Pankkopoikaa hokeva punikki, huomio!

Osmiumin kaava

Oletko ylpeä kun menetit vihdoin ja viimein peppuneitsyytesi?. Aika kapon nuolukoirana ei suinkaan mennyt hukkaan.

Älä tule enää tänne homofantasioittesi kanssa. Haisetkin kuin makki.

22

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+9

      resmaj/inssi/pankkopoika ei sitten pitänyt lupaustaan poistua palstalta, tuli taas tänne kertomaan homoiluharrastuksistaan.

      • Osmiumin lasku

        Erehdyt apina. Kysehän tuossa avauksessa oli sinusta ja homoseksuaalisista komukkatovereistasi. Taidat olla tyhmä - ja oletkin.

        Hus hus... Menehän siitä komu tai gaypalstalle siitä nysäkulli

        Hoh hoh hoo


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Mikäs nyt on saanut pankkopojan noin murheelliselle mielelle? Onko lammas lopettanut antamasta?

      • Osmiumin viha

        Ja tässä taas nuolukoirana leipänsä tienaava punikki. Sinne vaan makin alle tuokin oksennus


    • Paistaa läpi

      homoseksuaalinen komukka
      Ope Oulusta myös nimimerkkinsä.

    • Dr osmium

      Persnuolija punikki edelleen hokee pankkoa täällä. Mikä voi ajaa ihmisen tuollaiseen mielisairauteen. Onko mieli järkkynyt kun näki kapon munakarvakuvan

      Hoh hoh hoo

    • Osmium myös

      Onpa Osmiumia ilmassa, eikös yksi vielä mahdu sekaan?

      Pankkopoika on surullinen, masentunut ja ehkä toivotonkin, olisikohan meidän ja muiden Pankkopojan mielenterveydestä huolissamme olevien syytä piristää tätä yleistä naurunaihetta?
      Kyllä on, vastaan minä, kuten Pankkopoika itselleen tällä saitilla niin usein.

      Sävel on Pikku Matin autosta.....

      Pankkopojan lampaalta on häntä katkennut
      Pankkopoijan lampaalta on häntä katkennut
      Ilkka - lehdellä korvaamme sen
      Ilkka - lehdellä korvaamme sen

      Pankkopoijan aivoista on järki sammunut
      Pankkopoijan aivoista on järki sammunut
      Hiertimellä hän käynnistääpi sen
      Hiertimellä hän käynnistääpi sen

    • Täällä oikea Osmium 76.
      Mitä yrität esittää, tai sanoa? Ei tuo oikein täsyjärkisen kirjoitukselta vaikuta.

      Toisaalta, en tunne keskustalaisia kovin hyvin, mutta olet varmasti kepulaisten älykkäämmästä, koulututemmasta, ja hyvä käytöksisemmästä päästä. Täällä joku Johtaja kertoo kuinka fiksuja keskustalaiset ovat. Sinä todistat sen loistavasti. Nyt kun tiedämme sinut erääksi Suomen Keskustan viisaammaksi ja sivistyneemmäksi henkilöksi tulee mieleen, että MINKÄHÄNLAISIA NE MUUT KESKUSTAN KANNATTAJAT JA JÄSENET OVAT?

      • Tämä aloitus kuvaa niin hyvin Suomen Keskustan parhaiden voimien henkisiä voimia, että on pakko nostaa.

        Onnea kaikille keskustalaisille, kyllä te olette viimesen päälle fiksua väkeä.


      • JOHTAJA J:LLÄ
        osmium1 kirjoitti:

        Tämä aloitus kuvaa niin hyvin Suomen Keskustan parhaiden voimien henkisiä voimia, että on pakko nostaa.

        Onnea kaikille keskustalaisille, kyllä te olette viimesen päälle fiksua väkeä.

        No mutta, kyllä HV:ni Helsinkin Paloheinästä on kaikkein viksuin ;-)), ainakin omasta mielestään.


      • Kyykky-Väyrynen
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        No mutta, kyllä HV:ni Helsinkin Paloheinästä on kaikkein viksuin ;-)), ainakin omasta mielestään.

        Monen muunkin mielestä Kapi on tämän palstan fiksuin. Kepuloisilta tulee enemmän alapään tavaraa ja silloin harvoin kun yläpään, niin silloinkin on kysymys
        kakkahiertimen nenään laitosta.


    • Osmium ei luovuta

      Pankkopoikaan juuttunut idiootti vain jatkaa pankkopojan hokemista. Ei ole enää toivoa paranemisesta. Hullu mikä hullu punikki ja työtön tottakai

      • Joko tai

        Olette varmaan huomanneet, että nk. pankkopoika on kirjoitusajankohdista päätellen palstalla lähes koko ajan. Vain öisin tulee pieni tauko. Työttömän nimike sopii paremmin häneen, vaan voihan se olla eläkeläinen, jonka elämä on kepupalstalla.


      • Osmium ei jaksa
        Joko tai kirjoitti:

        Olette varmaan huomanneet, että nk. pankkopoika on kirjoitusajankohdista päätellen palstalla lähes koko ajan. Vain öisin tulee pieni tauko. Työttömän nimike sopii paremmin häneen, vaan voihan se olla eläkeläinen, jonka elämä on kepupalstalla.

        Sinä olet täällä yötäpäivää vatkaamassa nysääsi. Hullu punikki ja nahkasilmän ystävä. Olet myös työtön ja lakkovahti sekä itseasiassa kuspää. Laittapas taas mielipuolisia pankkopoikahokemisia tukuttain tulemaan.

        Komukka


    • Täällä oikea Osmium 76.
      En minä ole keksinyt sinulle niin nasevaa nimeä mikä "Pankkopoika" on.
      Se kuvaa mainiosti sinua:
      - Et ole käynyt mitään koulua, ehkä peruskoulua lukuun ottamatta.
      - Et ole ollut missään vastuullisessa tehtävässä armeijassa, työelämässä eikä niin sanottu kolmas sektori ole sinua huolinut "Johtajaksi isolla J:llä" tuskin edes Tolliskoksi Isolla Toolla.
      - Et tunne maamme historiaa nimeksikään, kansainvälisistä asioita puhumattakaan.
      - Uskot kaikki kepuänkyrä- ja Tolliskovaleet, mutta et oikeaa totuutta lainkaan.
      -Sinulla ei ole aavistustakaan miten meidän yhteiskunta toimii, miten lait säädetään, asetukset annetaan ja mitä merkitsevät Valtioneuvoston päätökset.
      Tutustu, hyvä mies, maamme historiaan, poliittiseen historiaan itsenäisyytemme aikana ja enne sitä.
      - Ota selvää miten Suomen Armeija taisteli sotiemme aikana ja missä päin Suomea olivat tappiot suurimpia ja missä maakunnassa ja kuinka mustan pörssin kauppa ja siihen liittyvä rikollisuus kukoisti. Tähän on vain yksi vastaus Tolliskomaassa, siis lakeus, ja tämän rikollisen toiminnan suojelijoina olivat Tolliskomaan viranomaiset!
      - Siis ole Pankkopoika joka solultasi.

      Enne kuin hyökkäät sellaisia vastaan jotka tietävät, kuten minä, ota selvää miten kaikki ravinteet , mutta varsinkin typpi ja fosfori esiintyvät vesistössä ja miten ne liukenevat veteen ja miten eivät.

      Tämä on tietysti sinulle täysin mahdotonta koska sinulta puuttuu kaikki perustieto.

      • Osmium 76

        Kotitappa nyt selvittää se yksinkertainen kaava mikä annettiin sinulle ratkaistavaksi.
        Vai oletko sittenkin puistokemisti. Ainoat tuntemasi aineet ovat oma virtsasi ja siitä keittämäsi kilju. Laske siinä sitten tilavuuksia pässi.

        Minä olen oikea osmium, sinä vain typerä nikkivaras. Sinulta puuttuu kokonaan edellytykset normaaliin elämään vapaana. Käy nyt edes se kansakoulu loppuun.


      • Osmium 76 kirjoitti:

        Kotitappa nyt selvittää se yksinkertainen kaava mikä annettiin sinulle ratkaistavaksi.
        Vai oletko sittenkin puistokemisti. Ainoat tuntemasi aineet ovat oma virtsasi ja siitä keittämäsi kilju. Laske siinä sitten tilavuuksia pässi.

        Minä olen oikea osmium, sinä vain typerä nikkivaras. Sinulta puuttuu kokonaan edellytykset normaaliin elämään vapaana. Käy nyt edes se kansakoulu loppuun.

        Se "kaava" ei ole mikään matemaattinen kaava. En olisi uskonut, että kepuänkyrä, Kepukemisti, omatekoinen upseeri "monen arvoisena" kuten rauta Fe, typpi N tai rikki S, olisi noin käsittämättömän tyhmä ja tietämätön.

        Laita se sinun "kaavasi" niin nauramme kaikki, siis asioista tietävät, PANKKOPOJAN tyhmyydelle.

        Mites olis yksi pikkulasku fysiikasta, laitoin jo yhden ja sinä et osaa sitäkään. Fysiikkaa lisää, miten olis lämpöoppi.

        Onko siellä Tolliskomaan Kadettikoulussa ja Yliopistossa opetettu mitään muuta kuin Älypeliä, kepuänkyrä- ja TOLLISKOJEN valheita, sekä Ilkka - lehden, tämän Tolliskojen Totuuden Torven Totuuksia.


      • Osmium oikea 76
        osmium1 kirjoitti:

        Se "kaava" ei ole mikään matemaattinen kaava. En olisi uskonut, että kepuänkyrä, Kepukemisti, omatekoinen upseeri "monen arvoisena" kuten rauta Fe, typpi N tai rikki S, olisi noin käsittämättömän tyhmä ja tietämätön.

        Laita se sinun "kaavasi" niin nauramme kaikki, siis asioista tietävät, PANKKOPOJAN tyhmyydelle.

        Mites olis yksi pikkulasku fysiikasta, laitoin jo yhden ja sinä et osaa sitäkään. Fysiikkaa lisää, miten olis lämpöoppi.

        Onko siellä Tolliskomaan Kadettikoulussa ja Yliopistossa opetettu mitään muuta kuin Älypeliä, kepuänkyrä- ja TOLLISKOJEN valheita, sekä Ilkka - lehden, tämän Tolliskojen Totuuden Torven Totuuksia.

        Et siis mulkunnuppi pysty ratkaisemaan annettua tehtävää. Häpeä pösilö ja lopeta nimimerkkini käyttö.

        Menisit töihin, mutta kun et pääse niin et pääse kouluja käymätön ääliö.


    • Sävel Pikku-Matin autosta on kumi puhjennut

      "Pankkopojan naamasta on pas´kaa tippunut
      Pankkopoijan naamastta on pas`kaa tippunut
      Pankkopoijan naamasta on pas´kaa tippunut
      hiertimellä hän paikkaa sen
      hiertimellä hän paikkaa sen

      Keskustalaiset pelaavat älypeliä, se takaa Pankkopojan tapaisille neroille korkean sivistyksen. Mitä olisi Tolliskomaa ilman Älypeliä?
      Olisiko Eino Uusitalon aivoissa syntynyt niin ylivoimaisia neronleimauksia ilman Älypeliä?

      Anneli Jäätteenmäki aiheutti tosin mittaamattomat vahingot valehtelemalla ja juoruilemalla, mutta kuinka suuret vahingot Suomelle ja suomalaisille hän olisi aiheuttanut ellei hän pitäisi kuntoaan yllä Älypelillä?

      Annelin suuria totuuksia "Puhun niin totta kun voin" ja "Vedän niin paksuun kun pysyy".
      Miten Tolliskomaan Kadettikoulu ja muu korkeakoulutus Törnävän Yliopistossa olisi mahdollista, jos sen tärkein oppiaihe, Älypeli, poistettaisi Hullujen huoneen ohjelmasta. Miten ylil evp. kapt evp. resmaj, Helsingin Dosentti, KepuKemisti jne olisivat saavuttaneet niin huikeat oppitulokset ilman Älypeliä ja Hullujen Huonetta?

      Miten olisi sen kaavan uudelleen "keksimeinen", sehän oli aivan tyhjästä otettu, siis Pankkopoijan päästä.

    • Oikea Osmium tässä

      Minä olen oikea Osmium. Enkä noin asioita näe, kuin tuo nikkivaras joka Sinolilla toimii, puistokemisti. Oikea pankkopoika. Joka hokee resmaj..väyrynen...jne sipilää nyt unohtamatta.
      Itse olen älynjättiläinen ja tiedän miten Osmium toimii.

      • Aito osmium

        Minä olen oikea osmium, te muut olette vain mitättömiä nikkivarkaita. Annoin teille tehtävän ratkaistavaksi mihin liittyi iridium, osmium, urea, fekes ja kautsu. Niistä syntyy tuoksudildo jolla jyystän omaa hylkyaukkoani. Minä olen oikea osmium ja tyttöystäväni iskin koulusta. Hänen nimi on linkku Liisa. Se on kova ottaa suikkeliin kaikilta muilta mutta ei minulta. Osaan virtsata maaten ja kauas. Olenhan osmium se aito 76


    • Varmaan.hullunpaperit

      Ai ai tuota Osmiumia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      370
      8394
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2344
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1712
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1324
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1312
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      353
      1154
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1025
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe