On alkanut huutelu hiljentymään täälläkin vuoden kahden takaisesta. Mikä mahdollinen mahtanee olla syy. Onko luu jäänyt käteen 1.6 rokotuksen jälkeen.
Hiljentynyt pikavippi keskustelu
9
299
Vastaukset
- 7+11
Pikavippien kataluus kuulemma piti paljastua uuden korkokattolain jälkeen. Oikeudet olivat muka tukehtua pikavippioikeudenkäynteihin jne. Maksuhäiriöisten määrän piti muka dramaattisesti nousta useilla sadoillatuhansilla, kun ihmiset eivät enää pystyisi rahoittamaan vippivelkojaan uusilla pikavipeillä. Vaan miten kävi? 30.6.2013 jolloin korkokattolain vaikutus ei vielä näkynyt tilastoissa, maksuhäiriöisiä ihmisiä oli 358 000. Vuotta myöhemmin luku oli 365 000 eli vain 7000 enemmän - ei mielestäni mitenkään dramaattinen nousu. http://www.mynewsdesk.com/fi/asiakastieto/pressreleases/maksuhaeirioeisten-kuluttajien-ennaetys-rikkoutunee-syksyn-aikana-1015315
- Insinööri Rane
Kierommaksihan ne vipit / limiittiluotot ovat männeet kuin koskaan. ihmeelistä et tuollaisia kierreltäviä lakisäädöksiä ihmisten kiusaksi tekevät.
Asiakastiedon rekisteriin on päätynyt päivittäin 112 uutta henkilöä.
Muistan yhen jutun pokeripelurista velkaneuvonnassa, Velka on ongelma ja nyt pelaaminen on tappiollista mutta ensiviikolla tilanne muuttuu, nekun nääs "laskee sen kierron". Kaveri pelasi varmasti velkaneuvonnassa olemisesta huolimatta pokeria yhä omissa ajatuksissaan. Aika vitsikästä eikö? Muhahahaa.- 7+11
"Asiakastiedon rekisteriin on päätynyt päivittäin 112 uutta henkilöä."
Täytyy muistaa, että samaan aikaan tilastoista poistuu vanhoja henkilöitä, siksi nettokasvu on "vain" 7000 henkeä vuodessa eli 19 henkeä päivässä. Tai näin minä ainakin tulkitsen ko. tilastoa. - Ins Rane
7+11 kirjoitti:
"Asiakastiedon rekisteriin on päätynyt päivittäin 112 uutta henkilöä."
Täytyy muistaa, että samaan aikaan tilastoista poistuu vanhoja henkilöitä, siksi nettokasvu on "vain" 7000 henkeä vuodessa eli 19 henkeä päivässä. Tai näin minä ainakin tulkitsen ko. tilastoa.Katoin pintapuolisesti linkin ja mietin et lähteekö laskeminen joka vuosi nollasta siten et ne olemassa olevat merkinnät on ensin lisätään alkaen nollasta sitten siihen lasketaan uudet. Ei jaksanut ajatella. Eikä ole onnekseni tarvistakaan.
Ehkä ihmiset ovat vain hieman viisastuneet entisistä ajoista. Itsekin pääsen tilastoista 2 vuoden kuluttua.
- 4+13
tai ruuhka on nyt tuloillaan
http://www.uusisuomi.fi/asuminen/71826-karu-ennuste-17-000-suomalaista-jattaa-vuokransa-maksamatta- 7+11
"Asiakastieto ennakoi tammi-heinäkuun tilastojen perusteella, että koko vuonna 2014 vuokria jää maksamatta yhteensä 41,6 miljoonaa euroa eli 5 prosenttia enemmän kuin viime vuonna."
5 prosentin kasvu ei merkitse vielä katastrofaalista kasvua. Alkuperäinen uutinen on muuten täällä: http://www.mynewsdesk.com/fi/asiakastieto/pressreleases/asuntovuokrauksen-riskit-kasvavat-1049572 . Siinä sanotaan mm., että "Hoitamattomien vuokrien takia maksuhäiriömerkintöjä saa tänä vuonna noin 17 000 henkilöä eli tuhat enemmän kuin viime vuonna." Tuhat enemmän ei merkitse vielä katastrofia.
- eitulojanäy
Eikait kukaan VOI ottaa VIPPIVELKAA kun ei voi maksaa takaisin.
suurin osa on TYÖTTÖMIÄ . - anaalista
On se kovaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764