Minulla on ihana suhde tyttö ystävääni. Rakastelumme on nautinnollista kiireetöntä.
Tyttö ystäväni nauttii kun nain häntä pyllyyn. Minusta on ihanaa saada välillä tuntea miehuuteni pienessä peppureiässä. Muutama niffaus popperssia lisää nautintoa, niin minulla kuin tyttö ystävälläni
Tyttö ystäväni hieroo samalla klitoristaan kun minä pumppaan peppuun loppu hekumaan lähestyttäessä yhä rajummin ja kovempaa, laukean rajusti ihanaan pieneen peppu reikään joka imee kaluni joka 16 cm mitältä sisäänsä, paksu kaluni lepää pyllyn reijässä vielä laukeamisen jäleen tovin ja ulos vetäessäni katson kuinka mukana valuu spermaa, kyllä naiseni on ihana.
Tyttö ystäväni antaa peppua
Mastur
3
2720
Vastaukset
- 5+15
Ihana naisesi varmasti arvostaisi sinua enemmän jos osaisit kirjoittaa edes perus yhdyssanat yhteen, kuten ala-asteella opetetaan. Kuten sen tyttö ystäväsi.
- Anonyymi
No sitä vähän minäkin tässä lueskelin
- aggh
Minu sta tyttö ystäv sion hienona inen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074609Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734385Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941730- 4031661
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331423Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61109Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531100- 67979
- 56964
- 92938