkaa unta kovasti :D. Osaiskohan kukaan tulkata?
Pinkit hiukset
Nainen92.
2
130
Vastaukset
- Tulkintaa.
Hei,
Unennäkijän elinvoima (kuivat hiukset pinkeiksi) palautuu voimakkaana,
hän löytää täysin uuden mahtavan (pinkki) puolen itsestään josta ympäristökin on ihmeissään kun tällainen täysin uusi unennäkijästä paljastuu, (äiti isä ja veljet sopeutuvat nopeimmin) toteuttaessaan tätä puoltaan itsessään ja rohkeasti vain luottaessa taitoihinsa unennäkijä saa valtavasti sisältöä ja iloa elämäänsä.
Kaunista syksyn jatkoa ja -- kauniita unia! - Nainen92.
Kiitos sinulle paljon unen tulkitsemista ja hyviä unia sekä mukavaa syksyn jatkoa sinullekin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275