Siksi, että niillä ei ole oikeisiin saksalaisiin premium-merkkeihin varaa.
Tyhmyys näkyy moottoritiellä, kun joku onneton reppanan näköinen tyyppi polkee XC tai V70 mallin autoa, joko omien ohituskaistan tai yrittämällä ajaa jonkun takapuskurissa kiinni.
Miksi köyhät ja tyhmät ajavat Volvolla?
74
1477
Vastaukset
- Dkdkd
Ne on vanhoja audi ja bemarikuskeja, jotka ei ole päässeet k.sipäisyydestä eroon.
- itse haiset
Mun mielestä sun pitäis ehdottomasti kirjoitella enemmän tänne palstalle. Huonona päivänä on mukava lukea tekstiä ääliöltä joka haukkuu muita tyhmiksi. On kusipäisiä ihmisiä ja sitten on tyhmiä ihmisiä. Aloittajassa yhdistyvät molemmat ominaisuudet, onnittelut siitä.
- takana hyvä tulevais
Se on tyypillinen syrjäytynyt luuseri jonka ainut paikka jossa pääsee pätemään on tällaiset nimettömät "keskustelu" palstat.
- Vulva sucks
Koska viisas ihminen ei volvoa hanki.
- mielummin-volvo-kun-bmw
koska viisas ihminen hakkii volvon, mä oon omistanu siitä asti volvon ku täytin 18 eli 12 vuotta sitten tuli hankittuu ensimmäinen volvo, ja melkeen mun koko suku ajaa volvolla
- RikasÄlykäsVolvomies
Ketjun aloittajan olisi paras mennä vain nyt ottamaan ne aamulääkkeensä, kyllä se päivä taas taas siitä valkenee ja kateuden siivittämä paha olo helpottaa.
- erikoinen aloitus
Minua ei autossa kiinnosta niinkään kiihtyvyys. Tosin ajan S80:llä, D5. Kyllä tämä auto kiihtyy, jos vain polkaisee kaasua. Sitä ei kuitenkaan sakotuksen pelossa uskalla kovasti kaasuttaa olen sen verran lälläri, ehkä köyhäkin ja tyhmä.
- BMWkusipää
Juu, tunnistan kirjoituksesta stereotypian Volvo autoilijasta, jossa ei luonnollisestikaan ole mitään vikaa...
Ylämäessä kiihdyttäen, alamäessä hissukseen ja jos uskaltaa joskus ohitella, niin tämän jälkeen ollaan tien tukkona edessä, ettei vaan tuu sakkoja, he, siinä on Volvoilun lyhyt oppimäärä.
- D5 = mopoauton mosa
" Tosin ajan S80:llä, D5. Kyllä tämä auto kiihtyy, jos vain polkaisee kaasua."
No kun ei kiihdy.
Tietysti jos papparainen on laittanut kauppareissun päätteeksi rollaatorin takapaksiin ja siirtynyt kuskin paikalle (sellaisiahan ne ovat, vanhoja setiä inkontinesseineen), niin tuntuuhan se siltä että kiihtyy.- ei ihan mopo ;)
vain 400N vääntöä D5:ssa :), kuitenkaan menessakaan autossa ei ole edes tuotamaarää vääntöä :)
- mopauto
ei ihan mopo ;) kirjoitti:
vain 400N vääntöä D5:ssa :), kuitenkaan menessakaan autossa ei ole edes tuotamaarää vääntöä :)
400N on aika vähän noin painavaan katistkaan, tientukkeena tuppaavat olemaan. Vielä kun kyseessä on useimmiten etuvetoinen (puuttuu siis se limapurkki) niin eipä se tien pintaankaan oikein tartu.
- sakemanni_osaa
Yep. Bemari ja mesen disukat pieksee volvon vastaavat 6-0. Kulussa ja kulutuksessa.
- jukkapekka7
ajan volvolla hyvinkää-hämeenlinnä lähes joka päivä ja NIIN sanotut premium merkit on yleensä padon tekiöitä ku ois kiire
- Vaikea sanoa,
vaikea sanoa. Ehkäpä se käsketään Maon punaisessa kirjassa?
- Mikä niin vaikeaa
On se ihme ku jotkut menettää hermonsa siitä minkä merkkisellä autolla jotkut muut ajaa. Itseäni ei kiinnosta pätkän vertaa millä autolla edessä ajava ajelee. Ainoa mikä kiinnostaa auton merkistä on se millä itse ajelen. Eikä oma ajotyyli muutu siitä mihinkään jos alle tulee erimerkkinen auto. Suosittelisin että keskittyisitte vaan siihen omaan tekemiseenne ettekä muiden tekemisiin.
- Bööööö
Itse ajelen ladalla ja olen siitä ylpeä ja olen vissiin myös tyhmä ja köyhäkin.
Ennen ajelin 740 volvolla. - maotsetunki
Oliko tuo aloitus joku kompa? Tietysti kun ne on tyhmiä ja köyhiä. Useimmat vielä Kiinalaismielisiä kommunisteja.
- Volvoilija245
Kyllä nyt harmittaa!
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvo teki historiaa saksassa/201409699974?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_content=Versio1&utm_campaign=Boksi3
Ainakin muiden merkkien omistajia! - Kaalia, kiinankaalia
Juuri tuo kun ei ole varaa premium-autoihin. Ehkä aate pakottaa ostamaan kiinalaisen kulkineen.
- panin kans
Jos ei ole varaa tai halua ostaa ns. premiumia, niin miksi sitten ostaa sillkaa pa skaa, vulvan rieskaa?
Vai onko tässä kamppailu menossa, mikä on nykypäivän corolla, vulva vai sokota?
- volvo v70
En tunne olevani kyöhä kun ajelen vuoden 2011 v70
- Voi herrantähden!!
En kertakaikkiaan tajua kuinka voitte olla noin lapsellisia!? Mitä helvetin väliä sillä voi olla minkä auton joku muu ostaa??? Kai jokainen saa ostaa ja ajaa ihan millä haluaa.
- Headhunter 4
Ketjun aloittajalla ei taida ainakaan hissi kulkea ylös asti !
- thetruth
KOska viisaat ja varakkaat eivät p askaa osta.
- Keihill
pöljä
- nuuksio
urpo!
- UrpohanMinäkin
Volvo on ihan hyvä auto, ajelin vuosia sellaisella. Sitten oli kaksi Nissania. Nyt Opel ja seuraava taitaa olla Nissan. Opel ei vakuuta.
- pappavolvo
Noista vanhusten ajokorttien uusimisista ja lääkärintodistuksista, niissä säästettäisiin paljon kun yksi suurimmista riskiryhmisä, volvopappparaiset hoidettaisiin kategorisesti pois liikenteestä.
- Saksan_paskaa
Vielä enemmän säästettäisiin, jos ei näille BMW (Botswana Motor Werke) pösilöille ei annettaisi ajokorttia ollenkaan!
- 940jaomatrahat
Katsos liikentees paljon köyhiä muttei rahattomia volvo 240 740 940 850 jne omistajia.Missäs saman ikäiset Vag Skeidat ovat jo.On pitänyt varmaan mennä pankkiin kerjää uutta Audia jotta pääsee volvoista ohi....
- opelius
Miksi tollot ajaa saksalaisella paskalla? Koska omasta perästä ei tule.....
- volovosititi
Köyhät ajaa Volvolla koska ei oo varaa ravata korjaamolla!
- Köyhäntyhmä_minäkin
Jos aloittajareppanalla on ”saksalainen premium-merkki”, niin ei ainakaan ihan tuore. Yli 20-vuotias kenties?
Tunnen montakin fiksua Volvo-kuskia, joiden talous on varsin hyvin mallillaan.
Koeajoin viime vuonna Volvo V60:n ja päteväksi peliksi havaitsin. Minulla oli kuitenkin varaa ja tarvetta vain yhteen autoon. Päädyin takavetoiseen ja Volvo jäi siltä erää kauppaan. Tällä hetkellä olen erinomaisen tyytyväinen, mutta tulevista valinnoistani en mene vannomaan mitään.
Tiedän Volvonsa Mersuun vaihtaneita, mutta tiedänpä vaihtoja tapahtuneen myös toiseen suuntaan! BMW:n ja Audin osalta voisi varmasti sanoa ihan samaa.
Jokainen ajakoon sillä merkillä, joka miellyttää eniten. Toisten valintojen irvailu ei kerro mitään noista merkeistä, vaan pelkästään jotain perin vakavaa irvailijasta itsestään – korvien välissä on pahoja puutteita!- Toinen_analyysi
Pelkäänpä, ettei aloittajalla ole autoa lainkaan. Eikä ajokorttia. Pojun isukilla saattaa olla vaikkapa Audi.
- härkävankkuri
Volvokuskien ajotavassa on kyllä jotain ärsyttävää. Volvokuskit eivät selvästikään tunne muita autoja ja yliarvioivat oman autonsa menohalut pahasti metsään.
- Huindaii35
Nii osa on rotan näköisiä kaljupäitä joilla korvanpäällä tupsut tohottaa mennä hyh sentään volppo elu
- volvo.-
härkävankkuri kirjoitti:
Volvokuskien ajotavassa on kyllä jotain ärsyttävää. Volvokuskit eivät selvästikään tunne muita autoja ja yliarvioivat oman autonsa menohalut pahasti metsään.
itse olen varmaan tällainen ärsyttävä kuski. en hoksaa osallistua aina kaikkiin kisoihin, joita liikenteessä on tarjolla.
- eiihannoin
volvo.- kirjoitti:
itse olen varmaan tällainen ärsyttävä kuski. en hoksaa osallistua aina kaikkiin kisoihin, joita liikenteessä on tarjolla.
Tarkoitti varmaan, että et omisi sitä ohituskaistaa tai ajaisi puskurissa kiinni. Lopputuloksen kannalta, sinä et ole tarpeeksi vahva ja autosi ei ole tarpeeksi nopea.
- volvo.-
eiihannoin kirjoitti:
Tarkoitti varmaan, että et omisi sitä ohituskaistaa tai ajaisi puskurissa kiinni. Lopputuloksen kannalta, sinä et ole tarpeeksi vahva ja autosi ei ole tarpeeksi nopea.
sovitaan näin.
- kysyjä-
tunnetko kaikki volvokuskit, vai mihin perustat väitteesi?
onko aiheesta ehkä tehty tutkimus?
onko linkkiä? - SilläSiemens
Mikähän voisi olla väärä Saksalainen premium-merkki?
Siemens? - tarttumapinta
moni on taas tarttunut tähän 12v röllipeikon aloituksen.
- pikkanenkahvi
Mutta muuttaakos se sitä tosiasiaa että nimenomaan tyhmät ja köyhät ajavat volvolla?
- MrJuha82outolintu
Ite oon semirikas eläkeläinen.
Mersu on. - toteaja-
Ajan Volvolla, vaikka en ole köyhä. Tyhmä saatan olla, kukapa sitä itse tajuaisi.
- wwewwww
Tässä Saksalaista laatua
https://www.youtube.com/watch?v=gM7COx_jxCU- TYHMÄSAAOLLA
Japani poika ei ole lukenut käyttöohje kirjaa ei ovet aukee vinosilmälle
- muotiilmiö
TYHMÄSAAOLLA kirjoitti:
käyttö ohje kirja on yhdyssana
- fkeeeee
TYHMÄSAAOLLA kirjoitti:
Tuokin johtui kuulemma siitä, ettei maahantuoja/Jälleenmyyjä/tehdas korviaan lotkauttanut, kun mies kertoi siinä olevista vioista. Asiakaspalvelu saksalaisautojen valmistajilla/maahantuojilla/jälleenmyyjillä on tasan nolla.
Itse olen onneksi välttynyt mielipahalta kun olen älynnyt pysytellä pois noista kaikista saksalaisautoista. Kaikki omani ovat toimineet täydellisesti, ja on jäänyt aikaa esim. Golffaamiseen.....
- Etymmärtänyt
Siksi että vielä köyhemmät ja vielä tyhmemmät voisivat sitä kysellä.
- epäilevätuomas
Olisiko sellaisia? Tyhmempiä kuin volvokuski?
- Nappanahkaaaa
Volvo syö muut elävältä uusilla S90/V90 malleillaan. On nyt sitten niin hienoa että ei ole vastaavaa tuossa hintaluokassa nähty
- uusiauto
ruma kuin mikä!!!!!
- Köyhäjatyhmä
Omat havainnot liikenteestä on ainakin se että varsinkin BMW ja Audi/VW kuskeilla on ikuinen kesä, on se käyttäytyminen sitä luokkaa. MB ja Volvo-omistajilla huomattavasti enemmän järkeä päässä mitä liikennekäyttäytymiseen tulee. Näin työjakkaralta huomattuna.
- näin.olen.nähnyt
VAG_kuskeilla on jatkuva näytön paikka kun ulkopuoliset paineet hermostuttavat.
Kaikesta liikkuvasta ohi, niinkuin takavuosien saabistit. - Kldåwdw
Kyllä Volvo kuskeissa on paljon jotka ohittelevat mitä erikoisemmissa paikoissa. Täytyy näyttää .(Heikko itsetunto). Ylimielinen asenne monella .Joo, olen tarkistanut mittarini eikä mittarivirhettä ole.
- volvoforum
Tää köyhä ei aja edes volvola on liian kalis
https://www.youtube.com/watch?v=mZDU3tTYVaA - parhaimmat
Köyhällä ei ole vara ostaa sekundaa, vain paras kelpaa, VOLVO.
- Vokkelo
Taloustaidon lukijabarometrin mukaan miehet arvostavat eniten Volvon laatua, sitten Toyotan, naiset ylivoimaisesti Volvon kannalla, toiseksi tuli Mersu. Kielteisimmät mielipiteet vastaavasti Fiat, VW ja Renault miesten mielestä, VW ja Skoda naisten mielestä. Naiset kokivat vastenmielisiksi öykkäreiksi mm BMW-kuskit. Käsittääkseni kyseisen lehdet lukijat eivät ole köyhiä.
- tlaktoli
Katsastustilastot kertoo sen faktan että volvo ei ole laatuauto, nimittäin volvot on katsastustilastojen eniten hylättyjä autoja.
- kalvosinnapit1
Varmaanki ruotsalaisten oma lehti tractor power sverige jonka toimituksen vuokrat maksaa volvo ei mitenkää ihmeellistä jotenki vaan puolueellista skräpä dim vol
https://www.youtube.com/watch?v=HNXl2kPyKss - uretaanipenkki
Täsä kopisa huono naida kerran kopasin,morsian oli muusina
- faktaataas
Koska fisu ei volvoudu
- nääääääääääääin
Eikä se automerkkiä katso että millainen kuski on. Meillä nyt audi ja rajoitusten mukaan normaalisti ajelen. Ohittamisiin on harvemmin tarvetta paitsi jos rekka,traktori tms. edessä ja aina odotan turvallista kotaa ohittamiseen. Jos ostaisin Volvon niin ei se ajotyyliäni muuttaisi. Samanlailla olen aina ajanut Fordeilla.peugeoteilla.skodilla, Toyotoilla ym.
audi on eka automaattivaihteinen auto ja manuaaliin ei ole palaamista tai toinen automaattivaihteinen koska Skoda oli myös mutta Skodassa automaatti oli paljon huonompi. Nykähteli kun vaihtoi. Audissa ei huomaa vaihteiden vaihtoa ja samanlailla pitää olla seuraavassakin autossa. - jarrupalajumisa
volovo nykäsee nii ett hampaat irtoo taitaa oll norm,tallis kun peruuttaa nii aina seinää jysähtä. Mikä vikaouto
- effeefefffew
Onko tähän löytynyt vastausta?
- kannustaja
tyhmyyttähän se on jos ei autostaan maksa premium lisää
- On-ollut
VW 1300, Saab 96, VW 1600 Variant, Taunus 1600 farmari, Volvo 740, Volvo 245, Volvo 245, Honda Civic, Volvo 745, Audi 80, Mercedes-Benz 230, Volvo 945, Peugeot 407 SW, Peugeot J5, Volvo V70.- Niistä paras 945 matalapaine turbolla !
- p1lkunnuss1ja
voi olla myös tai
- volvotoimii
Ajelenpa ruosteettomalla ja luotetavalla Volvollani ja ihailen samanikäisten Väyrys-mersujen puhkiruostuneita ovia ja helmoja ja sääälin amispoikien tuunaamia bemareita. Audien vuosimallia on paha sanoa, kun ovat niin samannäköisiä vuodesta toiseen, Yli kymmenvuotiaat näyttäisivät olevan Viron rekkareissa, lienee siellä korjaukset halvempia.
- 400hv
Ärsyttävintä Volvokuskeissa on se, että ne luulevat sen autonsa olevan paljon nopeampi kuin se on ja ikään kuin muut eivät sitä tietäisi.
Ajotyyli on sen mukainen.
Juuri eilen tulin liittymästä moottoriliikennetielle niin ohituskaistalla autoaan polki kuin viimeistä päivää hopeanvärinen farmarivolvo, voitonriemuinen ilme naamallaan lähti painamaan huomattavaa ylinopeutta.
Kiiihdytin itse kaistalta pintakaasulla rajoitusten mukaan.
Volvoa en pidä kyllä lainkaan huonona autona sen rattiin vain ovat eksyneet perheen perustaneet bemarikuskit.- 5456546
Sinähän aika supersankari olet kun tiedät mietä toisten päässä liikkuu.
Ettei vaan olisi niin että luulot on omassa päässäsi.
Ite olen ajanut omistmaillani uusilla Skodalla, Tojolla, Audilla ja Bemarilla aivan samalla lailla. Miten allani olevan auton merkki liittyy siihen mitä luulen tai olen luulematta?
Vain se on varmaa että bemarin takapuskurissa oli aina joku provoilemassa. Mitä se kertoo kanssa autoilijoista? Oliko se bemarikuskin xusipäisyyttä kun Fordikuskin (tai minkä tahansa perusmerkin) piti ajaa aivan takapuskurissa tilanteessa kuin tilanteessa? Kohottiko se itsetuntoa?
taitaa vaan olla niin että kalliimpien uudehkojen autojen liikehdintä vain kiinnittää huomiosi ja jää mieleesi jostain syystä. Pohdipa syytä tähän.
- miettijä-
vanha aloitus. jokohan aloittajalla on ajokortti ja oma auto.
Olisi hauska tietää onko se uusinta uutta saksalaista premiumia. - kotakorpi
Sokeiden auto on volvo v =vasemmalle o = oikealle varsinainen petrooli premium sähkömoottorilla ei matka jatku..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892