Oulun parhaat runkkausmestat

Runk Man

Missä ne ovat?

135

7683

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm54

      Kyllä se on ouluntulli

    • Uudestaan ja uudesta

      Iinatin kuntoradan parkkipaikka Oulunlahdentiellä on ykkönen.

      • onkohanniin

        Eiks siel oo aina niit urheilijoita?


    • vetojanne1

      Oulun tullissa on aina saanut hommat hoidettua.
      Pari viikkoa sitten nuorempi tummahiuksinen löytyi siitä ja ajettiin siihen vähän matkan päähän imuille.
      Jos imuttaja tunnistat itsesi niin laita viestiä [email protected]

    • kokeillaan10

      Huomenna ekakertalaiselle seuraa, runkut ehkä enemmänkin, itse 45v, saisit olla vaikka kiimainen, halukas, nuori ori. Itse olen luotettava, normikokoinen, sheivattu...

    • ulkoiluttaja

      Kyllä ouluntulli on kiinnostava paikka. Siellä melkein aina on joku mies runkkailemassa ja näyttämässä kaluaan. se onkiihottavaa. Menen sinne uudestaan.

      • Anonyymi

        ouluntullissa on hyvä autossa runkkailla aina joku tulee katsomaan siellä saa kalun runkkautetua ja imutettua käyn siellä kerran viikossa samoin saa esitellä kalua hyvä paikka


    • runk

      täytyy käydä siellä kun ajelee siellä päin

    • ukmoulusta

      Olipa sunnunaina porukkaa. Mahtavat meininkit

      • Matias-Onanoi

        Lestat tulee seuroista ja jää onanoimaan.


    • Vanttuuseen 48v

      Oliko siellä naisia lainkaan?

      • ukmoulusta

        Vähemmän naisia, joskus kyllä. Viikonloppuna on naisia enemmän liikkeessä. Ja myöskin aamulla. Menevät töihin ja käyvät katsastamassa paikan.


    • kiima...

      oisko nyt ketään joka tulis imeen ja antas imeä......

    • tromo

      Vieläkö tänään porukkaa liikenteessä ja mihin aiotta?

    • kumissa

      ..kumifetissejä Oulun tulliin?

      • ***

        Tänään klo 11.00?


    • Bi35

      Huomenna maanantaina klo 12.00 haluatko imeä 35v bi kundia?

    • Kumissa

      ..rauhassa saimme puolison kanssa kuvailla ja rakastella lauantaiaamuna 9 aikaan..kumi kiilsi ja narisi..

      • karttu

        Huomasin kyllä,että teit ihanaa ukolles miehes levitti
        reites ja nuoli pilluasi .yhtäkkiä naitiin sua molemmat
        vieläkin tuntuu ihanalta.


    • ukkosta

      Asfalttiautot sotkee paikkoja siellä, muuten hyväpaikka. Kävin siellä perjantaina. Runkkasin as.auto miestä. Terveisiä hänelle, uusitaan pian.

      • ekakerta

        Löytyskö ysi seiska bi pojalle nuorta kundia ouluntullii kaveriks..?


      • ihuna;J
        ekakerta kirjoitti:

        Löytyskö ysi seiska bi pojalle nuorta kundia ouluntullii kaveriks..?

        Vaasasta löytyis ysiseiska sulle tuuppas tänne:3!


      • Kallellepapjjj

        Tuu kikkaamaan kallelmeri


    • kivapaikka

      Perjantai aamuna n.klo 10-11 kaksi nuorta (30v) kundia hakemassa runkku ja imu seuraa.

      • kivapaikkaa

        Ouluntullissa


    • olinsiel

      Käykö jengiä Iinatin pururadan parkkipaikalla?

      • antanut

        Kyllä käy on sen verran suojaisa paikka.


    • bikamux

      Ouluntullissa voisi käväistä joku pvä jos sattuisi paikalle muita paineenpurkajia... 14.11 olen ainakin Oulun suuntaan tulossa ja samalla voisi "harrastaa"

    • Onks mitään mestaa puokkaril päin

    • ma ois vapaa

      Pitänee viikolla katsastaa se ouluntulli

    • ma vapaa

      Ma aamuna vois kävästä

    • oululainen_nainen

      Miten tää oikein toimii? Sovitte tietyn paikan ja nainenko runkkaa teitä vai mikä on homman nimi? Ihan uus juttu mulle..

      • Runkkari47v

        Lähedetäänkö oululainen nainen katsomaan mikä on meininki? ;)


      • olispa kiva opetella tuo sinun kanssasi


    • MIES 35

      Tulet ouluntullin p paikalle ja lasket vänkärin aurinkolipan alas niin tiedän että haluat seuraa... voit myös rohkeasti lähestyä minua kun istun autossa vänkärin aurinkolippa alhaalla... ja tyydytys ei ole yksi puolista jos vaan haluat

    • kovat himot

      Onks pe kukaan menos?

    • bikamux

      Pe 14.11 vois käväistä katsastaan paikan, jos olen yksin liikkeellä..?

    • Kumissa

      mm..ihana ilma...voisi pukea kumivaatteet ja nauttia autossa..

      • ekaakertaa2014

        Mites olis sunnuntaina, opeta minua, runkut, ehkä enemmän. Minä siisti 45v, normikokoinen mies.


      • ***

        Huomenna kumirunkkaus klo 9.00?


      • bimies1

        Nähdään ja nautitaan yhdessä tänään.


      • Kumikamppeet

        Pääseekös sun auton kyytiin jos mulla korkkarit ja kumipuku ja muuta roipetta päällä... Tai jonkun muun auton kyytiin, siis Oulussa, ja vois sitten ajella Ouluntulliin. m olen


    • Kertaseonensimmäinenkin1

      Ketään näinä päivinä jotka vielä käyttää kyseistä paikkaa?? Naisen tai pariskunnan hoitelemaksi vois joutua...

    • onkoniitä

      Näkeekö ouluntullissa paljon käyvät koskaan tosi isoja kyrpiä. Sanovat, että isokyrpäiset hakeutuvat herkemmin toisten miesten seuraan. Itsellä iso mulkku ja kiinnostais käydä sitä näyttelemässä siellä, ehkä antaa jonkun pidelläkkin.

      • Haluan-munaa-persieen

        Kuin iso sulla?


      • onkoniitä

        Pituutta vähän yli 20 cm ympärys 18 cm ja isot pallit. Pidän poslarina. Antasitko hoitoa?


    • ekakertaaehk

      jos tuolla ois naisia niin vois tulla käymään...

    • 1kertakiinnostaa

      Jos ouluntulliin ajelis ni minne sinne? Käykö siellä naisia tai pareja? Vai pelkkiä miehiä... Mistä tunnistatte mitä hakusessa...??

    • kiinnostais

      tänään porukkaa ouluntulliin kunha tuo lumisade loppuu?

    • miesparikymppinen

      Mihi aikoihin naisia käy limingantullin parkkipaikalla?

    • miesparikymppinen

      Oisko huomenna aamusta (ennen 8) joku kiinostunu kattoo ku vetelen käteen. Ouluntullis

    • oululainenrunkkari

      Käykö Ouluntullin runkkupaikal naisia? Ja onko Oulu pohjoispuolel mitään mestaa?

    • bhgyuyuf667875
    • nahkafetisti

      Ke.13.5 ouluntulli klo.10-12 olen paikalla ja naisten nahkahousut ym. päällä..löytyskö muita paikalle

    • uusjuttu

      Oon 21v jannu ja haluttais kokeilla mutta miten siellä ilmotetaa että on hakemassa seuraa? Ja onko tää vaan runkkausta imeskelyä? Vai onko mahollisuutta saaha peppuunki?

      • tietoo

        Vänkärin aurinkolippa alas


    • 16voulust

      Oon 16 v ja haluisin tulla kokeilee nii onks siel paljonki porukkaa olen siis poika

      • oulu456789

        täällä 18w. vieläkö kiinnostaa, voisin imee..


    • pari08

      Käykö pareja.voitais.tulla.vaimon kans testaamaan paikka.

    • Panettaa-aina

      Käy Oritkarissa porukkaa? Jos käy niin missä siellä ja milloin on vipinää?

    • m48v08a

      ouluntullissa kävin pari vkoa sitten lauantaina runkkailin siinä pusikon reunalla tuli mies kattoon viereen ja imi kyrpäni loppun asti ja toivoisin paikalle myös naisia ja pareja

    • jjrkrl

      Oiskos tänään porukkaa tulossa ouluntulliin

    • Ukm45

      Käykö tupoksen ABC:llä porukkaa runkulla ?

      • tuposrunq

        Joskus olen katsellut vessassa avoimia koppeja jos joku siellä jotain touhuilisi,mutta ei siellä ketään koskaan ole.


      • Mä käyn tupoksen ABC:llä


    • kysynvaan112

      Missä tyypit???

    • Jarmo88

      Käykö ouluntullissa enää kukaan ?

    • runkuttaa

      Pohdon maisemis kävin eilen runkulla mut hiljasta oli.

    • kiihottunut

      Tänään jossain?

    • panettaa50

      Onko tänään ouluntullissa ketään klo 15.00

      • Utelias27

        Huomenna klo 16


    • ukm08e

      Moi huomenna ma 8.6 voisin käydä puolen pvän jälkeen esim. ouluntullissa. Mahtaako paikalla olla muita samanhenkisiä..?

    • ukm50v

      Haluuko kukaan imee 50 v ukm oon aivan ensikertalainen. onnisttuuko että ajettas vähän sivuun saattaa muuten rimakauhu iskeä.

      • y-leikattu

        Kyllä onnistuu, 30.6. - 2.7. oulun seudulla.


    • ukm46w

      ...perjantaina päivällä naisia tai mukavia pareja Ouluntulliin?

    • illuk

      ouluntullissa menen sinne näytämään kaluani ja runkkaamaan

    • kdmu74gd

      käykö tullissa kumi- ja nahkafettareita? ite jonkun kerran käynyt nahoissa ja kumissa. kunhan ilmat lämpenee vois käydä mustassa tiukassa nahassa taas.... m48

    • kävin tänään oulun tullissa näytämässä kaluani muutama kävi katsomassa ei tarvinnut tyhjää seisotaa.olisiko halukaita olemaan s.postilla yhteydessä laitaisin runkki kuvia ja juteltaisiin kaikesta runkkaamisesta ja muustakin seksistä.

      • Mikä ettei...


      • y-leikattu
        Jeccu08 kirjoitti:

        Mikä ettei...

        Jeccu08. onko kuvassa oleva heppi omasi? Näyttää hyvältä, olis kiva nähdä lisää kuviasi. Onko sulla niitä netissä jossain tai saisko sähköpostiin?


      • y-leikattu

        Heikkiaukusti, olen kiinnostunut kalukuvistasi, voisin vaikka kuvata sinua kamerallani mutta kuvat sähköpostiin kiinnostaisi myös.


      • y-leikattu kirjoitti:

        Jeccu08. onko kuvassa oleva heppi omasi? Näyttää hyvältä, olis kiva nähdä lisää kuviasi. Onko sulla niitä netissä jossain tai saisko sähköpostiin?

        Moi,oma kulli on nyt vaan posliinina.


    • RuskoKammåtus

      Löytyiskö varttuneenpaa herraseuraa/-seuruetta ruskoon? Kaatopaikantienoista ankara punishi-phetissi. Kunhan löytyy es pylvääseen kolaroitu auto, teen konepellillä mitä halutaan..

      Luonteeltani olen kaksidimensioinen. Kaluni on todella iso jos seurassa on vain pienikokoisia ihmisiä. Niin näen asian.

    • Miks ouluntulli ketjut poistetaan aina?

    • jlos876

      kyllä pitää pe iltana käydä töiden jälkeen tullissa...

    • lthr

      joko tullissa käy porukkaa? mulla ois aikaa päivisin...

    • Ootetaan että ilmat lämpenee

    • lthr

      Toivottavasti lämpenee pian, mulla kovat halut kunnon toimintaan! Ja aikaakin hyvin seuraavat pari viikkoa...

    • pasi8322

      Tänään ouluntulliin?

      • fjjfgj

        Mitäs pasi8322 haluaisit tehdä mulle?


    • runkut

      Käykö kukaan alakyläntien varrella ? Tarkempaa paikkaa...

      • Oujeejee

        Käy jääliin menevällä hiekkatiellä


      • runkut
        Oujeejee kirjoitti:

        Käy jääliin menevällä hiekkatiellä

        tarkempi paikka ?


    • btm58rahtari

      poikkesin ilta päivälla hikjasta oil, peppua sais

    • hsaidhajkdaydgav
    • bokserimies

      Löytyiskö tälle illalle 49v miehelle runkkauskaveria ja miksei myös muutakin kivaa ;)
      Löydät mut treffeiltä nimellä boxerman.

    • Paljaatpallit

      Löytyiskö naista tälle illalle kaveriksi 40 miehelle? ;)

    • täääääälläää

      Oulun Lipon fanikatsomo tietenkin.

    • lthr

      oisko tullissa 50v miestä esittelemään isoa ? mä timmi m48 nahoissa,,,

      • petey3

        Sanokaa vielä Oulua tuntemattomalle. Missä päin Oulun tullia? Pitää nousta etelästä tulevasta rampista ylös ja suunnata huoltikselle? Huomenna tulossa puolen päivän aikaan..


    • ukmoulusta

      Kävin 22.6 ouluntullissa ja kyllä siellä oli useampiakin, jotka etsivät runkkaus kaveria. Metsässä on paljon nyt sääskiä, joten siellä hieman hankalaa paljastella. Sitten tuli asuntoautolla mies, jonka kanssa puuhailtiin as.autossa. oli jo yli kuuskymppinen, mutta mukava juttelemaan ja aika kookas kalu.
      kyllä sieltä kaverin löytää...paras paikka

      • Kylläpä sulla kävi tuuri , itsekkin aina haaveillut vanhemmasta miehestä jonka kans sais asuntoautossa puuhastella.


      • pilipoju
        Jeccu08 kirjoitti:

        Kylläpä sulla kävi tuuri , itsekkin aina haaveillut vanhemmasta miehestä jonka kans sais asuntoautossa puuhastella.

        on kaunis kulli sinulla Jeccu08. kaunis iso ja oikea herkku kyrpä.


    • lthr

      Haluaisin kans isoa...

    • halrun

      olisko tänään ketään jousiammuntaparkissa, runkkaus kaveria

    • Ouluntullissa tuurista kiinni. Joskus saanut kolmetkin spermat päälleni, joskus yksin hamerunkut. Puen naisen asuja, paras asu on kiiltävä paita ja ruutuhame.

      • lthr

        mä kans saanut joskus useammalta! kerran kaveri roiski lastin mun nahoille! kiimasen näköistä ku spermat oli mustalla nahalla...


    • Jos jotain vanhempaa herraa 40v kiinnostaa sporttinen lihaksikas nuori btm mitoilla 180/85/17 26v. Niin otappa yhteyttä [email protected] ja suunnitellaan tapaaminen. Miksi ei kerralla parikin kun toinen antaa suuhun ja toinen taakse :)

    • 50bibtm

      Huomenna 30.6 topkundia päivällä siellä?170/78 ristiv biukm antaa peppua.

    • Nuorikundi1344

      Joko oulun tulli herännyt henkiin? Viime kesänä tuli käytyä, olin vain liian ujo silloin. Ilmotelkaa tänne millon menossa. Tällä ok kroppanen nuori mies joka suostuu mihin vain. Koko viikko onnistuu klo 14 eteen päin. Ilmoittakaa niin tulen paikalle ja teen mitä haluatte

    • ukmoulusta

      Oulutullissa on hyvä meno päällä. Tiistaina ja keskiviikkona olin siellä ja yhtäaikaa runkaamassa oli kolmemiestä. Yhden kanssa vielä as.autossa. Mukava paikka, kun ollaan siististi ja ei muita häiritä. Tulen taas viikonloppuna.

    • Oulussako

      Saako sinne tulla pariskunta panemaan vai onko tää vaan miesten mesta? Missä Oulussa vois käydä panemassa luonnossa, ei haittaa vaikka joku katselis. Tiiä vaikka pääsis muijan pilluakin ajamaan jälkiliukkaille. Onko täällä muuten mitään seksibileitä tai clubeja?

      • Hevipari

        Me pannaan huomenna Ainolan puistossa.


      • fgjfjj

        Saa varmasti tulla :) yleisöä riittää kyllä.
        Ilmoitteleppa millon ootte menossa niin tiedän itsekkin tulla ;)


    • oulunukkomies

      Ouluntullissa kivasti porukkaa. Kävin tänään aamupäivällä. käveltiin sinne metsään vähän kauemmas, niin ei olla ihan näkösällä. kun menin siellä oli jo mies housut alhaalla ja sinne tuli vielä pari. Porukalla hoidettiin hommat.

    • Mielitekee234

      Minne siellä Ouluntullissa pitää tarkkaanottaen tulla, että pääsee runkulle?
      Kaupungista päin tultaessa huoltsikan vasemmalla takana on parkkialue. Sinnekö? Siitä näyttää lähtevän polku tms. metsään, onko oikea paikka?
      Tulisin runkkaamaan 19,5cm kulliani, jos joku haluaisi katsella ja imeäkin saa. Oon ensikertalainen, 40v.

    • givtt

      Tuu sinne motarin toiselle puolelle, pysäköintialueelle ja siitä metsikköön...

    • Oulubi24

      ouluntullin huoltsikan taakse parkkialue päivälle(3.3) runkuille ja imuille joskus 15 aikaan!!

    • feikkiä.pukkaa27
    • Naisen asuissa kun olen niin kiinostuneita on. Hame pullottaen ja tekorinnat heiluen kun liikkuu niin löytyy spermaajia.

    • Alapesu

      Klo 23 siellä motarin itäpuolen parkkiksella. Kenkä kojelaudalla merkkinä.

    • mcmunaman

      Ouluntullissa huomen ketään

    • Miäs123

      Miten olisi lauantaina??

    • Leo00

      Tulisiko joku tänään Limingantullin alueelle? Mieluiten vähän ikää oleva! 18v poju ;)

    • juujoo

      käykö porukka missä nykyään? naisiakin saisi olla..

    • Anonyymi

      Haluaako joku tällä viikolla Ouluntullissa tyhjennyksen?

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vieläkö tullissa käy porukkaa touhuilemassa? Aikaa kun viimeksi käynyt...


    • Anonyymi

      Onko tänään tulliin ketään..???

    • Anonyymi

      Tulliin ketään nyt päivällä? 55v/185/80/18/6 ukm liikkeellä.

      • Anonyymi

        Tuollainen varustus himottaisi... ilmoittele milloin menossa. Mä 54 178 72 tiukoissa nahoissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen varustus himottaisi... ilmoittele milloin menossa. Mä 54 178 72 tiukoissa nahoissa...

        oisko pohton rantaan menijöitä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kesällä Pateniemen koulun ja kirjasto parkkipaikka. T. mustan mersun kuski.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe