Osaa ne mersukuskitkin

Sikamaista

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Temppu ja hinta

      Mitäköhän oli tapahtunut ennen tuon videon kuvaamista? Vai onko maanteillämme tuollaisia jurpoja jotka kiinni jäädessään yrittävät vielä valehdella ummet lammet että pääsisivät piinasta. No, toi temppu tuli mesekuskille melkoisen kalliiksi.

      • > onko maanteillämme tuollaisia jurpoja jotka kiinni
        > jäädessään yrittävät vielä valehdella ummet lammet
        > että pääsisivät piinasta.

        Kyllä, valitettavasti on. Ja yllättävän hyvin toimii, jos todistusaineistoa ei löydy.

        Siksi onkin hyvä olla kamera kojelaudalla kuvaamassa...


    • Jejeje

      Uudestaan autokouluun. Kumma kyllä viikon sisään motarilla sattunu, että ohituskaista ei vedä niin kas kummaa siellä matelee mese! Jyväskylässä perjantaina egoaan pönkitti uus shootingbreak tms. Hieman leuhkan oloinen kuski ratissa. Onko audistit siirtyny meseen vai mikä on?

    • BENTTI

      Älkää te köyhät puuttuko meidän Mersumiesten tekemisiin. Meillä on kuitenkin omat säännöt ja oikeudet liikenteessä. Meidän tekemiset ei teille kuulu. Meille on Mersun ansiosta luotu taivaallinen asema liikenteessä ja taivaspaikkakin on taattu. Tyytykää siis osaanne ja nöyrtykää Mersun edessä!

      • Mercedes kuljettajat eivät olen sen kummoisempia kuljettajia kuin myö muutkaan..
        Kaikkia tieliikenteessä olevia koskee sama tieliikennelainsäädäntö. Ja se ei muutu oli sitten millanen mutterikasa alla..


      • sarkasmivaroitus
        delfin84 kirjoitti:

        Mercedes kuljettajat eivät olen sen kummoisempia kuljettajia kuin myö muutkaan..
        Kaikkia tieliikenteessä olevia koskee sama tieliikennelainsäädäntö. Ja se ei muutu oli sitten millanen mutterikasa alla..

        Sarkasmi on vaikea laji, joten varsinkaan Suoli24-palstan lukijoiden älykkyys huomuoiden sen käyttöä tulee varoa.


    • terve menoa

      "Meille on Mersun ansiosta luotu taivaallinen asema liikenteessä ja taivaspaikkakin on taattu"

      Tuollaisella törttöilyllä se on taatusti taattu ennen aikojaan!!

    • Temppu ja hinta

      "Kyllä, valitettavasti on. Ja yllättävän hyvin toimii, jos todistusaineistoa ei löydy.

      Siksi onkin hyvä olla kamera kojelaudalla kuvaamassa..."

      Niinpä. Aika vaikeaa tuotakaan temppua olisi ollut todistaa ilman sitä kameraa. Itselläni ei sellaista ole, vielä...

      • Kjell Pippelström

        Suosittelen kameraa. Sillä saa tallennettua jos jonkinlaisia temppuja ;)


      • Pipsa Pimppaström
        Kjell Pippelström kirjoitti:

        Suosittelen kameraa. Sillä saa tallennettua jos jonkinlaisia temppuja ;)

        Piiiippelströöömm taas hauskuuttaa!!....Keukeu....hihihi....Melkein kuin piiiiippelii....keupatikeupati....Sairaan hauska nimimerkki....Pippelström....kihikihi....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe