Taas etukäteen hehkutettu voittaja, ruma lattana vartalo, kurviton,kisassa mukana kauniimpaakin, mutta tää ennaltasovittu, kuinka kukaan viitsii osallistua moisiin
Tavis miss tampere , jenni Peräinen
2
432
Vastaukset
- tampereenlikka123
Kateus paistaa tänne asti nimimerkki "hiiriblondejariittää". Kannattaa nyt vaan hyväksyä, että paras voitti. Itse semifinaalia ja finaalia livenä seuranneena voin kertoa että kisassa oli paljon kauniita tyttöjä mukana. Voittoon vaikutti kuitenkin myös ulkonäön lisäksi esimerkiksi kilpailijan potentiaali, esiintymistaito ja realiteetit voittoon. Ketään sen enempää alistamatta, oli upealla Jenni Peräisellä oikea kilpailunumero kädessään. Jätetään kateelliset jauhamiset pois ja aletaan muokkaamaan omia sisäisiä mallejaan siitä mikä on "lattana vartalo". Kummalliseksi on yhteiskunnan kauneusihanteet mennyt jos ammattituomareiden valitsema miss tampere on "ruma ja kurviton"! Haha paskan lettutaikinat sanon minä; ei muutaku tsempit missivuoteen jennille!! Ansaittu voitto!
- miehen mielipide
no vastasihan se Jenni itse kritiikkin,aloittajasta en tiedä, mutta miehenä ajattelin ihan samaa kuin aloittaja eli en siis ole kade, sorry.Tampereenlikka vaikuttaa sensijaan itse Jenniltä kun noin tuohtui.Ainoa nätti oli se joka oli jostain muualta kaupungista, taas miehen mielipide. jenni oli lattana.Miksi aina pitää olla kade jos sanoo oman mielipiteensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173932Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403037Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422281Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
- 56994
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211886Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843