Näin eilen Ass-Crossin

Ass-Sex 4

Kyllä vaan ja ihka ensimmäistä kertaa elämässäni. Oli valkoinen, eikä sellainen oksettavan vihreä kuten lehtien kuvissa. Näytti olevan "kaikki pito" -mallia. Liikennevaloista singahti liikkeelle kuin etana marathonille.

Kansako tietää, vai mikä on kun ei Sukizuki käy kaupaksi?

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junttien juntti

      Sulle paukapäällehän tuo ass sex on tuttua jo lapsuudesta. Vieläkö ihmettelet, kun et pysty pidättämään, vaan lämpimät singahtaa housuun, eli ei ole "kaikki pito" , vaan kaikki housuun. Täälä kemijärven mettässä ei ass seksiä harrasteta miästen kesken, vaan jynkytethään naista niin maan perskuleesti ensin ykköseen, sitta kakkoseen ja sitta suuhu. rapula on kova,pesulla en oo käynä kahteen viikkuun, keskiviikkona lämpee sauna,se on varmaa. tämä eenokki ajaa susukilla ja talossa on rossi pohja, ei oo muavija.

    • rossi vanhus

      "Kansako tietää, vai mikä on kun ei Sukizuki käy kaupaksi"

      Kukaan kansalainen ei ole ikinä väittänyt, että Suzuki kävivi hyvin kaupaksi, eikä kukaan suzukin harvoista ostajistakaan, eikä tämän palstan kirjoittajistakaan moista väitä. Edes maahantuojakaan ei ole moista väittänyt, ainoastaan se on asettanut hieman optimistisen myyntitavoitteen s crossille. Suuri osa suzukin ostajista pitää pientä myynti määrää yhtenä hankinnan perusteena.

      "Liikennevaloista singahti liikkeelle kuin etana marathonille"

      Eli sinulla on varmuus, että kyseinen auto käytti valoista lähtöön kaiken voimavaransa? Minä näin kesällä Vantaalla liikennevaloista kiihdyttävän Audi RS 8:in ja todella huonosti lähti liikkeelle, liekö ollut muovipohjassa vika? Kyseisessä ritsassa, kun on ihan oikeesti pohjalevy muovia.

    • 6+15

      Suzukia todellakin myydään suomessa kohtuullisen vähän. Mutta itselleni siitä ei ole mitään haittaa.

      Hyvä vaan että kaikki eivät ajele suomessa suzukeilla, vaan tiemme täyttävät skodat, volkkarit ja toyotat.

    • lohy ty

      Miksi sua häiritsee Suzun alhaiset myyntiluvut tai suorituskyky? kerro ihmeessä. Uskon, että uuden Suzukin ostajista valta osa on minun tavoin yli 50 vuotiaita käteisasiakkaita ja voisimme yhtä hyvin ostaa käteisvarannoillamme muunkin merkkisen auton, niin haluessamme. Minä ainakin tiesin tasan tarkkaan nykyistä Suzukia hankkiessani, ettei kyseessä ole hyvin myyvä ja suorituskykyinen merkki ja malli, silti ostin ja olen erittäin tyytyväinen.
      Noissa sun jatkuvissa kirjoituksissasi täällä paistaa katkeruus ja kateus.

      • geevee vm 06

        Kyllä nelikymppisetkin suzukilla ajelevat!Hyvä ja luotettava merkki,minulla sentään 8vuoden kokemus merkistä!Jimny ja nyt Grandvitara menossa!ajan grandella vielä pitkään ja hyvin menee pahoistakin paikoista.Hirvijahtia ja mutaikkoja odotellessa?


    • Neljäx4

      Suzuki on hyvä auto. Itse ostan seuraavaksi swift 4x4 . On hiton hauska peli ja näppärä käyttööni.ei ole muita samalla viivalla eli ei ole edes kilpailijaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe