Rukousta

Vaulikki

Rukous TV7:n puolesta, että Jumala puhdistaa kanavan kaikesta siitä lusteesta, mitä se suoltaa ulos! Jumalan sanan mukaiselle julistukselle siunaus ja hyvä kasvu!

8

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota noin

jaa mitäs lustetta nyt on

• vakikatsoja

Mitä lustetta TV7 mielestäsi lähettää? En ole huomannut mitään. Hyvää julistusta aamusta iltaan, olen katsonut paljon, jopa lasten ohjelmia.

• kaikki käy?

Hyvä ystävä hanki itsellesi elämä. Eihän kukaan voi aamusta iltaa katsella televisiota.

• vakikatsoja

Minulla on elämä, iankaikkinen elämä, sain sen lahjaksi kun tulin uskoon. Kyllä se pari tuntia vähintään täytyy katsoa TV7 aa, joskus jopa viisikin tuntia. Hengellistä ravintoa tuutin täydeltä.

• ruutt1

Olisi tietysti hyvä, jos pystyisi erottamaan jyvät akanoista, TV:tä katsellessakin. Aloittajan esittämä rukousaihe on tärkeä. Paljon on TV7:ssa sellasta, joka menee täysin ohi Raamatun opetuksen (esim. menestysteologia ja new age -tyyppiset hömpät), mutta on siellä hyviäkin ohjelmia.

• Vaulikki

Me kaikki voimme rukoilla henkien erottamisen armolahjaa, tai kyseisen armolahjan vahvistumista Jumalalta. Itselläni on tämä armolahja, ja siksi uskallankin väittää TV7:n lähettävän myös lustetta. Toki hyviäkin ohjelmia on. Kiitos niistä. Henkien erottamisen armolahja on tänä päivänä kaikkein tärkein armolahja! Elämme väkevän eksytyksen aikaa. Uskokaa rakkaat sisaret ja veljet!

• on off

Totta puhut sisareni. Minä en jotenkin pidä kaikista amerikkatyyppisistä ohjelmista joissa korostetaan puhujaa ja hänen esiintymistään.

• Vaulikki
        on off kirjoitti:

Totta puhut sisareni. Minä en jotenkin pidä kaikista amerikkatyyppisistä ohjelmista joissa korostetaan puhujaa ja hänen esiintymistään.

Niin, ja tämä sama tyyli on pesiytynyt myös joihinkin suomalaisiin julistajiin, he ottavat oppia näistä amerikkalaisista menestysteologeista tuodet samanlaiset kotkotukset ruutuihimme. Mutta onhan meillä off-nappula! Onneksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe