Ikivanha ruohonleikkuri Stiga 3 hp jaksa yhä pelittää. Kun möksälle ei tosin ehdi kuin kerran kuukaudessa ehtii nurtsi kasvamaan "liian pitkäksi." Ja tämä tietää harmillista ongelmaa, kun ruoho tukkeutuu sivulle heittävän röörin kivisuojaan (vai mikä sen putken alhaalta ja edestä tukkivan kaarevan metallisiiven funktio onkaan?).
Siis sahaanko joutavanoloiset suojat veks ja nautin ajosta ilman jatkuvia kepilllä tapahtuvia sivulle heittoröörin puhdistuksia? Nurmikolla ei ole yhtään irtokiveä tms.
T.ässä
Stigan sivullepuhaltava
3
623
Vastaukset
- mb-320s
Tuo siivekkeen tarkoitus kyllä olisi ohjata leikatun ruohon ilmavirralla ylemmäksi/kauemmaksi .
Mutta tuo ylipitkä ruoho estä sen toiminnan ja siksi menee tukkoon , että semmoinen !- Pois
Itse otin omastini pois=>hyvin pelaa,eikä mene tukkoon.
Jos tuntuu että kivet lentää,niin laita siihen kuminen läppä yläpuolelle joka kääntää lentävää ruohoa (kiviä) alaspäin.
Jos olet vieläkin epävarma niin hitsaa koko sivulle heittävä ränni tukkoon ja osta tai tee sinne silppuava terä,itselläni on viimeinen vaihtoehto tällä hetkellä käytössä.
itse olen kokeillut näitä kaikkia vaihtoehtoja ja omasta mielestäni tämä silppuava on paras,mutta päätä itse,mikä sinulle on paras. - eka
Pois kirjoitti:
Itse otin omastini pois=>hyvin pelaa,eikä mene tukkoon.
Jos tuntuu että kivet lentää,niin laita siihen kuminen läppä yläpuolelle joka kääntää lentävää ruohoa (kiviä) alaspäin.
Jos olet vieläkin epävarma niin hitsaa koko sivulle heittävä ränni tukkoon ja osta tai tee sinne silppuava terä,itselläni on viimeinen vaihtoehto tällä hetkellä käytössä.
itse olen kokeillut näitä kaikkia vaihtoehtoja ja omasta mielestäni tämä silppuava on paras,mutta päätä itse,mikä sinulle on paras.ja alkaa sahailla (kun ei sähköä niin ei rälläköidä). Muistelinkin että sillä raudalla olisi tosiaan jokin muukin funktio, mutta ne saa nyt väistyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750