Miksi hävis vuosia sitten pois kaupungista, vaikka oli aina täynnä porukkaa nykyään paikalla joku räkälä.
Mc donalds keskusta?
5
354
Vastaukset
- Big Mac
Vaikka en Mäkkäriä harrastanut, niin oli kieltämättä outoa että se muutti sinne Prisman ja Lidlin välimaastoon ja luopui keskeisestä liikepaikasta. Tälläkin hetkellä keskustassa näkyi tyhjiä liikekiinteistöjä, joissa on liike- ja toimitilaa vuokrattavana. Työvoimatoimistokin on siirtynyt torin varrelta valtion virastotaloon.
- Hyvä kun meni
Keskustan mäkkäri oli paskaisin mäkkäri mihin olen koskaan törmännyt. Kävin muutaman kerran ja aina sama tilanne. Johtui varmaan siitä kun teinit maleksivat.
- Per. Aucco
Muna haisi. Miksi. Outo meno, jos muna haisee aukolle. Perä.
- Outo Ali
Olen kyllä hieman ihmetellyt samaa, 90-luvulla lukiolaisena kyseisessä mäkkärissä muutaman kerran käyneenä. Syy ilmeisesti on vain se, että piti saada drive-in mäkki, ja ilmeisesti toista tavallista ei sitten Joensuussa ole kannattanut enää pitää. Luulisi kyllä asiakkaita riittävän.
- ilpob
Taisi kyse olla vuokrasopimuksen päättymisestä kyseisissä tiloissa, nykyään paikalla joku ylikallis juottola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264