Jokin aika sitten lynkattiin skodakuski, mutta aika hiljaista mersukuskin toilailun suhteen vai onko hyväksyttävämpää?
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288731274885.html?pos=ok-nln
Osaa ne mersukuskitkin
10
212
Vastaukset
- Temppu ja hinta
Mitäköhän oli tapahtunut ennen tuon videon kuvaamista? Vai onko maanteillämme tuollaisia jurpoja jotka kiinni jäädessään yrittävät vielä valehdella ummet lammet että pääsisivät piinasta. No, toi temppu tuli mesekuskille melkoisen kalliiksi.
> onko maanteillämme tuollaisia jurpoja jotka kiinni
> jäädessään yrittävät vielä valehdella ummet lammet
> että pääsisivät piinasta.
Kyllä, valitettavasti on. Ja yllättävän hyvin toimii, jos todistusaineistoa ei löydy.
Siksi onkin hyvä olla kamera kojelaudalla kuvaamassa...
- Jejeje
Uudestaan autokouluun. Kumma kyllä viikon sisään motarilla sattunu, että ohituskaista ei vedä niin kas kummaa siellä matelee mese! Jyväskylässä perjantaina egoaan pönkitti uus shootingbreak tms. Hieman leuhkan oloinen kuski ratissa. Onko audistit siirtyny meseen vai mikä on?
- BENTTI
Älkää te köyhät puuttuko meidän Mersumiesten tekemisiin. Meillä on kuitenkin omat säännöt ja oikeudet liikenteessä. Meidän tekemiset ei teille kuulu. Meille on Mersun ansiosta luotu taivaallinen asema liikenteessä ja taivaspaikkakin on taattu. Tyytykää siis osaanne ja nöyrtykää Mersun edessä!
Mercedes kuljettajat eivät olen sen kummoisempia kuljettajia kuin myö muutkaan..
Kaikkia tieliikenteessä olevia koskee sama tieliikennelainsäädäntö. Ja se ei muutu oli sitten millanen mutterikasa alla..- sarkasmivaroitus
delfin84 kirjoitti:
Mercedes kuljettajat eivät olen sen kummoisempia kuljettajia kuin myö muutkaan..
Kaikkia tieliikenteessä olevia koskee sama tieliikennelainsäädäntö. Ja se ei muutu oli sitten millanen mutterikasa alla..Sarkasmi on vaikea laji, joten varsinkaan Suoli24-palstan lukijoiden älykkyys huomuoiden sen käyttöä tulee varoa.
- terve menoa
"Meille on Mersun ansiosta luotu taivaallinen asema liikenteessä ja taivaspaikkakin on taattu"
Tuollaisella törttöilyllä se on taatusti taattu ennen aikojaan!! - Temppu ja hinta
"Kyllä, valitettavasti on. Ja yllättävän hyvin toimii, jos todistusaineistoa ei löydy.
Siksi onkin hyvä olla kamera kojelaudalla kuvaamassa..."
Niinpä. Aika vaikeaa tuotakaan temppua olisi ollut todistaa ilman sitä kameraa. Itselläni ei sellaista ole, vielä...- Kjell Pippelström
Suosittelen kameraa. Sillä saa tallennettua jos jonkinlaisia temppuja ;)
- Pipsa Pimppaström
Kjell Pippelström kirjoitti:
Suosittelen kameraa. Sillä saa tallennettua jos jonkinlaisia temppuja ;)
Piiiippelströöömm taas hauskuuttaa!!....Keukeu....hihihi....Melkein kuin piiiiippelii....keupatikeupati....Sairaan hauska nimimerkki....Pippelström....kihikihi....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511